<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

و اناری که دلش قصه ی یک رنگی ست. . .

نظرات 8 + ارسال نظر
donya دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 01:03

پست ها وتصاویر مثل همیشه عاااااااااااااااااالی بود گلم

سبزباشی

سلامت و سرافراز باشی عزیز دلم

S.A.R شنبه 14 تیر 1399 ساعت 00:04 https://yarsar.blogsky.com/

درخت انار، سالهاست در منزل پدری‌ام رشد می‌کند و من سالهاست که تنها وقتی تماس تصویری دارم میبینمتش...

سالهاست ؛درخت انار فقط صدای شما رو می شنوه...

سلام،
جواب:شما گفتی این آهنگو پیداش نکردم،من تو وبسایت گذاشتم بازم اگه نتونستین دانلود کنین بگین همینجا لینک دانلود رو بدم با کیفیت 320
لینک دانلود آهنگ پرواز در مطلب زیر در وبسایتم منتشر شد:

نام مطلب:دانلود آهنگ <پرواز> گروه آریان+متن آهنگ

برچسب مطلب بالا:گروه آریان

سلام.خیلی ممنون از لطفتون

باشماق یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 08:07

با درود
اشاره به یک رنگی و یک دلی شد چیزی که نه میشه گفت کم است و نه میشه گفت زیاد است
من که خیلی انار دوست دارم
مادرم صبح جمعه انار می خورد و حدیث از امام صادق در مورد انار خوردن در صبح جمعه می گفت
خوشمزه ترین انار که خوردم انار باغ اقوام خرم آبادی بود
دمشان گرم یک صندوق فرستادند آنهم سال ۵۴ شمسی

درود بر شما
خیلی ام عالی.نه کم +نه زیاد=میزان و ترازو.
امام صادق خداوند مادر و همه ی اموات شما رو رحمت کنه.به اتفاق عزیزان زنده سلامت باشید همیشه

پدرجان هم خیلی انار دون شده/با گلپر دوست داره.براش دون میکنم،برام انار آبلمبو میکنه.
پاییز ۵۴ شمسی دایی کوچیکه دوسال و نیمه بود و بهمن ۵۴ خاله کوچیکه دنیا اومد.

+خیلی لطف کردین، که از زن سرخ پوش نوشتین.❤خیلی خیلی ممنون تون

مهرداد یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 07:21

چه سبزه، انارا اونجا کی می‌رسن؟شیرین هستن یا ترش؟
باید خوشمزه باشه

انار شیرینِ عمارلو یِ /پاییز می رسه کاکو
بله.با اینکه پوستش سبزِ و گاهی ام ترک های قهوه ای داره،(شمایلش به انارترش میخوره)دونه هاش یاقوتی و
شیرینه.
پاجوشش رو بردم ولایت پدری/دوساله که بار میده.
دونه هاشم شش سال پیش تو گلدون کاشتم/دوسال بعد بردم باغ.دوساله که انار ترش بار میده
باهاش پروده درست کردم

مطالب جدید وبسایتم:
نکات مهم هنگام ساخت وبلاگ در بلاگ اسکای
آهنگ+متن آهنگ پپرواز گروه آریان

به به.گروه آریان

آهنگ قرار گرفت اینم متنش:
گفتی می خوام رو ابرا همدم ستاره ها شم

تو تک سوار عاشق من پری قصه ها شم

گفتم به جای شعر و قصه های بچگونه

باهم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه

ما دو بال پرواز مرغ عشقیم، پرمیگیریم تا اوج آسمونها

جای حسرت تو قلب ما دو تا نیست، نمی مونیم با غصه تک وتنها



دو کبوتر، وقتی که دل بهم میبازن عاشقونه، با هم می سازن آشیونه

بیا ما هم مث کبوترا بسازیم زندگی رو ساده و پاک و بی بهونه



❤️

این آهنگو پیداش نکردم

چه زیبا:
یه سری مطلب منتشر کردم:
جاذبه های گردشگری(3 مطلب)
دانلود آهنگ(و ویدئو) پرواز گروه آریان همراه با متن آ]نگ،
خیلی آهنگ قشنگیه

ممنون
دست شما درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد