<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شِکُفته غنچه ی مهتاب.....تو بهشت شالی زاران...

 


دل دریاست

دریا 

پیش آسمان دلش باران

باران

تا دامنش نشسته 

شالیزار

***

شالیزار

سیراب از عطش

چتر آفتاب به سر کرده

ده

به نفس زدن افتاده

پیش وسعت شالیزار

***

باران به شالیزار

دوباره ابر می شود

اما من /دوباره  ده  ساله نمی شوم


#جواد شریفیان _شهریور ۷۳




نظرات 27 + ارسال نظر
سینا فرامرزیان پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 09:52 https://faramarzdaru.blogsky.com/

ای وااااااااااای واقعا؟؟چرا؟؟؟؟از دست این مسافرا،انشاالله توکل برخدا حالتون زود خوب میشه لطفن از خونه بیرون نروید

بله،واقعا واقعا.
ممنون از لطف تون.والله ضرورت داشت ، رفتم بیرون و
آمدم منزل،این مرض رو گرفتم.اگه بدونین مسافرا چطور کشون کشون این اون ور پلاسندیروز هم بستگان مون گفتن/ورودی بیمارستان زیاده،منتهی ؟چرا وضعیت اینجا رو قرمز اعلان نمی کنن؟الله اعلم.
هرچند.چه فایده داره ...

سینا فرامرزیان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 22:14 https://faramarzdaru.blogsky.com/

مگه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انشاالله زود خوب میشین جای هیچ نگرانی نباشین،کرونا نیست که خدایی نکرده؟

بله،کرونا رو که همون اوایل گرفتیم.الان شاخه ی دیگری از کرونا/تاول کوید ۱۹ گرفتیم

خیلی خیلی ممنون از احوالپرسی شما..

سینا فرامرزیان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 09:35 https://faramarzdaru.blogsky.com/

سلام دیگه مطمئن شدم مریض شدین خدایی نکرده،
اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بر شما ،
نه اتفاق خاصی نیست.فقط تاول کوید ۱۹ گرفتم.

سینافرامرزیان سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 20:36 http://www.zehne-computer.blogsky.com

سلام،آأرس وبلاگ های جدید من:
mhzcomputer.blog.ir
نویسندگان:
سینا فرامرزیان(نویسنده اصلی و مالک سایت)
محمدمهدی واحدی
-
وبلاگ دوم:
zcomputerapps.blog.ir
نویسندگان:
سینا فرامرزیان
----
لطفا سربزنید و حتمی نظر بدین

به روی چشم.حال م بهتر شه/خدمت می رسم

سارا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 17:13

وای شالیزار،دلم پرکشید تا اونجا

فدامدای بال و پر دل تون بشم

تو داری استوری می ذاری واسه ی من؟؟؟
مثل اینکه کتک می خواهی!!!؟؟!
این همه کتک خوردی(فوت کردن هموطنان)
حالا باز هم می خواهی
خوب رویی داری تو حالا
خیلی پررویی تو حالا
از تو پررو تر ندیدم!!!
می دونی چه رنجی کشیدم؟؟؟(از زبان پرستاران)
می دانم که خوب می دانی،
اما زدی خود را آن راه!!!
خودتم یه روز می گیری،
می فهمی چه گفتم حالا
پس برو یه فکری بکن،
البته تو عقل نداری،
ارزش قبر هم نداری!!!
پس دهنت را ببند،
ای بی عقل خاک بر سر!!!!

شعر از خودمه،
بنظرتون شعر خوبی بود؟؟؟؟؟

چه عرض کنم والا.شعر طنز وتلخیه.
ممنون که به فکر پزشکا رو پرستارها و...هستین.مرسی که رعایت میکنیدو
متوجه اید که اوضاع/اوضاع خوبی نیست...

سلام،خب پس یه شعر دیگه می نویسم:

ای نفهم مسافر!!!
ای کسی که عقل ندارد!!!
ای تهی مغز نفهم!!!
حرف مارا تو بفهم!!!!
تو که دیوانه بودی،
چرا دیوانه تر شدی؟؟
نمیدانم به که گویم
به چه زبانی گویم؟؟؟؟
به چه کسانی گویم

ای دیووانه ی خاک بر سر(منظور مسافرین)
برو بمیر ای تو نفهم!!!!
آواره کردی مملکت را!!!!
فکر خود نیستی،فکر ما باش!!!!
دلت می خواهد بمیری؟؟؟
خب برو یک چاقو بردار!!!!
بزن تو سر مبارک!!!!
این جوری هم تو راحت میشی
هم ما آواره نمیشیم!!!

اینم شعر خودم بود
خوب گفتتم؟؟؟؟

خنده ام گرفت.دیوانه ها عاقلان عقلنبه ضرورت در کوچه و خیابان و شهر...دیده میشن.یکیش خودم.بخدا به ضرورت رفتم دبیرستان و
چهارساعت بعد /آمدم منزل/یک ساعت بعد/ تاول کرونایی هویدا شد
با واژه ی بی فکرها موافقم.
بی فکرها همان هایی هستند که/چارچیز/چارخط /چارجمله/چارسفر/رفته اندو
خود را علامه میدانند.

ای مسافران دیووانه
بِتَمَرگین توی خانه!!!!!!!!
بیاین بیرون کرونا می گیرین!!
می کنین ما را بیچاره!!!
نابود کردین مملکت را
پس بمیرین توی خانه

معنی:
ای مسافران دیووانه
بمونین توی خانه!!!
اگه بیاین بیرون کرونا می گیرین
ما رو بیچاره می کنین
نابود کردین مملکت رو
پس بمیرین توی خونه

شعر خودم بود

آرزوی سلامتی تمامی خوبان

چه عرض کنم والا.طفلی بچه کوچولوهایی که دراین شرجی هوا و اوضاع کویدی/آمدن مسافرت/که والدین شون برن لب دریا/استوری مستوری بگذارند.البته که صلاح کارخویش خسروان دانند،منتهی قدر نوک سوزن به فکر پزشکا و پرستارا باشن لطفا.

دست شما درد نکنه.
البته که ما مرگ و بیماری رو برای هیچ کس/حتی دشمن ها مون نمی خواهیم.امید که چنین کنند و
درخانه بمانندو
مسافر نشوند و
چونان بمانند.
دیگه معنی اش را خودتون میدونیدکه یعنی خونه باشید/زنده سلامت بمانید.
باتشکر و سپاس/ آرزوی سلامتی برای همه و همه...

باشماق یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 10:02

با درود
یادش به خیر ‌قتی بچه ب‌ودیم
بین مزارع گندم می دویدیم
الان نه دیگه مزرعه هست و نه گندمی
این عکس ها را نگه دار چون با فروش این زمین ها و تبدیل به ویلا فقط خاطره اش می ماند

درود بر شما
الحمدالله /شکر خدا که الان امیر علی خان هست ؛نقل از قدیم و
وسعت مزرعه و
نسیم و عطرخوش و
دویدن بین مزارع و.../مغزبادوم هست

ممنون .خیلی ممنون که قدیم ها رو به تصویر می کشین مرسی که تلخی ها رو هم گوشزد می کنید.

سلام،
تو وبلاگم که آدرسش اینه:
www.zehne-computer.blogsky.com
یه مطلب جدید اضافه کردم:

مقایسه نوشابه زمزم دهه 50 با نوشابه زمزم امروزی(حتما ببینید)

ممنون از شما،
سرزنده و موفق و موید و رستگار باشید،
فرامرزیان هستم،
خیلی ممنون بابت اینکه وقت گذاشتین،
خدانگهدار

سلام و سپاس از حضور شما
ممنون از شما و مطالب خوب تون.
سلامت و سرافراز باشید همیشه.

سلام وضع رشت چجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورم از نظر کرونا هست،

سلام،
وضع رشت شلوغ و پرتردد/ورودی بیمارستانها روزی ۶۰ نفر به اون ور.بله.زیاد حال روز خوبی نداره/:

کاکتوس شنبه 28 تیر 1399 ساعت 17:46

پست قبلو خیلی دوست داشتم

شما و پست قبل رو خیلی دوست دارم

وبلاگ های من:

وبلاگ اصلی:
www.zehne-computer.blogsky.com

وبلاگ دوم(اصلی):
www.faramarzdaru.blogsky.com

وبلاگ سوم(هر 6 ماه یه بار شاید رفتم):
http://zehnecomputer.rozblog.com/

وبلاگ چهارم(اصلی):
www.aparat.com/ZehneMineCraft

وبلاگ چهارم یه کانال آموزشی هست و هرچیزی که درخواست شود و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد قرار می گیرد،منظورم ویدئو هست

وبلاگ سوم وچهارم فعلا سرنزنین،وبلاگ دوم و اول رو سربزنین حتما،چون تو وبلاگ دوم درمورد کمبود خواب و دیابت پست گذاشتم
یاحق

خیلی خیلی ممنون بابت توضیحاتتون
سر زدم و
مطلب کمبود خواب و دیابت رو خوندم/بسی مختصر و مفید بود.
سپاس
حق نگهدارتون

سلام،
در وبلاگ دوم خودم که آدرسش اینه:
https://faramarzdaru.blogsky.com/
،
پست درمورد کمبود خواب قرار گرفت،
اینجور مطالب در این وبلاگ گذاشته می شوند

سلام
احسنت بر شما.سپاس بسیار برای این پست

سینا فرامرزیان شنبه 28 تیر 1399 ساعت 14:17 http://www.zehne-compmuter.com

سلام اینم وبلاگ جدیدم:
https://faramarzdaru.blogsky.com/

سلام
ممنون بابت آدرس وب جدید

سلام یه سری پست(مطلب) منتشر کردم:

1_35هزار ریال یه بطری دوغ،35هزار دلار ماشین بنز!!!

2_چرا ارزش پول ایران روز به روز کمتر میشه؟

3_چرا ریال بی ارزش ترین پول دنیا شد؟

سلام بر شما
واقعا چرا این بلا رو سر ریال آوردن؟؟؟؟؟

الف. شنبه 28 تیر 1399 ساعت 01:05 http://aydinsaheli.blogfa.com

سلام
بروزم با سروده ای دیگر
دعوتید به نقد و نظر

سلام بر شما
سپاس از دعوت تان

ممنون که سرزدین،
الان 15به یک شبه و من هنوز بیدارم!!!!!!!!!!!
حالا حالا ها نمیخوابم،


لطفا یه پستی راجب کمبود خواب و دیابت بنویسید.
مثلا اینکه /کمبود خواب مزمن /باعث کاهش ترشح انسولین در بدن بنویسید

سینا فرامرزیان جمعه 27 تیر 1399 ساعت 18:25

سلام وبلاگ جدید من افتتاح شد حتما سربزنین:
http://zehnecomputer.rozblog.com/

سلام بر شما،
به به/مبارکا باشه

amir جمعه 27 تیر 1399 ساعت 13:04 http://mehrekhaterat.blog.ir/

های دایتر
هاو ایز گوئینگ؟

های وچای !
وِر آر یو فرام؟تى عقل تره چی گُنه!؟

مهرداد جمعه 27 تیر 1399 ساعت 09:07

برکت خدا زیباست.


زیبا ؛وبسیارخوش عطربو

donya جمعه 27 تیر 1399 ساعت 08:06

معلّم‌ گفت‌:

«ـ تو حرف‌ گوش‌ نمی‌کنی‌!

هَمه‌ش‌ سرِ جات‌ وول‌ می‌خوری‌ُ با چیزای‌ دورُ وَرِت‌ وَر می‌ری‌!

برو گوشه‌ی‌ کلاس‌،

رو به‌ دیوار وایستا وُ تا نگفتم‌ روت‌ُ بَرنگردون‌!»

این‌جوری‌ شُد که‌ من‌ اومدم‌ این‌جا وایستادم‌ تا شب‌ شُد!

همه‌ رفتن‌ خونه‌!

فکر کنم‌ معلّم‌ یادش‌ رفت‌ من‌ اون‌جا وایستادم‌!

فردا یک‌ْشنبه‌ بودُ مدرسه‌ها بسته‌ بودن‌!

از دوشنبه‌ تعطیلی‌ِ تابستون‌ شروع‌ می‌شُدُ

من‌ بازم‌ وایستادم‌!

تموم‌ِ ماهای‌ گرم‌ِ تابستون‌ُ این‌جا وایستادم‌!

از بدشانسی‌ زَدُ این‌ مدرسه‌ رُ تعطیل‌ کردن‌!

تموم‌ِ درُ پنجره‌ها رُ تخته‌ کردن‌ُ

اسباب‌کشی‌ کردن‌ یه‌ جای‌ دیگه‌ی‌ شهر!

این‌جوری‌ شُدُ من‌ چهل‌ سال‌ِ تموم‌ِ که‌ تو تاریکی‌ُ بین‌ِ گردُ خاک‌،

این‌جا وایستادم‌ُ هنوز منتظرم‌ معلّم‌ بگه‌:

«ـ روت‌ُ برگردون‌!»

شاید معلّم‌ منظوری‌ نداشته‌،

ولی‌ من‌ آدم‌ِ حرف‌ گوش‌کنی‌اَم‌!



#شل سیلور استاین

ترجمه :یغما گلرویی

عموم گفت:چه جوری می ری مدرسه؟!

گفتم: با اتوبوس!

عموم خندید گفت: هه! وقتی هم سن تو بودم
ده کیلومتر راه تا مدرسه پیاده می رفتم


عموم گفت: چقدر بار می تونی بلن کنی؟

گفتم: قد یه گونی گندم!

عموم خندید گفت: هه! وقتی همسن تو بودم
یه گاری تنهایی می کشیدم یه گوساله بلند می کردم

عموم گفت: تا حالا چند بار دعوا کردی؟

گفتم :دو بار هر دوبارش ام کتک خوردم!

عموم گفت:هه! وقتی همسن تو بودم

هر روز دعوا می گرفتم هیچ وقت نمی خوردم!

عموم گفت: چند سالته؟

گفتم:نه و نیم سال

عموم بادی به غبغب انداخت و گفت:
هه! وقتی هم سن تو بودم ....ده سالم بود!

#شل سیلور استاین


سپاس از حضور سبز و عزیز شما؛دنیابانوی عزیزدلم

donya جمعه 27 تیر 1399 ساعت 08:03

محبوب من
عشق شعر زیبائی‌ست نگاشته بر ماه
نگاره‌ای بر تمامی برگ درختان
و نقش بسته بر پر گنجشکان و قطره‌های باران

در سر زمین من اما
آنگاه که زنی به مردی دل ببندد
آماج پنجاه سنگ قرار می‌گیرد

نزار قبانی
ترجمه : محبوبه افشاری

محبوب من
اگر روزی درباره ی من از تو سوال کردند
خیلی فکر نکن
و با غرور تمام به آنها بگو
دوستم دارد ،خیلی دوستم دارد. . .


نزار قبانی


سپاس از حضور همیشه عزیزتان/دنیابانوی عزیزم

donya جمعه 27 تیر 1399 ساعت 07:09






donya جمعه 27 تیر 1399 ساعت 07:06

•عشق باعث شد که تو بابت یک کلمه حرف،یه سال صبر کنی. . .

فقط آدمی که عشق سبک ش کرده باشه می تونه هم چین کاری بکنه.ولی،وقتی می گی سبک شدی،منظورت اینه که خودت رو پایین آوردی،اگه اون هیچ وقت نیاد،عشقش کاری کرده که تو پَر در بیاری و یه کارایی بکنی که تا حالا هیچ وقت فکرش رو هم نکردی.اگه منظورت از سبک شدن بالا رفتنه،سبک شدی.ولی اگه منظورت از سبک شدن،کوچیک شدنه؛عاشق هرچی کوچیکتر باشه،بالاتر می ره.

درود عااااااااااااااالی بود عشق جان

عشق ,عشق می آفریند
عشق,زندگی می بخشد
زندگی, رنج به همراه دارد
رنج,دلشوره می آفریند؛
دلشوره, جراحت می بخشد
جراحت,اعتماد به همراه دارد
اعتماد ,امیدمی آفریند؛
امیدmزندگی می بخشد
زندگی,عشق می آفریند
عشق,عشق می آفریند....

#مارگوت بیگل

زنده باد امید


درود و سپاااااااااااااس/عاااااالی نگری عشق جونیِ گلم

donya جمعه 27 تیر 1399 ساعت 07:03

زیباااااااااااا

درود و سپااااااااااااس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد