<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بگذار تا عصای تو،با انتظار ما،بر گور روستایی ات آهسته گل کند. . .



                             


 

"من در این روستا محبوس و از همه ی آزادی هایم محروم شده ام.آرزو می کنم که هر چه زودتر عمرم  به پایان برسد و از این زندگی  رهایی  یابم."


#خاطرات و تأملات_دکتر مصدق

*عنوان از محمدعلی سپانلو

**من هم آرزومندم،آرزومندِ آزادیِ شما/بسیاریِ عدالت/آینه های پاک،لبخند خاص خدا. . .سید علی صالحی

***تا بوده همین بوده،که آدمی نمک پرورده ی زخم های ازآشنا(مثلا همین عمو کوچیکه،حسن عموی خودمون ) خورده باشه. . .



نظرات 2 + ارسال نظر
کیهان چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 14:12 http://mkihan.blogfa.com

تا حالا دیدی در جهان سوم سیاستمداری که دغدغه مردم را داشته باشه سر سالم به گور برده باشه؟
نمونه هاش فراوانه خاخور جان

بله،متاسفانه نمونه هاش فراوانه برار جان.
امید که اوضاع تغییرکنه...

مهرداد چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 12:28

از شخصیت‌های دوست داشتنی تاریخ ایران زمین.

ها کاکو
ازشخصیت های بسیار دوست داشتنی،یک انسان شریف.که وقتی دکتر اسماعیل یزدی بهشون میگن،یا اعزام میشین خارج،یا پزشک از خارج میاریم واسه درمان،ایشان فرمودن:"لعنت خدا بر من و هر کسی که در این زمان بخواهد مخارج زندگی چندین خانواده این مملکت فقیر را صرف آوردن دکتر برای معالجه من از خارج کند."
روحش شاد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.