<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.


'زندگی یک هدیه است،

عشق دومی  و درک سومین.'


#مارج_پیرسی




_یه ظرب المثل سوئدی میگه؛

کمتر بترسید،بیشتر امیدوار باشید.کمتر بخورید،بیشتر بجوید.کمتر آه بکشید،بیشتر نفس بکشید.کمتر متنفر باشید،بیشتر عشق بورزید....وبعد خواهید دید همه چیزهای خوب از آنِ شما خواهد بود.

قبلا عرض کردم،امورات زندگی با قناعت/و قطع طمع از زندگی دیگران...:عاشقونه می چرخه.

راجب گفتگوی عاشقونه ام عرض کردم؛"نشود فاش کسی آنچه میان من و توست....."

ویک روایت از حضرت امیرالمونین که;"خوش ترین زندگی را کسی دارد،که خداوند سبحان قناعت را ارزانیش داده.."

پشت بندش هم نوشته بودم؛"حریص به جهانی گرسنه است و

قانع به نانی سیر..."

لاکن با این اوصاف،

 عشق،

تنها عشق!/امورات چرخون و

شکم سیر کنه.



یه چیز بامزه از نیچه بگم؟


"آدم فقط گوشش بدهکارسوالاتی است که جوابش را می داند."


نظرات 9 + ارسال نظر

سلام،مامان من تا الان بیشتر از 200 تا گوشی داشته،آز نوکیا 1100 تا سونی اریکسون k750 و نوکیا 5700،نوکیا 5700 که اوفتاد تو جوی پآب فاضلاب و به فنا پیوست،تازه یه نوکیا 5210 اکسپرس موزیک هم داشت که داغون شد،الان قاب جلوش خونه داییمه با بردش...خلاصه خیلی گوشی داشته مامانم،همشون هم به فنا پیوستن از گوشی های 20 هزار تومانی تا 800 هزار تومانی،اون زمان که تازه samsung galaxy s2 اومده بود،سال 1391 منظورمه،مامانم رفت خرید،ظهر همون روز ازش دزدیدن،هنوز شماره کد ردیابی گوشی تو آگاهی تهرانه

سلام .عهههه.یاایزدمنان
خداوند مامان تونو همراه عزیزان عزیزش حافظ و نگهدار باشه
چقدر پرماجرا
مامان و بابای من ام چندین و چند گوشی عوض کردن،داششمم همین جور

باشماق یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 11:04

با درود
اشاره ای کردی ظاهرا به وبلاگی پیر دختر انگلیس به نام پیکان نخودی
من نیافتم
اگه ممکنه لینک اش را بگذارید
با سپاس

سلام بر شما
بله،اشاره کردم ،وعرض کردم،دیروز که منزل آقاجان می رفتیم،پشت پیکان نخودی رنگ نوشته بود،"پیر دختر انگلیس"
منظور اینکه،توی اتوبان بودیم،پیش روی ما یک پیکان نخودی رنگی بود،که یهو چشمم به یادگاری نوشته ی پشت شیشه اش خوردو
در دل خواندم؛پیردختر انگلیس!
ویک هویی بلند بالا خندیدم

ببخشید که خیلی حرف می زنم

باسلام،،،
مطلب جدید وبسایتم:
وبسایت موزه گوشی های نوکیا از سال 1982 تا 2015+لینک
---
توضیح:معرفی و لینک یک وبسایت که تمامی گوشی های نوکیا از سال 1982 تا 2015 میلادی توش هست،با توضیحات کامل و تصاویر بسیار با کیفیت.
سربزنین خوشحال میشم،
آدرس وبسایتم:
www.zehne-computer.blogsky.com

سلام بر شما
به روی چشم

من سه تا گوشی خریدم،هرسه تا نوکیا.
دومی رو که خریدم،اولی رو بردم واسه پسرعمو فرخ.
رفتیم مسافرت و آمدیم منزل،نمیدونم چطور شد؟گوشیم رفت تو لباس شویی.یه چند روز گوشی نداشتم،واینگونه شدکه نوکیا 200 تازه وارد بازشده بود و
نِت هم می رفترفیق خوبیه.

مطلب جدید در وبسایت من:
محمدعلی کشاورز به علت نارسایی کلیوی درگذشت
---

چه خاطره ها که نداشتم باهاش،روحش شاد یادش گرامی

دادای من ۱۳ ساله اس.اصلآوابدا ایشان را نمی شناخت.
چه خوب که شما باهاش خاطره ها دارین
خداوند همه ی درگذشتگان رو رحمت کنه.

Sra شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 17:01 https://naghashihayesara.blogsky.com/

وب دلنشین مال توإ عزیزمممنون از بودنت

عزیز دلین❤
قربان لطف و محبت شما❤خیلی خوش آمدید و
صفا آوردین.❤
مرسی برای بودن شما❤

باشماق شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 08:36

با درود
کودک درون من هنوز عاشق یادگاری نوشتن و درج تاریخ در زیر آن است
آخرین یادگاری ای که نوشتم فکر کنم چند سال قبل از بازنشسته گی زیر تخته ی تخت دو طبقه محل استراحت در زمان شیفت بود

درود بر شما
دست شما بابت هنوز یادگاری نوشتن /درج تاریخ درد نکنه.
من ام خواندن شونو دوست دارم.البته خواندن یادگاری در اماکن تاریخی،تنه ی درخت/دوست ندارم.چه کاریه!؟روی تنه ی درخت؟قلب کشیدن و
یادگاری نوشتن و تاریخ گذاشتن...
راستی،
دیروز که منزل آقاجان می رفتیم،
پست پیکان نخودی رنگ/ نوشته بود"پیر دختر انگلیس"

کیهان شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 08:13 http://mkihan.blogfa.com

درود هاااااااااااااااااا
عجب نیچه را دوست می دارم من
اما یه چیزی در گوشی بهت بگم؟
راسیاتش من حتا گوشم بدهکار سوالاتی که جوابشونو می دونم هم نیست!!!
یه عمره همینگونه بودم سر تق و کله خراب
اما زندگیه دیگه باید ازش لذت برد
مرسی خاخور جان برای همه چی
برایت بهترینها را آرزو می کنم

درود ها و سلام هاااااا
به قول سارا دردُشی خوب نیس:):)بلند بِدُ!:):)

احسنت بر شمایِ همیشه صادق



مرسی از شما برار عزیزو
گرامی ام.ممنون همه لطف تونم.سلامت باشی همیشه

صحرا جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 17:46 http://Sahra95.blogsky.com

امان از حرص و زیاده طلبی، آسایش رو از زندگی آدم میگیره.‌گاهی فکر میکنم نکنه من پرتلاشی من هم ورژنی از زیاده طلبیه

دقیقاااا.
امید که خداوند بهمون رحم کنه و
مُبتلا نشیم.
لطفا هیچ وقت از این فکرها نکنید.الحمدالله رب العالمین کار شما درستُِ/ رو حساب کتابِخداوند توام سلامتی خیرو برکت شما رو زیاد کنه

مهرداد جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 17:41

مادر این کوچولو باهوش بوده
به جای اینکه بذاره دیوار رو خط خطی کنه براش تخته سفید خریده
نقل قول‌های زیبایی از حضرت امیر بود.

وجدانن خط خطی و
کنده کاری دیوار /فاز خوبی داره

ممنون از حضور همیشه خوب تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد