<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

.

.


نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا غلامی دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 19:31 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود اشعار وتصاویرانتخابی مثل همیشه عااااااااالی بود


دعوتی گلم

درود و
سپاس بیکران :دنیا بانو جان

دلم براتون تنگ شده عزیزم چرا ؟نمی تونم بیام ؟بلاگفا؟

صبیره دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 17:52

سلام بانوجانم
نوشته بالا چقدر زیبا و دلنشین بود و تمام حرفاتون قابل تصور برام بود
منم این عکس تابلو رو که گذاشتین خیلی ازش خوشم امده و منم دوس دارم یه روزی یکی شبیه ش بخرم
خدا بیامرزه همه رفتگان رو

به به چه متصور شدم حرفاتون رو و چه لذت بردم از اونچه گفته بودید

سلام،
سلام به روی بهتراز ماهتووووون❤❤
جووون و
دلت همیشه سلامت عزیز دلم❤❤❤❤❤❤

مرسی از لطف و
محبتتون:خیلی مچکرم عزیز دلم

خیلی خیلی ممنون که حرفام رو تصور کردینای کاش میشد رفت به گذشته و
می بردم تون توباغ سبزی و
میوه جات...

عزیزمخوشحال شدم،شما هم خوش تون اومده و
دوستش داشتینایشلا یکی ازش توخونه خودتون داشته باشین و
منم یکی داشته باشم و
هروقت دلمون خواست:بریم تو رویا❤❤❤❤❤


الهی آمین.وخداوند آخرو
عاقبت همه ی مارو ختم به خیر کنه...


عزیز دلینفدای خودتون و ذهن زیباو
قلب پرمحبتتون بشم

کاکتوس دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 10:33

چرا پستا انقدر دیر برا من میاد
عجیبه
کامنتم ثبت شده؟

نمیدونم والا
شما تونستین بلاگفا ورود کنین؟ما که نمی تونیم
بله،خیلی ام انرژی گرفتیم و
جرینگ جیرینگ صدا میاد:صدای کمربند میاد...<--یه نوع قربون صدقه اس،اختراع خودمه:مخصوص شما

کیهان دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 07:59

روح و جانمان همانند عکسی که گذاشته ای زرد و زنزار است خاخور....
عکسهای خوش آب و رنگ و عطر و بوی خاخور جانمان هم دیگر ما را سر کیف نمی اورد به این زودی ها
همانند قناری هستیم که تو لک رفته باشیم خاخور ....

با این اوصاف واجب شد:هرچه زودتر نزد خان دایی برفته باشید،
تا ببینیم تجویز شان چه؟است و
آیا؟نافع بود؟قناری به گلستان رود وسر کیف...

صحرا یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 19:35

سلام باران عزیز. می گذشتم گفتم سرکی بکشم به خانه ی شما

سلام:
سلام به روی بهتراز ماهتان،سلام به آن لبخند دوست داشتنی تان بلامیسرررر❤

خیلی خوش آمدیدو
کلبه ی درویشی مان را منور کردین:عزیز دلم
درپناه خدا وند،همیشه سلامت و
سرافراز باشید

بهامین یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 00:57

سلام باران جانم
شبت بخیر
خواستم بگم ممنون بیادمی،مرسی بابت کامنت ،انرژی مثبت
خلاصه مرسی که هستی
دوستت دارم

سلام،
سلام به روی بهتراز ماهتون عزیز دلم:جانِ عزیز شما سلامت و
دل مهرورز تان خوش:بلامیسر❤

فدای شما بشم❤
شما عزیز دلین و
مرسی که تو قلبم ❤هستین و
خیلی دوستتون دارم

خیلی ممنون از مهربونی ها و
معرفت تون:بهامین بانوی عزیز دلم

مهرداد شنبه 2 آذر 1398 ساعت 23:20

برگ خزان و باران پاییزی
قشنگه

ای کاش فرصت قدم زدن ،تو این ایام بیشتر بود...

خیلی ممنون از لطف تون کاکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد