<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

فارغ از همه چیز تو دنیا. . .

نظرات 6 + ارسال نظر
گیله مرد جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 01:25 http://www.guilemard.blogfa.com

نکن بچه !! این چه کاریه آخه...

خدای من:)))

کاکتوس شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 12:12

منم دلم برات لرزنه
بیشتر از خودت مراقبت کن

قربان دلت
به روی چشمم

مهشید شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 01:57

سلام خواهر گلم
داشتم از خوبی یک دوست میگفتم یاد شما افتادم.
مثل همیشه بلاگتون بوی خوش قطره‌های شبنم می‌دهد.

سلام،
سلام به روی بهتر از ماهتون.مامان مهشیدِ عزیز دلم.
خیلی صفا آوردین و
خیلی خوشحالم کردین،بسیلر خوش تشریف آوردین بلامیسر❤❤❤
فدای مهرتون بشم.خوبی از خودتونه، عزیزِ بزرگوارم

آران جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 21:17 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

گاهی یک "نگاه" به تمام دنیا می‌ارزد... گاهی یک نگاه می‌تواند،
چنان عشقی را با خود داشته باشد،
که هزاران جمله‌ی دوستت دارم نداشته باشند..‌.
اصلا انگار عشق واقعی را چشم ها فریاد میزنند،
نه زبان ها...
عشق آدم‌ها به خودتان را
میان حرف هایشان جست و جو نکنید...!
در چشم‌ها دنبال عشق بگردید...!
زبان ها به دروغ می توانند عاشق شوند اما... !
چشم ها هیچگاه عشقشان دروغ نیست...
از نگاه برایتان میگفتم... نگاه همان حرفِ دلِ چشم است... اصلا شاید برای همین است،
ما دوستت دارم های یک نفر،
ممکن است فراموش‌مان شود اما... دوستت دارم های نگاهش را هرگز...

....

درود بر شما آران عزیز

صبیره جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 20:02

سلاممم❤❤❤
ممنونم مهربونم❤❤❤❤❤❤❤

علیکم سلاااام❤❤❤
فدات عزیز دلممم

صبیره پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 23:11

دلم میخواد فارغ از همه چیز توی دنیا باشم.... مثل این دو تا

سلام

به خاطر گل روی شما.عنوان این پست از بدون شرح،به فارغ از همه چیز توی دنیا " تغییر میکنه




سلام .سلام به روی بهتر از ماهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد