<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 10 + ارسال نظر
شاهدخت ایرانی یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 00:23

عجب تصویر زیبایی
کورد هستین آیا...؟؟؟

خیلی ممنون از حضورتون.
نه عزیز دلم،گیلک و
گیلانی هستم .
کردها رو دوست دارم

مامان نرگس شنبه 23 آذر 1398 ساعت 08:25 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

بزن ساز
بزن ساز و بزن ساز
بخوان با عشق , آواز
بخوان آواز مرغان کوچ کرده
تشنه ی دیدار را
بدان در قلب این خاک
شده سست پیکر دلبری دفن
هنوز آواز بر لب ,
تو را میخواند هر شب
مرو با دیگری
که چشم در راه تو دارد
همین دلبر
که روزی روزگاری
هر کس او را صدا می زد
عشق از لبانش فواره می زد
سلام ای عاشق زار
بزن ساز و بزن ساز
بیا در بستر شب
آوازت را آزاد کن در هوای ناز
بخوان در گوش این دلبر بی جان
دوباره عشق و آواز
که دلش سودای تو را دارد…

بزن ساز
بزن سازو
بزن ساز......

خیلی قشنگ بود،خیلی.....
خیلی ممنونتووووون. . . عزیزِ دلم❤

مهرداد جمعه 22 آذر 1398 ساعت 12:41

طبیعت و موسیقی.
اصلا طبیعت خودش یه آهنگ کامل هست.
بسیار هم عالی.

بله،طبیعت خودش یه آهنگ کاملِ...
وخب.طبیعت ،درکنار دوستان..؛به قول شما بسیار هم عالیِ.

گیله مرد جمعه 22 آذر 1398 ساعت 01:23 http://www.guilemard.blogfa.com

پست زیبایی را درج کردید بانو با تشکر ( پست تصویر جنگل خزان زده رنگ به رنگ و گل صورتی )
---------------------------------------------------------------------
مــن کــــــه در تنـــگ بــــرای تــو تـمـــاشــا دارم
بــــا چـــــه رویـــــی بنــــویـســم غــم دریا دارم؟
دل پر از شوق رهایی سـت ،ولی ممکن نیست
بـــــــه زبــــــان اورم ان را کـــــــــه تــمــنـــا دارم
چــیســـــتم؟! خــــاطــره زخـــم فرامــوش شده
لـــب اگــــر بــاز کـــنم بـا تــو ســخن هـــــا دارم
بـا دلــت حســـرت هم صحبتی ام هست ،ولی
ســنگ را بــا چـــه زبانــــی بــه ســـخن وادارم؟
چیـــزی از عمــر نمانده ست ،ولی می خواهم
خــانــه ای را کــــه فــــروریــختـــه بــر پــا دارم…

( فاضل نظری )

خیلی ممنون از نظر لطف شما برار جان


_____________
درود و سپاس بابت اشعار زیبا....

آران پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 21:59 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

تصویری بس زیبا با بیانی شیوا...

عالی مهربان

خیلی ممنون از لطف تون
سلامت باشید همیشه

گیله مرد پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 17:43 http://www.guilemard.blogfa.com

این شعر مرتبط با پست قبل درج شده که قسمت نظردهی آن بسته است ( پست ماهی قرمز )
---------------------------------------------------
رفته بودم سر حوض

تا ببینم شاید، عکس تنهایی خود را در آب،

آب در حوض نبود.

ماهیان می‌گفتند:

هیچ تقصیر درختان نیست.

ظهر دم‌ کرده‌ی تابستان بود،

پسر روشن آب، لب پاشویه نشست

و عقاب خورشید، آمد او را به هوا برد که برد.


به ‌درک راه نبردیم به اکسیژن آب!

برق از پولک ما رفت که رفت.

ولی آن نور درشت،

عکس آن میخک قرمز در آب

که اگر باد می آمد دل او، پشت چین‌های تغافل می ‌زد،

چشم ما بود.

روزنی بود به اقرار بهشت.


تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی، همت کن

و بگو ماهی‌ها حوضشان بی‌آب است.


باد می رفت به سر وقت چنار.

من به سر وقت خدا می رفتم

(( زنده یاد سهراب سپهری ))

به به؛...عکس آن میخک قرمز در آب....
بسیار ممنون و
سپاسگزارم؛سلامت و
سرافراز باشی همیشه. . .

donya پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 14:50

ماهی
شکوفه های آلبالو

به به
درودزیبااااااا بودعزیزم

سبزباشی

عزیز دلین دنیا بانو جان

سلامت باشی عزیز دلم

دنیا پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 14:48

درود سپااااس ازحضور سبزت گلم

شادباشی وخوب

درود و
سپاااااس ازوحضور سبزشما
سلامت و
سرافراز باشید

شاهدخت ایرانی پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 13:03 http://bad3.blogfa.com

سلام ..ارادت مند شما دوست عزیز..[گل]
بسیار مچکرم ..که همچنان در کنار شاهدخت هستید..

حضورتان باعث شادمانی شاهدخت میشود...

بپاس قدر دانی ..مهمان میکنم شمارو بخواندن یکی از شعر های دوست خوبم ..رهگذر عزیز...[گل]

تَنِشِ شعرِ مَن اَز حالِ پُر اَز تَشویـــــشَم...



شُده آکَنده و مَن تا به اَبَد اَندیــــــــــشَم...





که چرا بودَنِ مَن حال تو را خـوب نَکَرد...



هَرزَمانی که بَرَند نامِ تو را دَر پیـــــشَم...

#...رهگذر..

وبلاگ من:bad3.blogfa.com

سلام و
عرض ارادت ؛عزیز بانو...❤
سلامت باشید شاهدخت عزیز
خیلی ممنون از حضور سبز شما

بهامین پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 12:32

همیشه انتخاب هات عالی باران جانم

خیلی ممنون از لطف تون❤❤جونت سلامت و
دلت خوش بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد