<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان نرگس چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 08:49 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
چقدر این خونه رو دوست داشتم.
توش مهر و عشق و صمیمیت موج میزد.

سلام و عرض ارادت
صد درصد باهاتون موافقم

خیلی ممنون از حضور و
نظرات صمیمی و
دوست داشتنی تون

گیله مرد سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 12:56 http://www.guilemard.blogfa.com

خانه دوست کجاست؟
در فلق بود که پرسید سوار
آسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه نوری که به لب داشت
به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت
نشان داد سپیداری و گفت
نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا
سبز تر است
و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است
میروی تا ته آن کوچه
که از پشت بلوغ سر به در می آرد
پس به سمت گل تنهایی می پیچی
دو قدم مانده به گل
پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی
و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد
در صمیمیت سیال فضا، خش‌خشی می‌شنوی:
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا
جوجه بردارد از لانه نور
و از او می پرسی
خانه دوست کجاست؟

( سهراب سپهری )

درود برشما
سپاس از حضور سبز تان

گیله مرد سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 12:36 http://www.guilemard.blogfa.com

با سلام و عرض ارادت فراوان خدمت نویسنده محترم وبلاگ ابر ارغوانی
از اینکه با یک وبلاگ نویس دیگر گیلانی آشنا شدم بسیار خوشحال و خرسندم ، خصوصا" اینکه آن نویسنده یک بانوی گیلانی باشد ، مطالب وبلاگ شما را به صورت اجمالی و گذرا از نظر گذراندم ، باید اعتراف کنم که هر پست حاوی مطالب دلنشین و آرامش بخش مخصوص به خود بود و هست ؛ به طوریکه از تصاویر می توان پی به زیبایی های طبیعی و انسانی استان گیلان برد ، من از سال 1392 در عرصه وبلاگ نویسی با نام گیله مرد در سامانه های میهن بلاگ و بلاگفا فعالیت جسته و گریخته دارم ، و اسم و هویت واقعی بنده در بخش پروفایل وبلاگ و در قسمت " درباره من " نوشته شده مع الوصف علاقمندم که با نویسندگان گیلانی آشنا شوم و ارتباط بیشتری داشته باشم و آن ها را به عنوان لینک ثابت در وبلاگ خودم ثبت کنم ، در صورت علاقمندی به تبادل لینک ، ما را با نام وبلاگ گیله مرد در وبلاگ وزین خود ثبت کنید و طی پیامی اعلام کنید که شما را با چه نامی در وبلاگ خود درج کنیم .
سپاس از حسن توجه شما

سلام و
عرض ارادت خدمت شما همتباری عزیزو
گرامی ام❤
خیلی ممنون از همه لطف و
محبتتون❤خیلی مچکرم از حضور و
نظرات سبزو
صمیمی تون❤ .والا لطف شما بسیارِ و
منِ کمتر از ذره،شرمنده نظر لطف تون شدم..❤❤❤

به ابر ارغوانی خیلی خوش آمدید
به روی چشم.وبلاگ شما را با نام وبلاگ گیله مرد ثبت خوام کرد.
سپاس از شما و
حضور عزیزو شریف تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد