<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیالوگ!

 


           

 

" موسیقی باعث  میشه  یکی  از معمولی  ترین  مناظر،یهو برات  کلی خاطره انگیز بشه! "



نظرات 8 + ارسال نظر
صحرا جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 16:59 http://Sahra95.blogsky.com

موسیقی آدم رو در لحظه از دنیایی به دنیای دیگه میبره

بله.وقتی ام برگشتی زمان میبره همانی بشی که رفتی

باشماق جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 08:31

با درود
من بیشتر با خواننده های قدیمی مأنوس هستم
جدیدی ها را اکثر نمی شناسم
خواننده هایی مثل آقاسی ' داود مقامی ' ویگن ' داریوش رفیعی ' خوانندگان برنامه ی های گلهای رنگارنگ ' یک برگ سبز ' گلهای تازه '
با ستار و داریوش ' و ابی هم از اول میانه ای نداشته ام

درود بر شما
از داریوش رفیعی/منتطرت بودم رو شنیدم.دادای من ام /ترانه ی خان بدونه منو میکشه /ویگن رو خیلی دوست داره:))
خط به خط ترانه های قدیمی قابل تامله.متاسفانه بعضی از خواننده ها مثال بعضی از فیلم ها / کارهای سبک و بی محتوا تولید میکنند
موسیقی ،فیلم ،کتاب،دوستِ خوب اونه که،بعد شنیدن و دیدن و خوان و گوش سپردن؛آدمو به تفکر و قدم زدن واداره...

طاها جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 00:23

سلام
شب موسیقی عاشق اش شدم

سلام برشما دکتر طاها عزیز
خیلی خوش آمد
کار بسیار پسندیده ای کردین.من ام عاشق شبکه چهارم.

donya پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 18:22 http://www.bloodorange94.blogfa.com

آواره و دوره گردم و سرگردان

کم آینه ی مرا مکدر گردان

از من همه ی مرا گرفتی ای عشق

لطفا کمی از مرا به من برگردان

# جلیل صفربیگی

کافی ست تو را به نام بخوانم
تا ببینی لکنت،عاشقانه ترین لهجه هاست....

donya پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 18:19

درود سپاااااس ازحضورسبزت عزیزم

شاااااادباشی وسلامت وخوب

درود و سپاس بسیار از لطف و معرفت شما عزیزِ جان و دل
ممنون و مچکرو سپاسگزارم،شااااااااد و سلامت و سبزززززز باشی

donya پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 17:44 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود پست ها وتصاویرانتخابی مثل همیشه زیباااااااا بود گلم

سبزباشی

درود و سپاااااااس عزیز دلم
سلامت و شاد باشی بلامیسر

مهرداد پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 13:54

البته وقت موسیقی نیست ، رنگ ، بو عطر اینام هستو حتی ظاهر

رنگ ،بو،عطر،نام،فامیل،شهر،هوا،باد ،باران ،ترانه/گریه و خنده و،..
بله ، اندک شباهت حتی...
برای اجی لوبیا پلو پختم،شعله زرد درست کردم،ماست و دوغ و شیر وقدری میوه گرفتیم و
راهی ولایت شدیم.
اجی و آقاجان لوبیا پلو دوست دارن،شعله زرد هم همین طور.
اجی/یه قاشق شعله زرد خورد،یک دل سیر گریه کرد.
اجی/یه قاشق لوبیا پلو خورد،...
آقاجان گفت یاد خاله ات افتاده.طعم و مزه ی غذا های اونو میده..
یهو اجی گفت،دقیقا خودش درست کرده.
راست میگفت.وقت پختن شون،دست های خاله رو دیدم..

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:25

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد