<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(ئیواره ی سپی رود)

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 16:51 http://naghashihayesara.blogsky.com

دلم میخواد بغل کنم این آسمون رو

آسمون از خداشهسارا بانو جان

فاضله یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 15:31 http://golneveshteshgh.blogsky.com

چه قدرساده وزیبا

تو آن انار سرخ را می مانی
نه فقط در پاییز
هر چهار فصل سال
دلم
هوس دارد تو را

"فاضله هاشمی (غزل)"



سلام بر شما عزیز دل م،
خیلی خوش آمدید و
صفا آوردین
سپاس از نظر لطف شما

کیهان یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:29 http://mkihan.blogfa.com

درود
تصویر زیبایی ست
بهترین ها را برایتان آرزو میکنم

درود بر شما
سپاس از حضور همیشه خوب و
گرامی تان

باشماق یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:18

با درود
چقدر در بچگی پول توی جیب خود را خرج خرید کارتپستال میکردیم تا به عزیزی هدیه بدهیم
حالا همین طوری شما زیبایی های طبیعت را مفتکی هدیه می دهید

درود بر شما
چقدر این کار شما و عزیزانی چون شما زیبا و گرانبها بود.
دایی جان های ما/دخترعموهاشون/عموعلی/همخدمتی هاشون،
کارتپستال های قشنگی برای یکدیگر پست می کردن.
خصوصا عموعلی.سلیقه اش حرف نداشت

حالا همین طوری میخوام شما رو دعوت کنم به دهه ۶۰.مثلا ۶۴،
البته جمعی از بانوان گرد هم آمده اند.دختر ارباب هم هست.سمت برگه ها "پست مردشریف".
خدمت می رسم و
رمز پست رو براتون می نویسم.
سپاس از لطف بسیار و حضور همیشه خوب تان

کاکتوس شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 23:52

خیلی قشنگه
منم دلم اش خواست
حیف دیر رسیدم

می دیل تی قشنگ دیل ره لرزانه
هوم.من ام همین طور
ای بابا.منو دست کم گرفتین؟مث اینکه ما استادیمآشما هر وقت برسی،من سهم شما رو جدا میکنم و
نگه میدارم

مهرداد شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 23:51

ولا فره دلگیره خویشگم


ببخشید که ناراحت تون کردم.ممنون که غمش رو احساس کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد