<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

اجازه؟. . .


 دوباره زنگ انشاء

و چند موضوع کلیشه ای 

ولی تو برای من

از هر سوژه ای تازه تری. . . 



 "می خواهید در آینده چکاره شوید؟"

اجازه آقا؟

_دوستش دارم و میخواهم تا آخر عمر همین کاره بمانم_


|حمید جدیدی|

اومدن به ام میگن / استرس داریم!!

می پرسم واسه ی چی؟

میگن کارنامه !!

میگم هرچی شد قبوله قبوله.

 میگن؛ اگه تجدید شدیم؟

میگم  فدای سرتون.شیمی جان ساق.

همین جور نگاه میکنن.میگم تن تون سلامت.

خنده شون میگیره.

میگم شکر.الهی شکر.خداروصدهزار مرتبه شکر؛تو دلم میگم که زنده اید.

غش رفتن.بعدش گفتن/مسخره  نکن.

می بینید؟اینا گریه هامو ندیدن.فکر میکنن با لبخند (حالا مایل به نیش خند)شاکر بودن/یعنی مسخره کردن .ولی من جدی گفتم.خدایا،خداوندا من  که میدونم/ لطف  بزرگی کردی ،سلامتی اینارو دوباره ی دوباره /بهشون برگردوندی....

جدی جدی میگم/راست راسکی میگم؛ سپاس...خدایا الهی شکرو سپاس.خدایا خیلی خیلی الهی شکر و سپاس.


.

منم دو دست که می خواهم ؛بغل بگیرمت ای جنگل....