<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 4 + ارسال نظر
کیهان شنبه 14 تیر 1399 ساعت 09:08 http://mkihan.blogfa.com

دیروز لحظه ای رفتم کنار دریا...و از غروب خورشید چند عکس گرفتم! خواستی برات بفرستم
.....

بله.با سپاس فراوان.فرصت کردین بفرستین.

مهرداد جمعه 13 تیر 1399 ساعت 18:14

خدا رو شکر به خاطر داشتن گیلان زیبا.

بژی کاکو

باشماق جمعه 13 تیر 1399 ساعت 07:56

با درود
به چه تصویر زیبایی نفس عمیق کشیدن در آن مزرعه حال دیگری دارد

درود بر شما
خیلی ممنون از نظرات همیشه خوب تون.بله.خصوصا که چند روزی ست مزرعه شالی باردار خوشه های برنج است.رطوبت و سرمای دم غروبی+عطربوی شیره برنج و گلهای شبدر؛ پخش هوا بود

پویا جمعه 13 تیر 1399 ساعت 00:24 https://imyou.blogsky.com/

این تصویرو واقعا دوست دارم حسش برام آشناس خیلی آشناس

خیلی ممنون که برام نوشتین.راستش من هم با تماشای نارنجی ها همین حس رو دارم.وخیلی دوستشون دارم

سپاس از حضور عزیز و گرامی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد