<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به رنگ خدا

 معلم مون گفت" خدا دیدنی نیست؛ولی همه جا هست؛می تونید اونو حس کنید. . .

 

                 



▪اومد بغل دستم نشست.پرسید "سعه صدر یعنی چی؟

گفتم؛ یعنی شکیبایی،دریا دلی.یعنی  دربرابرسختی های روزگار صبوری کردن.یعنی از همین جور چیزا.خندید.

گفت ؛مدیر مون نوشته بود،همکاران عزیز،اولیایِ گرامی ،لطفا سعه صدر داشته باشید.

گفتم؛خوب نوشته.تعلیم و تربیت کار آسونی نیست.مسئولیتش دشوارِ...

گفت؛قرار بود نه و نیم، امتحان عربی داشته باشیم.که برگزار نشد.اولیا رفتن توی پی وی دبیر عربی،هی پیغام گذاشتن .دبیر ناراحت شدو

فایل صوتی گذاشت،گوش کن...

بعد شنیدن صحبت های  منطقی آقای دبیر،به دادا گفتم؛اول اینکه،خدا به اش صبرو سلامتی بده.دوم اینکه،جای آقای قاسمی خالی.سوم اینکه؛جایی خواندم،وقتی حضرت موسی مامور اصلاح و تربیت فرعون شد،احساس کرد بار سنگینی روی دوشش هست....،ازخداوند درخواست کرد؛ربی اشرح لی صدری؛ویسرلی  امری؛واحلل عقدة من لسانی یفقهوا قولی؛ خدایا! به من شرح صدر عنایت کن؛کارم را آسان کن؛از زبان من گره بگشای؛تا حرف هایم را بفهمند...

گفتم؛خدایا همان طوری که حضرت موسی برای رویارویی با فرعون،به جای لشکر،از شما شرح صدردرخواست کرد...؛،ما هم از شما درخواست می کنیم؛خدایا ربی اشرح صدری....؛خدایا کرونا ریشه کن شه..زنگ تفریح برقرارشه....خدایا الهم اغفر للمعلمین واطل اعمارهم و بارک لهم فی کسبهم ....خداوندا معلمان را عمر طولانی عطا فرما،وکسب کارشان را مبارک گردان.آمین.