<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت؛از زمین و آسمان فارغ!

 

 در من ادراکی است از تو،

عاشقانه، عاشقانه. . . 

از تو تصویری است در من،

جاودانه ،جاودانه. . .

نظرات 6 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 11:46

با درود
ز در گویش کردی ژ تلفظ می شود

درود بر شما
ممنون از یادآوری شما

باشماق دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 09:01

با درود
این خانم ها در حال چوپی کشیدن هستند
قدیما زن و مرد دست در دست می رقصیدند
کسی هم به فکر سو استفاده نبود
در عزاداری هم خانم ها جلو می افتادند و وای وای کنان صورت می کندند و دست های گره شده مشت شده را دور یک دیگر می چرخاندند
عکس های زیبایی از فضای پاییزی انداخته بودید
بارون را من دوست دارم
مخصوصا وقتی در حال رانندگی باشم

درود بر شما
بله،به قول حسین پناهی؛"بیرون بودن زلف زنان ایل جزیی از پوشش زیبایی هایشان است.وهیچ مرد اصیل قشقایی و بختیاری به زلف زنان ایل توجهی نمیکند.همانگونه که مردان شالیکار به ساق برهنه زنان شالیکار بی اعتنا اند..."

کاملا با شما موافقم.شالیکار کرد و شالیکار گیلک /وجدانا به فکر سو استفاده نبودن.

بارانه و بارانه دیسان هه ور بارانه
اری هاوار به مالم پاییژه و گلاریژانه...
چه خوب که جاده ی بارونی رو دوست دارید.من هم صدای برف پاکن را خیلی دوست دارم.
ممنون از لطف شماهمه ی آن ابرهای توی تصویر در چند روز اخیر بارید...متاسفانه خسارت فراوانی به شالیکارها وارد کرد.

س یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 20:58

دلتنگ مامانمم

خدا بچه های مامانتو حسابی حفظ کنه

یوسف یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 20:08 http://www.aghghalaysy.blogfa.com

درود برشما
ای که پریش گیسوان را خمو تاب میدهی
مست ز راه میرسی چشم به خواب میروی!
تصویر منو یا آهنگ همای مستان انداخت
سپاس از شما!!!!

درود بر شما
تشکر و سپاس بابت معرفی آهنگ و
حضور همیشه خوب تان
+دارم گوش میکنم.زیباست

مهرداد یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 20:06

اینا دارن هلپرکه می‌کنن
اون کیوانو لابد غصه رفتن دختر یا پسرش رو می‌خوره

ئی کیوانو دل تاسیانِ کاکو

صحرا یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 16:38 http://Sahra95.blogsky.com

چه عکس معناداری


عزیز دلین بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد