<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دلم می خواهد زندگی کنم:آواز بخوانم...


"چطور ثابت کنم 

که حضور تو در جهان،

مثلِ حضور آب و

درختان است..."


*کاشکی جنگل بان می بودم.

تا چشم کار(البته که منظورم اون قدیم مدیم هاس.که  جنگل جنگل بود .به الان باشه.قاعدتن باید پیگیر کارهای  بازنشستگی ازاداره باشم و

برگه" اسلحه مثلحه تحویل داده شد" پانچ پرونده باشه) میکرد:همش درخت بود و

درخت بودو

درخت...


*اون کلبه.اون درخت خوش حالت.اون ابرو مِه....


*به گمونم تصویر واسه بهار باشه.وخب.طبیعیه که آدم_آخر پاییز_یاد بهار وگل وشکوفه های بسیارو

یه کوچولو اون ور طر:،نوروز باشه*



"دلم می خواهد زندگی کنم

آواز بخوانم

و کسی مزاحم ذهن گل و

لالایی من بی گهواره نباشد...."  

"سید علی صالحی"