<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ریشه در خاک!

 

..... من اینجا ریشه در خاکم.

من اینجا عاشقِ این خاکِ اگر آلوده یا پاکم.

من اینجا تا نفس هست می مانم.

من از اینجا چه می خواهم،نمی دانم!

امید روشنائی گر چه در این تیره گیهانیست،

من اینجا باز دراین دشت خشک و تشنه می رانم.

من اینجا روزی آخر از دل این خاک، با دست تهی

گل بر می افشانم.

من اینجا روزی آخر از ستیغ کوه ،چون خورشید.

سرود فتح می خوانم،

و می دانم

تو روزی باز خواهی گشت . . .

" فریدون مشیری"


#خیلی اتفاقی بیتی از شعر "ریشه در خاک " رو جایی خونده بودم.کنج کاو شدم و

سرچ زدم ...؛شعر رو کامل خوندم .ولی نمی دونستم  ویدئویی ازشاعرمودب  و

محترمِ این شعر، موجودِ .که با توضیحیاتی ..شعر رو شیوا خوانش میکنند....

که بسی خوشمان آمد....

القصه؛دوست داشتین،سمت پیوند های وبلاگ ،شعر" ریشه در خاک....ببینید و

بشنوید.


پ.ن؛زنده باد امید!