<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 08:18

با سلام
ارث خوانندگی یواش یواش از پدر به پسر می رسد
ایرج ' شجریان ' پورناظری پسر هاشون هم خواننده شدند
گلپایگانی ' ناصر مسعودی هم حتما پسر نداشته اند
اماممان جماعت ها هم سعی می کنند بچه هایشون را جایگزین خود کنند
البته بعضی هاشون دست پدر را از پشت بسته اند
با سوادتر امروزی تر اند
ما که بی هنریم
حتما بچه هایمون هم همین طور اند
البته بدشون نمی آمد که بروند
ولی مخالف آنها من بودم و مادرشان

سلام بر شما
خدا اموات شما رو رحمت کنه.خاله ام ایرج و گلپا گوش می کرد.مخصوصا اون ترانه ی "آدمی با دل پر امیدش رو به درگاه خدا میاره.."
پورناظری ها درجه یک اند.
گفتم،نه.گوش نمی کنم.
گفت؛چرا؟
گفتم؛نمی فهممش.
گفت؛چطور؟ناظری گوش میکنی میفهمی!شجریان رو نه؟
گفتم،نمی دونم!
گفت،نمی فهمی با نمی خوای بفهمی خیلی فرق داره!
یه بار گوش بگیر،حتما قدِ ناظری میفهمیش .
ومن دقت کردم.دیدم آقای احمدیِ فوق لیسانسه ی ادبی درست میگن.نمی خواستم بفهممش.چرا؟نمی دونم.
نمی دونم!چند وقت گذشت؟ولی میدونم دهه ۷۰ بود.مجددن دختر عمه همراه شوهر و دوتا بچه هاش امدن منزل ما.وایشان خاطرشان بود و،پرسید ،از شجریان و ناظری چه خبر؟ماجان؟:)
گفتم، ضد یخ و ضد جوش کاسپین .خندید.گفت،آفرین.آفرین ماجان.
مهاجرت کردن.البته دختر عمه ام نتونست بمونه و برگشت.
رفتن و ماندن دلیل میخواد.
من ام آدم رفتن نیستم.مانع کسی ام نمی شم.گفتم؛هرکسی دوست داره جمع کنه بره.گفتن،بی تو هرگز!:)))

amir چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 19:33 http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام ، پستی با موضوع داروی طب ایرانی برای افزایش سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا نوشتم ، پیشنهاد میکنم مطالعه اش کنید.

( متاسفانه نتونستم لینک کوتاه شده اش رو بذارم چون میگه امکان درج این کامنت نیست ، اما اگه بیاید میتونید رونوشت اون پست به خودتون رو در وبلاگم ببینید )

سلام،
به روی چشم،می آم و می خونم!

مهرداد چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 15:57

نقاشی و شعر پست بعدی قشنگه
چرا موهاش آبیه؟
امیر خسرو هم اسم قشنگیه

ممنون.چاوکانت قشنگ می بینه.
نازانی کاکو گیان؟
آبی اقیانوسی،آبی لاجوردی،آبی کهکشانی،آبی صورمه ای،آبی ارغوانی،آبی کلاسیک مُدِ
بله،غزل هاش هم خیلی قشنگه

کیهان چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 10:21 http://mkihan.blogfa.com

سلام
خوبی آبجی
دلتنگت و نگرانتان بودیم و هستیم و خواهیم بود و برایتان آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم.آمین
راستی؟فیلم زیبایی بود ! اسمش چی بود یادم رفته دلم می خواد یه بار دیگه ببینمش

سلام بر شما
ممنون از احوالپرسی و همه لطف و محبتتون

بله،فیلم زیبایی هست.لئون حرفه ای ؛ژان رنو در کنار ناتالى پورتمن .
سپاس از همه آرزوهای خوب و نیکتان

پیشاگ چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 09:49

یکی از بهترین فیلمایی بود که دیدم

بله،یکی از بهترین هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد