<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 از دروغ بپرهیز،

از همه ی دروغ ها،مخصوصا دروغ به خودت!

مراقب خودت باش و هر ساعت ،هر دقیقه،آن را وارسی کن. . . 


از سرزنش بپرهیز،

هم سرزنش خودت و هم سرزنس دیگران؛

انچه در تو بد می نماید به صرف این حقیقت که آن را در خودت مشاهده کرده ای پالایش می یابد!


از ترس دوری کن،

گرچه ترس صرفا پی آمد هر دروغی است.

از کم دلی خودت در دستیابی به عشق نهراس،و در عین حال حتی از کارهای بد خودت هم نهراس . . . 


# برادران کارامازوف_داستایوفسکی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 12:55

داره به کفترا آب و دون می‌ده

بله؛وهمچنین خودش رو مرور میکنه

باشماق یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 08:23

با درود
پند های عالی
ولی من گوشم شنوا نیست
خودم را سرزنش می کنم که در برابر خدا چرا خود دار نبوده ام
خدایی که این همه الطاف پنهان و آشکار دارد و بنده ی را رها نمی کند
خدایا خیلی دوستت دارم

درود بر شما
بله،دایی جان هم آن روز همین ها رو گفتن...
وبعد گفتند؛اگه قدری هوای خودمونو داشته باشیم،اوضاع خوب تری خواهیم داشت...
حمد و سپاس خداوندی را که لحظه ای ما را رها نمی کند...
خدایا فره دوستت دارم

کیهان یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 08:11 http://mkihan.blogfa.com

حالتون چطوره بانو؟
خوب هستید؟همه خوبند؟خدا را شکر
ما هم بد نیستیم

بله ؛خوبم ،شکر خدا همه خوبند.مرسی برارجان
الهی شکر،الهی همه ایام درپناه خداوند خوب باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد