<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به کسی نگر که ظلمت بزداید از وجودت . . .

نظرات 10 + ارسال نظر
گیله مرد دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:45

من رو یاد سریال نون خ انداخت...

درود بر شرفت

نرجس چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:59

اینجا قسمت پیام خصوصی نداره؟
پیام قبلیم خیلی طولانی تر بود اما فقط یک کلمه اومد

بلاگ اسکای قسمت "تماس با من"داره.انگار بلاگ اسکای مجددن قاطی کرده
http://madarbaran.blogfa.com/
<---حیاط خلوت اینجاعه.که اگه بلاگ اسکای کلهم قاطی کرد،اونجا باشم

نرجس چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 00:38

راستی اهل اطراف رشت و 19 کیلومتری؟.... کوچصفهان نمیشه؟؟...

همسایه کوچصفهان ،سنگرمیشه.

نرجس چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 00:34

ارادتمندیم

عزیز دلین

نرجس سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 20:59

فکر کنم امروز توی یکی از کامنتهام گفتم اهل آستانه هستم، ولی نمیدونم کجاست پیامم یا شایدم ارسال نشد.... جالبه الان دیدم عکس حرم آقاسیدجلال الدین اشرف رو گذاشتین....

من امروز دوتا پیام ازشما داشتم.که تاییدشون کردم.نه والا ،نمی دونستم شما اهل آستانه هستین.همین جور دلی گذاشتم.همین که برادر امام رضا هستند.همین که آستانه و مردمانش رو دوست دارم.همیشه حس خوبی ازشون گرفتم.برخودشون خیلی خوبه.قشنگ صحبت میکنن...،واین عکس رو چندماه پیش،برای خرید چای رفته بودیم،گرفتم.آستانه بادام،آستانه باقلا،آستانه لوبیا،آستانه سیر و پیاز،...حرف نداره.
من ساکن رشت هستم.ولایت مادری پدری ام حوالی سپید رودِ.با رشت ۱۹ کیلومتر فاصله داره.گیلکی رشتی حومه ای صحبت می کنیم و
ازآشنایی با شما بسی خرسندیمنمک نمدانی تو آستانه بادامی تو

کیهان سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 12:36 http://Mkihan.blogfa.com

واقعن که نزریک بوده به شهادت برسی(خنده)
عجب جدن ماه جان تو اینگونه به دست خودت خودتو به مهلکه انداختی؟اخه که چه بشه یه تیکه اهن را لمس کنی؟
قبری که حتا بسیاری شک دارند که امام نعصوم در ان باشه و بسیاری میگن قبر مامون اونجاست!!!!
یاد خودم افتادم که می خواستم کله ام را بکنم توی گودی حجر الاسود(خنده)
دیدم اصلن سنگی وجود نداره یه سطح صقلی صاف ثافه همانجا زدم زیر خنده داستانی داره یادم بندازی بعدن برات تعریف می کنم

بخندین.که خیلی خنده دارِ.ماجان رو چه به شهادت رسیدن.(خنده بلند شهدا)
بارگاه ملکوتی امام رضا آرامش بخشِ.اگر هم قبر مامون باشه،همین بس که،"از مروت بعید است که اوانی و ظرف تو از کثرت مال و بضاعت تو نقره و طلا باشند.اما غریم و طالب کار تو با کیسه تهی و شکم گرسنه و روز سیاه بگذراند.
واینکه؛
در میان حق و باطل قرابت و خویشاوندی و نزدیکی نیست"
می بینی امیر برار؟مامون حق و باطل سرش میشده
وقطعا نزد پروردگار جایگاه خوبی دارد.

با این اوصاف خدا آخر عاقب خودم و خودتو خیلی بخیر کنه

باشماق سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:48

با درود
فکر کنم این خالو به مادام داره گل تقدیم می کنه از نحوه ی بسته بودن انگشت شصت و سبابه !
ولی کلا خالو ها اینقدر احساسی نیستند که گل بدهند شاید الان رسم و رسومات تغییر کرده است
بابای خدا بیامرز ما هیچ وقت به مادر خدا بیامرز ما گل هدیه نداد
با وجود اینکه بعضی وقتا بدخلقی می کرد ولی هیچ وقت ندیدم مادر با پدر قهر کند !
تازه اخبار فضولی های ما را یواشکی به پدر گزارش می داد
و پدر اخبار را از زبان همکارانش بازگو می کرد
دلم تنگ آن کتک ها بابا و مادر است !

درود بر شما
از فیگور خالو مشخصه گل دادنشون نمادینِ.ولی خب.این تصویر حس خوبی داشت

خداوند والدین شما رو رحمت کنه
مادر شما درک می کردن،بدخلقی های پدر برای خستگی است.این برخورد منطقی شونو دوست داشتم

و باباى خدابیامرز شما میدونست گل هدیه بردن =زیره به کرمان بردن و=گل به گلستان بردن استدست شون درد نکنه،که گل هدیه ندادن

مهرداد دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 21:27

نه به خدا اگه هم چی می‌شه
خب امید که به باشد حال همه
پست قبلی شکوفه ای سیب خیلی زیبان
دیدار پدر و مادر آرامش بخشه
خدا کنه با گرم شدن هوا ویروس ضعیف‌تر بشه.

اینجا وقتی کسی میگه؛"اگه هم چی می شه"درجوابش میگن؛"چی واورسی؟تورش آش"
زنده باد امید
جای شما سبز،شکوفه ها بسی معطربودن کاکو
بله.دیدار و گفتگو با عزیزان آرامش بخشه.

الهی آمین.

مهرداد دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 20:49

عشق‌شون پایدار
هووووووم به نظر خانومه داره گل می ده به آقاهه
خانوم های نسل جدید یاد بگیرن

آمین
ها کاکو
همانطور که مشاهده می کنید،خانومه دو گل چید،یکی دردست مبارکشان است و؛آن یکی اش را با مهرو احترام تقدیم آقاهه می نمایند

روله گیان؟شما دوس داری خانوم های نسل جدید؟اختشاش کنن؟بلاگ مارو سنگ باران بکنن؟لاستیک آتش بزنن؟شما دوس داری؟سنگ بخوره به کله ی من؟بعد ریز سکته زدنی،ارتحال کنم؟

ستاره بامداد دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 19:34 http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا



دوست عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم. ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :



https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCWnpdCs-5hCw51o2_iKJeKVE-YZZ9AHxSpqWU_LFlMVG6YQ/viewform

سلام بر شما عزیز گرامی
موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد