<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

نظرات 13 + ارسال نظر
کیهان جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 21:58 http://Mkihan.blogfa.com

دلمان تنگتان است و همچننین نگران

خیلی ممنون از لطف بسیارشما

رضا جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:37

خانم با شمام
نوشته مانع بچه ها نشوید نه شما که هم سن ننه من هستی!
سلام ننه باران

علیکم سلام می گول پسر!
احوال شریف؟طاعات شما قبول حق

رفته بودیم زیست خاورِ مشهد الرضا،وقتی وارد مغازه شدیم،آقاهه گفت،هرچی دلتون میخواد بردارین بخورین بچه ها.بچه ها رفتن ر صندلی نشستن،آقای فروشنده همین جورنگاهشون کرد.گفت،بمحض دیدن شون،مهربچه ها به دلم نشست،تارف نکردم بخدا.چوپان گفت،اخلاق اینا اینجورِ.آقای فروشنده،یه بشقاب برداشت ،تو مغازه اش چرخید،..بعد اومد سمت بچه ها،یه میز کوچولو گذاشت،بشقابی که شبیه ی قله خوراکی شده بود،پیش روشون گذاشت و
گفت،بفرمایید.
بچه ها دست نزدن.بشقابُ بلند کرد،گفت بفرمایید.بچه ها گفتن،ممنون،میل نداریم
آقای فروشنده گفت،دوست دارم موهامو یکی یکی بکنم.چه بچه هایی هستن آخه
بعدشم،تفسیر مانع بچه نشوید،به عبارتی میشه ،کاری به کار بیبی فیس ها هم نداشته باشیدِ

کیهان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 12:23 http://Mkihan.blogfa.com


خدا مادر و همه مادر ها را حفظ کند.امین

الهی آمین
مرسی از همه محبت شماامیر برارم.

کیهان چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 16:24 http://Mkihan.blogfa.com

مرسی که هستی ابجی گلم
با بودن تو زندگی هم هست و جریان داره

قربان محبت شما برار گلم
بله،واسه همینِ که سهراب فرمده،
زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد. . .

مترسنج چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:18 http://dar300metri.blogsky.com

طبق معمول از بیانات شما و دوستان در بخش کامنتها استفاده کردیم....
گفتنیهارو گفتن

طاعات شما قبول حق،
التماس دعا،
خیلی ممنون از همه لطف و
صفای شما

بهامین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:12 http://notbookman.blogsky.com

بدون شک این نوشته برای یه فرد خوش قلبِ

عزیزدلین

گیله مرد چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 00:33

"شب قدر"

چه شب هایی که پرپر شد چه روزانی که شب کردم
نه عبرت را فراخواندم نه غفلت را ادب کردم


برات من شبی آمد که در آیینه لرزیدم
شب قدرم همان شب شد که در زلف تو تب کردم


شب تنهایی دل بود، چرخیدم، غزل گفتم
شب افتادن جان بود رقصیدم، طرب کردم


تمام من همین دل بود دل را خون دل دادم
تمام من همین جان بود جان را جان به لب کردم


دعایی بود و تحسینی، درودی بود و آمینی
اگر دستی بر آوردم، اگر چیزی طلب کردم


تو بودی هر چه اوتادم اگر از پیر دل کندم
تو بودی هر چه اسبابم اگر ترک سبب کردم


نظر برداشتن از خویش بود و خویش او بودن
اگر چیزی به چشم از علم انساب و نسب کردم


الهی عشق در من چلچراغی تازه روشن کن
ببخشا گر خطا رفتم، ببخشا گر غضب کردم

(علیرضاقزوه)

❤❤❤❤

گیله مرد چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 00:23

مانع دست زدن و برداشتن بزرگترها نشوید...

بله،یکی مثل چوپان.

رویا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 22:32 http://MYNICEDREAM.MIHANBLOG.COM

سلام ودرود بر اون فروشنده

سلام بر شما . احوالتون ؟؟؟؟ خوبید ؟؟؟؟
بعد مدتها اومدم وبلاگ وبه یکایک دوستان سر میزنم والان نوبت شماست
با کرونا در شهرتان چه میکنید
راستی به پسرم پیشنها دادم امسال برای مسافرت شمال بیاییم طرفف قلعه رودخان وماسوله
تا رشت را بلدم بقیش را نیمدانم که کجاست تونستی راهنکایی ام کن که چه کنیم وکجا اتاق بگیریم واطراق کنیم ؟؟؟

سلام و سلامتی بر شما و
آن فروشنده

سلام به روی بهتراز ماهِ شما.شکرخدا خوبیم.ممنون از احوالپرسی تون.
خیلی خوش آمدید و
صفا آوردین؛زن دایی رویا

مثلH1.N1 باهاش دوست شدیم
شما یک راست "فومن" تشریف ببرید..مسیر قلعه رودخان و ماسوله مشخص شده،سوئیت و ویلا و اتاق برای اطراق کردن چه در فومن،چه درماسوله،چه درقلعه رودخان به راحتی قابل دسرسِ.البته به نطرم سرچ کنید ،اماکن اقامتی غرب گیلان،قیمت ها و ماکن هاش رو یه ارز یابی داشته باشین بد نیست.راستش من خودم تاحالا ماسوله نرفتم.یک بار تانیمه های راه قلعه رفتم و
برگشتم.برای اقامت,خارج از محدوده رشت و
دهات خودمون،اطراق کردن درچابکسر رو خیلی می پسندم.چرا؟چون یک طرف جنگلِ،طرف دیگه اش دریا.مثل این میمونه که خورشیدو
ماهُ یکجا تو آسمون داشته باشی

مهرانه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:10 http://dosekemohabat.blogfa.com

میرسد آوای تیغی پشت مسجدهای شهر
قاتل مولایمان شمشیر صیقل میدهد

پیامبر اکرم صلی ‏الله‏ علیه‏ و‏ آله فرمود:
مَن قامَ لَیلَةَ القَدرِ إیماناً وَ احتِساباً ، غُفِرلَهُ ما تَقَدَّمَ مِن ذَنبِهِ؛
هر که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی، شب قدر را به عبادت بگذراند، گناهان گذشته‏ اش آمرزیده می شود

در این شبهای عزیز دعاگوی دوستان هستم
حقیر رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید
التماس دعا [گل]

سلام بر شما
خیلی ممنون از حضور همیشه خوب تان.
سپاس از دعای خیر تون،به روی چشم.محتاجیم به دعا

نرجس سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:10

سلام.
درمورد تصویر، خداروشکر... خداروشکر.... خداروشکر❤️❤️❤️❤️

سلام بر شما
خدایا خیلی شکرت❤❤❤❤

باشماق سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:43

با سلام
یکی از موارد اختلاف سلیقه من و همسر همین تست است
من میگم وقتی گردو و یا ۰۰۰۰۰ اینقدر قیمتش بالا است اگه هر کس یکی بردارد تست کند فروشنده ضرر می کند !
ولی قبول نمی کند
از آنموقع که آقای قرائتی پیشنهاد داد در میهمانی ها خوراکی ها را از بچه شروع کنید
من اجرا می کنم

سلام بر شما
اکثر فروشنده ها خودشون به تست کردن رضایت دارن.یکی گردو میشکنن،میگن تست کنید ،بعد ببرید.
مامان من ام تا تست نکنه،گردو نمی خره.وقتی ام خرید کرد،از گردوی وزن شده ،تِستیِ رو میزاه سر جاش!
وقت فروش برنج ام،نیم کیلو وزن میکنه،میگه خیرات اموات،ببرید پخت کنید،خوش تون اومد تشریف بیارین.

بعضی ها میدون من از اون بچه هایی ام که، هنوز قد بچه ها عاشق خوراکی ام.اول از همه سهم منو لحاظ میکنن

مهرداد سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:30

خدا خیرش بده چه مهربون

ها کاکو
خدا سلامتی و خیر و برکت به اش بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد