<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دلم خواست!

 

با هم  یه کلیپ تماشا کردیم.

پرسید/تو کدوم یکی  شونی؟

پرسیدم/خودت چی فکر می کنی؟

گفت/ اون آخری!!

گفتم/آفرین دادای بادوش ام.


پ.ن تصویر؛ زمین بین که از رنگ معشوق و عاشق/گهی سیب بیرون دهد گه شلیل.....هیچی دیگه/کمپوت شلیلِ.


پ،ن؛کلیپِ/فیلمِ معلمیِ که  اول صبح،(خواستین ببینین،براتون ایمیل می فرستم)دم در کلاس می ایسته،دانش آموزان صف کشیده در انتظار/ پس از بغل شدن/یکی پس از دیگری وارد کلاس میشن.

.

              

.

میگه/دلم نون پنیر سبزی خواست.

به اش گفتم/سبزی خوردن می گیرم/  درست میکنم.

میگه/نه!اینجوری نخواستم. 

میگم /پس چه جوری؟

میگه/ از اونا که تو عقد کنون به آدم تعارف میکنن!/از اون نون پنیر سبزی ها /دلم خواست!


نظرات 6 + ارسال نظر
مترسنج دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 22:48

فیلمش چی هس؟

فیلم معلمیِ که خلق خوی هر کدام از بچه های کلاسش رو به تصویر میکشه.

چند وقت پیش اون موقع که تازه گفته بودن سیر و پیاز واسه درمان کرونا و پیشگیری خوبه،رفتم 1 کیلو سیر بخرم یکی گفت 68تومن،یکی دیگه گفت 45تومن،یکی دیگه گفت 80تومن یکی دیگه هم گفت 10تومن!!!!!!
از دلال گرفته تا آدم با انصاف تو یه خیابون،
یه بار هم رفته بودم از یه جایی کامپیوتر بخرم،یکی گفت 1میلیون 600هزار تومن،مغازه بقلیش گفت 5میلیون تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه اینو ندیده بودم،این همه پول حرام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله،شکر خدا آدمای با انصاف هم پیدا میشه.ما هم ۲۵ تومن سیرگرفتیم.۵ هزار تومن هم گرفتیم.
ای کاش نظارت بیشتر بود

صبیره سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 22:06 http://yebargesabz.blogsky.com

نوش جونتون عزیزممم
بعله ویدیو رو هم دیدم و الان میخواستم ایمیلتونم پاسخ بدم عزیزمممم

به منم بدین لطفا

قربون توووون
تی بلامیسرممنون از پاسخ تون:عزیز دلمممم

به روی چشم

باشماق سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 07:28

اول فکر کردم داخل کاسه قیماق است
دلم به حال میوه فروش ها سوخت
خریدار خیلی کم شده

این میوه ها را مردشریف از ولایت /کیلویی ۶ تومن/سه کیلو خرید.
سر کوچه مان ۱۵ تومن می فروشن.

بله متاسفانه،اوضاع مالی و قدرت خریدِ خیلی ها سقوط کرده..

مهرداد دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 22:06

شکر هم می‌زنیدآیا؟
کمپوت شلیل نخوردم،خوشمزه باید باشه
ولی از خانواده اینا از هلو انجیری خوشم میاد

بله،برای چهار عدد شلیل/۴ قاشق شکر می ریزم.اگه شیرین تر بخوان/۷قاشق.
بله،خوش عطر و خوشمزه اس.
پارسال /هلو انجیری ام درست کردم.خوب شده بود.
اینا خانوادگی خوشمزه و معطراحوالند
البته که دیروز تصاویر انجیر ریژاو رو دیدیم،خیلی دلمون خواست

#محمد دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 21:25 http://parsi17.blog.ir

ممنون که تو وبلاگم نظر دادین. وبلاگ زیبایی دارین. فقط به نظرم شمام بیاین تو بیان(بلاگ) وبلاگ بنویسید. من خودم توی بلاگ اسکای و بلاگفا بودم اما وبلاگ بیان تماما ایرانیه و امکانات فوق العاده ای داره. من واسه بیان (blog.ir) تبلیغات نمیکنم اما واقعا بین سایت های وبلتگ نویسی که قبلا توش بودم بیان بهترینه:

قربان شما،خیلی خوش آمدید.مرسی از نظر لطف تون.

بله،بیان بهترین هست/چرا که این تبلیغات بلاگ اسکای خیلی رو اعصابِ/خصوصا وقت نظرنوشتن/تصویر کاشت مو/کله پاچه/دل و قلوه/ ...قابل مشاهده اس.
ولی خب،اینجا یادگار دوست عزیزم/سیب خانم جان هست.ولیکن من از پرشین کوچ کردم بلاگاسکای. وجدانن هم عراضی بلاگاسکای مثال کوه آلپ و همون دور وراش می مونه و
نامبر وانِ؛:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد