<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تنگ غروب

 


 یاری کن ای نفس که دراین گوشه ی قفس

بانگی بر آرم ز دل خسته ی یک نفس


تنگ غروب و هول بیابان و راه دور 

نه پرتو ستاره  نه ناله جرس


خونابه گشت دیده ی کارون و زنده رود

ای پیک آشنا برس از ساحل ارس


صبر پیمبرانه ام آخر تمام شد

ای ایت امید به فریاد من برس


از بیم محتسب مشکن ساغر ای حریف

می خواره را دریغ بود خدمت عسس


جز مرگ دیگرم چه کس آید به پیشواز

رفتیم و همچنان نگران تو باز پس


ما را هوای چشمه ی خورشید در سر است

سهل است سایه گر برود سر در این هوس


"هوشنگ ابتهاج"



نظرات 6 + ارسال نظر
راهنمای مذهبی جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 13:18 http://1rahnema.blog.ir/

سلام ممنون از دنبال کردن
وبتون رو دیدم
مطالب و بعضی شعرها رو خوندم
خودتون رو به دست شعرهای غمگین ندید
می برند جایی که نمی خواهید

سلام و عرض ارادت
خیلی خوش آمدید
بسیار ممنون از توجه و
راهنمایی شما.
به روی چشم.
در پناه حق،
به اتفاق خانواده عزیز،
سلامت و سر افراز باشید همیشه

گیله مرد جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 01:49 http://www.guilemard.blogfa.com

فواره وار، سربه هوایی و سربه زیر
چون تلخی شراب، دل آزار و دلپذیر

ماهی تویی و آب؛ من و تنگ؛ روزگار
من در حصار تُنگ و تو در مشت من اسیر

پلک مرا برای تماشای خود ببند
ای ردپای گمشده باد در کویر

ای مرگ می‌رسی به من اما چقدر زود
ای عشق می‌رسم به تو اما چقدر دیر

مرداب زندگی همه را غرق می‌کند
ای عشق همّتی کن و دست مرا بگیر

چشم انتظار حادثه‌ای ناگهان مباش
با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیر

( فاضل نظری )

بسیار زیبا
درود و سپاس گیله مرد جان

مامان نرگس چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 11:25 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

خیلی سال پیش یه شعر نوشته بودم که با این بیت شروع میشد:
" یاری نکند یار تو یاری بکن ای عشق/ فریاد بزد یار تو شادی بکن ای عشق"
نمی‌دونم چرا این شعر رو خوندم یاد شعر خودم افتادم. البته اگر بشه اسم شعر رو روش گذاشت!

خیلی خیلی قشنگ نوشتین ،خیلی به دلم نشست.یاد اوریش خیلی خیلی درست و
بجا بود.خیلی ممنون بابتش.سپاس بیکران بانو جان

مهرداد چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 10:29

درود
بهبودی حاصل شده است که ان شاالله.
متاسفانه شنیدم پرستاری در لاهیجان به خاطر کرونا فوت کرده
مراقب خود و خانواده باشید

درود خدا بر شما❤

الحمدالله دادا حالش خوبِ.شکر خدا سارا هم سلامتِ.مامان و بابا رفتن ولایت ،حالشون خوبه شکر خدا.من ام بد نیستم.یعنی علائمی چون سردرد و قدری نفس تنگی دارم.ولیکن هی خودمو ب کوچه ی علی چپ می زنم،که اینها آلرژی و
حالت خوبه ماجان
حقیقتش مدام پیامک میاد،اونایی که سیستم ایمنی شون پایینِ،چه و چه و چه،بکنن و...
واین ها ،منو داره کلافه میکنه.وقتی کلافه بشم،عصبی میشم.نفسم تنگ تر میشه.خانم دکتر گفت،به اش فکر نکن.مگه میشه؟فکر نکرد.دلم پیش مامانِ خانم پرستارِ.خداوند بهشون صبر بده

مرسی کاکو
به روی چشم.همه سعی ام رو دارم میکنم.توکل بر خدا

مهشید چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 00:52

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

رخ بر افروز که فارغ کنی از برگ گلم

آران سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 23:01 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

یک روزی تنگ غروب آسمون

https://aspb3.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/3ecd86e5385cca1b8d36f48943c9aa584008968-360p__58747.mp4

ممنون بابت انتخاب ترانه.
راستش این خواننده رو نمی شناختم.ولی این ترانه رو با صدای اندی شنیده بودم.

ممنون از حضور عزیزو
سبزتون،آران عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد