<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت؛از زمین و آسمان فارغ!

نظرات 8 + ارسال نظر

گل پامچال؟؟؟یه سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدعلی طالبی و به نویسندگی کامبوزیا پرتوی و به بازیگری رضابابک،داوود رشیدی خدا بیامرز،خدابیامرز کیومرث ملک مطیعی،تانیا جوهری،اسماعیل گرامی،ستاره جعفری،مریم حمیدی،محمود بصیری،پروین سلیمانی،مهری مهرنیا،روح الله مفیدی،نیره فراهانی،شاهرخ نورمحمدی،فاطمه طاهری محسن افشار علیرضا اکبری سپهر نسیم اکبری. لیلا مهی الدین. مهسا مهی الدین. سولماز صبا. علیرضا طالبی. زهره سرمدی. علیمحمد طالبی. مریم مقبلی. پریدخت اقبال پور. عباس امیرحسینی. مژگان بختیاری. اسماعیل رضایی. ژنوس تقی‌زاده. مهدی امانی. عطیه شهیدی. لیلا نپوریزاده و رحمان باقرییان هستش که سال 70ساخته شده!!!!!!!!!!!!!!!!!
از این بیشتر بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگم:
موسیقی تیتراژ فیلم توسط محمدرضا عقیلی نواخته شد!!!
13 قسمت داره این سریال
داستان این سریال دربارهٔ زندگی دختری است به نام لیلا که پس از بمباران شدید محل زندگی‌اش در جنوب کشور و کشته شدن تمامی اهالی آن به پیرمردی پناه می‌برد و از او برای یافتن خواهرش که در شمال کشور زندگی می‌کنند کمک می‌گیرد…
بسه؟؟؟؟

ما خیلی بچه بودیم/خیلی/خانم همسایه بخاطر همین سریال می آمد منزل ما/باهم تماشا می کردیم.
هِیییی.یادش بخیر❤
مرسیییی از یادآوری خاطرات خوش❤

مترسنج دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 02:06 http://dar300metri.blogsky.com

چرا تو نگاه اول حس کردم عکس پلنگ زرده؟!!

می دونید ؟!!من هنوز گل پامچال می ببینم قهقهه ام می گیره

سلام،آهنگ شالیزار از محمد نوری قرار گرفت در وبلاگم،اینم اسم مطلب:

دانلود آهنگ <شالیزار> از <محمدنوری> همراه با متن آهنگ

دست شما درد نکنه.خیلی ممنون تون.

باشماق چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 07:41

با درودتصویرجالبی بود شن ها را اول موج دریا دیدم
خاطرات مدرسه
یاد خواهرم افتادم تجدید شده بود ولی خبر نداشت دو روز قبل از امتحان شهریور تازه با تلفن همکلاسی اش متوجه. شد من از دق دلم مسخره اش می کردم او اشک می ریخت
دیروز جنگل نور بودم کاشکی آن پول های ورودی را حذف کنند و به جایش یک نفر در کنار دستشویی ها بگذارند تا پول بگیرد و هم نظافت کند
علی برکت الله

درود بر شما
فیلم بادکنک سفید رو دیدین؟
اونجا که /دوچرخه سوار میاد رد بشه/می خونه؛دریا موجِ کاکا،دریا موجه...


چه خاطره ای رو به تصویر کشیدین.من خواهر ندارم.نمی دونم؟چرا هیچ وقت ام نگفتم/کاش داشتم.عوضش دوست داشتم سه تا دیگه برادر داشتم.
میثم گفت(همونی که سه قلو داره/همساده پایینی برا بچه هاش ۱۱۰خبر کرد)؛یکیش من.ای کاش خواهرم بودی.۱۲ سالش بود.گفتم،الانم هستم.گفت می دونم.ولی خوب بود خواهرمو میاوردم خونتون،خواهر اینا بشه.منظور از "اینا"برادرهام بودن.که مردشریف هم سن سال میثمِ.یعنی جفت شون تو یه ماه دنیا اومدن.چوپان هم ده سالش بود.که این چوپان مشتش رو گره کرد،برد دم دهن میثم،گفت چکنه دَوَد !همون دهن تو ببند.پدر میثم غش رفت.اونقدر که به سرفه افتاد.براش آب آوردم،گفت میثم راست میگه.خواهرش بدخُلقه.گفتم شماها خوش خُلق ترباشین.
دایم به گردش و سفر
بله.کاش که به بهداشت و نظافت بیشتر توجه می کردن.یکی ازمعظلات سفر/ سرویس های بهداشتیِ.

سلام تصاویر وبلاگ یا به قول خودم وبسایتتون خیلی جالبه،
عه برا چی اومده بودم اینجا؟؟؟آهان می خواستم یه چیزی بگم:
یه مطلب جدید تو وبلاگم منتشر کردم:
زندگی نامه پیامبران خدا
-
به امید روزی که کرونا از بین بره و دنباله ی blogsky.com از وبلاگمون حذف بشه و اسم وبلاگ ما به وبسایتما تغییر کنه

زنده باد امید!

مهرداد دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 22:56

آرامش بخشه.
خدا رو شکر بچه‌ها ساق هستن.
خوشبحالتون جنگل داره شهرتون.
خدا این بلای کرونا رو از سر مردم دنیا کم کن ان‌شاءالله.

ان شاءالله ،...الهی آمین کاکو
قربان محبت تون.ساق سالم بمانی بلامیسر

یه مطلب جدید در وبسایتم منتشر کردم:

دانلود آهنگ جان مریم از محمد نوری

حتما سربزنین

به روی چشم

چه عکس زیبایی،عکاس کی بوده؟؟

تصویر از نِتِ.اسم عکاس رو ننوشته بودن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد