<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 8 + ارسال نظر
کیهان شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:22 http://mkihan.blogfa.com

صبح خوش خاخور
همیشه خوشم میاد پلاس بشم تو اینگونه بازار ها و هی بچرخم و با فروشنده ها حرف بزنم
مرسی برای همه چی

همه ایام تون بخیرو خوشی
باریکلا به شما و برار زن عزیزم،که بازار انزلی رو دوست دارن

باشماق شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:04

با درود
گردش در اینگونه بازار ها و خرید برای همسرم همیشه لذت بخش است
حتی اگر دو روز شمال باشیم یک صبح تا ظهرش بین میوه ها و سبزی جات و ۰۰۰ ویلان هسنیم
شانس آوردیم که ماهی شمال دوست ندارد !

درود بر شما
خیلی ام عالیِ که توی بازار وقت می گذرونن

ماهی های گیلان رو فقط گیلانی ها دوست دارن.البته من ماهی جنوب نخوردم.ماهی گیلان /آمور رو دوست دارم.با.زردپر رودخونه ای،فقط ام سپید رودی

مترسنج جمعه 6 تیر 1399 ساعت 19:16 http://dar300metri.blogsky.com

با همه نشاط و انرژی و روح زندگی جاری در این مدل تصاویر، یک غم پنهان در دل همه بینندگان اهل تامل برانگیخته میشه...
چرا مولدین واقعی کشور که زنبورهای عسک کندوی کشور هستند، همیشه محرومترین و مستضعفترین و ته صف ترین قشر هستن؟!!! کشاورزان، دامداران، و...

این قضیه ام مثل قضیه ی قهرمان نگهدای ماهاست.که ته صف ترین کشور هستیم.گریه دار نیست؟کشوری که یکی مثل پرفسور کردوانی داره؟این باشه اوضاعش؟

صحرا جمعه 6 تیر 1399 ساعت 16:45 http://Sahra95.blogsky.com

چه عکس خوش انرژی، آدم دوست داره بره بینشون بچرخه و کلی تره بار تازه بخره

تی بلامیسرعزیز جان.
اینجا بزرگترین بازار روباز کشورِ.تنوع محصولات.کیفیت و تازگی شون یکی از دلایل محبوبیت این بازارِ..که حال و هوای آدمو خیلی خوش میکنه.

آران جمعه 6 تیر 1399 ساعت 15:28

در این زندان برای خود هوای دیگری دارم....جهان گو بی صفا شو"من صفای دیگری دارم....اسیرانیم و با خوف و رجا درگیر"اما باز....درین خوف ورجا من دل به جای دیگری دارم

در این شهر پر از جنجال و غوغایی" از آن شادم....که با خیل غمش خلوتسرای دیگری دارم....پسندم مرغ حق را لیک با حق گویی عزلت....من اندر انزوای خود" نوای دیگری دارم

شنیدم ماجرای هر کسی" نازم به عشق خود....که شیرین تر ز هر کس ماجرای دیگری دارم....اگر روزم پریشان شد" فدای تاری از زلفش....که هر شب با خیالش خوابهای دیگری دارم

من این زندان به جرم مرد بودن می کشم" ای عشق....خطا نسلم اگر جز این"خطای دیگری دارم...اگر چه زندگی در این خراب آباد زندان است- ومن هر لحظه درخود تنگنای دیگری دارم

سزایم نیست این زندان وحرمتهای بعد ازآن....جهان گر عشق دریابد"جزای دیگری دارم....صباحی چند از صیف و شتاهم گر چه در بندم....ولی پاییز را در دل" عزای دیگری دارم

غمین باغ مرا باشد بهار راستین" پاییز....که با فصل" من سروصفای دیگری دارم....من این پاییز در زندان"به یاد باغ بستانها....سرود دیگر شعر غنای دیگری دارم

هزاران رابهاران در فغان آرد" مرا پاییز....که هر روز و شبش حال و هوای دیگری دارم....چو گریدهایهای ابر خزان"شب"بر سرزندان....به کنج دخمه من هم هایهای دیگری دارم

عجایب شهر پر شوریست "این قصرقجر"من نیز....در این شهرعجایب"روستای دیگری دارم....دلم سوزد" سری چون در گریبان غمی بینم....برای هر دلی جوش جلای دیگری دارم

چو بینم موج خون وخشم دلها" می برم ازیاد....که در خون غرقه"خود خشم-آشنای دیگری دارم....به جان بیزار از این عقل زبونم"ای"جنون" گل کن....که سودا سر زنجیرهای دیگری دارم

بهایی نیست پیش من نه آن (مس) را نه این( به) را....که با نقد مزدشتم" بهایی دیگری دارم....خدای ساده لوحان را نماز و روزه بفریبد....ولیکن من برای خود "خدای دیگری دارم

ریا و رشوه نفریبد اهورای مرا" آری....خدای زیرک بی اعتنای دیگری دارم....بسی دیدم (ظلمنا) خوی مسکین ( ربنا) گویان.... من اما با اهورایم" دعای دیگری دارم

برد تا ساحل مقصودت" از این سهمگین غرقاب....که حیران کشتیت را ناخدای دیگری دارم....زخاک تیره برخیزی" همه کارت شود چون زر....من از بهر وجودت کیمیای دیگری دارم

تملک شان انسان وز نجابت نیست" بینا شو....بیا کز بهر چشمت توتیای دیگری دارم....همه عالم به زیر خیمه ای" بر سفره ای" با هم....جز این هم بهر جان تو غذای دیگری دارم

محبت برترین آیین" رضا عقد است در پیوند....من این پیمان ز پیر پارسای دیگری دارم....بهین آزادگر (مزدشت)میوه ی مزدک و زردشت....که عالم را زپیغامش رهای دیگری دارم

شعور زنده این گوید "شعار زندگی این است....امید! اما برای شعر" رای دیگری دارم....مرا درسرهمان شورست و در خاطر همان غوغا....فغان هر چند در فصل و فضای دیگری دارم

اخوان ثالث

. . .

درود بر شما آران عزیز گرامی/خیلی خوش برگشتین و صفا آوردین

کجاهست اونجا؟؟؟؟
---
وبسایت یا همون وبلاگم 100مطلبه شد!!!!
ولادت امام...(ع) را به شما تبریک می گم.

شهرداری/بازار رشت.

ممنون

سلام،
تعدادی مطلب خیلی جالب گذاشتم اعم از
کسب درآمد از طریق موبایل بدون نیاز به سرمایه اول

سلام بر شما
ممنون که اطلاع دادی

مهرداد جمعه 6 تیر 1399 ساعت 11:37

کار و روزی حلال ترکیب رنگ‌ها
عکاس کی بوده ؟

نازانم کاکو
فقط میدونم بازار رشتِکه جناب صفی یزدانیان این بازار رو در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ زیبا به تصویر کشید.باتشکر ازکریستف رضاعی بابت موسیقی بازار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد