<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

وژدانا دی نازانم چه بکه م ؟!له ده سی ئی ده تی !

 

 

     

خلاصه اینکه؛

دختر از ازل تا به ابد دختر باباست!

روز دختر رو  به همه ی بابا ها و دخترای دسه گلشون تبریک عرض میکنم.

وهمچنین این روز رو  به تمامی دختر خانم هایی که دختر مردم و

خانوم خونه ی پسر مردم  شدن؛شادباش عرض میکنم.



سلامت و شاد باشید همیشه.



نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 10:59

اخلاق دختر به مادر بزرگشان رفته شدید هوای برادرشان را دارند
مادرم چهارشنبه ها ناخن می گرفت می گفت برادرهایم ثروتمند شوند
بارها ما را به خاطر آنها رنج. داد
اما عمرش طولانی تر بود

الهی چه همه خوب که هوای برادرشان را دارند.
خداوند رفتگان شمارا رحمت کند❤
الله نگهدار شما و عزیزان عزیزتان باشد

مادربزرگ های من/ پسر دوست بود و هست.واینگونه شد که دُز پسردوست بودنمان ازنظرخیلی ها بالاست .
ولی خوب.پسر دوست هستم درست.به قولی پسر که ازدل درخت دنیا نمیاد.پسر رو دختر مردمی که خانم خونه ی پسر مردمه /همین مامان من ام هست /دنیا آورده دیگه!

مهرداد دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 09:40

مِن زانم چه بِکَم باید بوشید وپی دانیشید بعد مویگانی شانه بکید بعد شروع بکیدن وبافتنی.
ترجمه:
من می‌دونم باید چه‌کارش بکنی و چی بگی.باید بگی بشین روبروم بعد مو سرشو شونه کنی بعد ببافیش.

روز دختر رو به همه دخترها تبریک می‌گم.

کاکو گیان!
ئی کار مخصوص خاله گیانم بود.

ممنون بلامیسر!
من هم این روز قشنگ رو خدمت خواهرهای گل تون تبریک عرض میکنم

باشماق دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 08:31

با درود
تعبیر زیبایی از مقام دختر بود
ما دو تایش را داریم بعلاوه یکی نوه مهربان و یک عروس مهربان
نمیدونم قصه من و بابام را که پشت جلد یکی مجله چاپ می شد دیده بودید ؟
برای نشان دادن رشد قد یکی بچه میخی به. درخت زده شد بعد مدتی درخت رشد کرد ولی اندازه بچه همان قدر موند

درود برشما
خیلی ممنون از لطف شما.
به به
خداوند شما رو به اتفاق عزیزان عزیزتون حفظ کنه
اون دختر خانم تون که حواسش به داداشش بود /خیلی عزیزدلن
نه والا ندیدم.ولی همچین صحنه ای رو دیدم که/برای نگاه داشتن سیم خاردار پرچین،میخی به درخت کوبیدن و
درخت رشد کرد و سیم و میخ بلعید و ،جراحتش ماندگار شد.

کیهان دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 08:30 http://mkihan.blogfa.com

یه چی بگم ما جان؟
توی سرتا سر وبلاگستان و شاید هم تا حدودی بیرون از این فضا
تو تنها کسی هستی که می تونی هم لبخند به لبم بیاری و هم غمگینم کنی
جدی می گم!

جان تان بی بلا.
بابت لبخند ،خوشحالم.
وازاینکه غمگین تون می کنم /خیلی عذرمیخوام...

کیهان دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 07:30 http://mkihan.blogfa.com

صبح خوش عزیز دل داداش

"عزیز دل داداش"
اینو با لحن عزیزی خوندم.آخه توی گوشیش مخاطبی به همین نام ذخیره داره.جریانش مفصلِِ.همین بس که،قبل جریان کرونا،عزیز دل داداش /همراه دخترکوچولوش آمده بود منزل شان.والبته ایشان هم همراه خانوم و دوتابچه هاش/منزل عزیز دل داداش رفتن.



همه ایام تون بخیرو خوشی؛ برارِ عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد