<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو را در سر هوای خوب پرواز. . .

                                



نظرات 9 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 10:50 http://reyhaneh-b1387.blogfa.com

سلام

امیدوارم در این صبح دل انگیز
عطر عشق خداوند باغ دل تان را معطر کند
و نگاه خداوند بر آسمان قلب تان بتابد
خداوند یار و یاورتان
صبحی شاد داشته باشید

سلام بر شما ،
خیلی ممنون ازحضور و
دعاهای قشنگ تون ؛ریحانه بانوی عزیزم
درپناه خداوند ،
سلامت و
سرافرلز باشی عزیز دلم

مهرداد چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 23:54

حس مادری رو القاء می‌کنه

درود خدا بر شما

donya چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 21:54

سلام خواهش می کنم گلم وظیفه ام هست❤

من هم خیلیییی دوستت دااااارم ❤

شادباشی وخوب❤

شبت لبریز آرامش❤

سلام و
دنیا دنیا سپاس،...دنیا بانو جانم
عزیز دلی و
ممنونِ لطف و محبتتونم.
من هم دنیا دنیا دوستتون دارم،دنیا بانوی گلم

صبا چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 01:09 http://www.5eafaq.blogfa.com

آخی ای جانم

جون تون بی بلا عزیزم

مامان نرگس سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 10:15 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

چه تصویر زیبایی
دقیقا یه مادر رو توصیف میکنه.

....
بله،یه مادری که، دلش لک زده واسه پرواز و
آواز...

خیلی ممنون از حضور تون،مامان نرگس عزیز

کیهان سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 08:55 http://mkihan.blogfa.com

درود بر خاخور مان
حالتون چطور است بانو
خوب هستید؟
خدا را شکر
ما هم بد نیستیم
بهترینها را برات آرزو می کنم

سلام و درود بر شما برارعزیز مان
بله ،الحمدالله خوبم بلامیسر.
الهی که خوب و
خوش و سلامت باشی برارم

گیله مرد سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 02:21 http://www.guilemard.blogfa.com

خجل شدم ز جوانی که زندگانی نیست

به زندگانی من فرصت جوانی نیست

من از دو روزه هستی به جان شدم بیزار

خدای شکر که این عمر جاودانی نیست

همه بگریه ابر سیه گشودم چشم

دراین افق که فروغی ز شادمانی نیست

به غصه بلکه به تدریج انتحار کنم

دریغ و درد که این انتحار آنی نیست

نه من به سیلی خود سرخ میکنم رخ و بس

به بزم ما رخی از باده ارغوانی نیست

ببین به جلد سگ پاسبان چه گرگانند

به جان خواجه که این شیوه شبانی نیست

ز بلبل چمن طبع شهریار افسوس

که از خزان گلشن شور نغمه خوانی نیست

(( استاد شهریار ))

من ام که شعر و تغزل پناهگاه من است
چنانکه قول و غزل نیز در پناه من است

صفای گلشن دلها بر ابرو باران نیست
که این وظیفه محول به اشک و آه من است

صلاح صبح تو دادم به ناله شبگیر
چه روز ها که سپید از شب سیاه من است

به عالمی که در او دشمنی به جان بخرند
عجب مدار اگر عاشقی گناه من است

اگر نمانده کس از دوستان من بر جا
وفای عهد مرا دشمنان گواه من است


"استاد شهریار"


مرسی از حضور سبزت خویشاوند عزیز

گیله مرد سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 02:18 http://www.guilemard.blogfa.com

گرچه پیر است این تنم ، دل نوجوانی میکند
در خیال خام خود هی نغمه خوانی میکند

شرمی از پیری ندارد قلب بی پروای من
زیر چشمی بی حیا کار نهانی میکند

عاشقی ها میکند دل ، گرچه میداند که غم
لحظه لحظه از برایش نوحه خوانی میکند

هی بسازد نقشی ازروی نگاری هر دمی
درخیالش زیر گوشش پرده خوانی میکند

عقل بیچاره به گِل مانده ولیکن دست خود
داده بر دست ِ دل و ،با او تبانی میکند

گیج و منگم کرده این دل، آنچنانی کاین زبان
همچو او رفته ز دست و ، لنَتَرانی میکند

گفتمش رسوا مکن ما را بدین شهرو دیار
دیدمش رسوا مرا ، سطحِ جهانی میکند

بلبلی را دیده دل اندر شبی نیلوفری
دست وپایش کرده گم، شیرین زبانی میکند

((شهریار))

بسیار ممنون و
سپاسگزارم

گیله مرد سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 02:17 http://www.guilemard.blogfa.com

با سلام و عرض تحیات الهی خدمت نویسنده پرتوان ، باذوق و متفاوت وبلاگ ابر ارغوانی
ضمن پوزش به دلیل غیبت فراوان در وبلاگ وزین شما که دلایل آن را ضمن عرض ادب در بلاگفا خدمت شما عرض کرده ام ، امید که همیشه قلمتان سبز باشد و با ادبیات مخصوص به خود برای مخاطبین خود بنویسید و لذت ببرید ، در کنار خانواده محترم شاد و پیروز و سلامت باشید.

و علیکم سلام آقای گیله مرد عزیز،تی بلامیسر گول پسر جان.
خیلی ممنون ازلطف و
محبت بسیار شما.
اول از همه ،مره ازخنده بوکوشتی .مرسی کی اندی خؤب گب زنی و
خؤب نویسی جَنِ قوربان

قربان محبتتون.ممنون که به یاد مون بودین و
مرسی از حضور عزیزو
همیشه سبزتون
من هم برای شما و خانواده عزیزو محترم تون سلامتی و
خوشی های بسیار آرزومندم.ازطرف بنده خدمت پدرجان و
مادرجان سلام و عرض ارادت برسانیدو
تبریک روز مادر به مأرجان عزیزتان و
پیشاپیش روز پدر رو خدمت پئرجان تان تبریک عرض میکنم
واز خداوند کریم طول عمر باعزت برای هردوعزیز،درکنار عزیزان عزیزشون خواستارم. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد