<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

در زمینه ی خاکستری روشن. . .

 

من توان دارم

گاه نجوایی را

که دراین پرده نهان می گذرد

در گوش جان ها آواز دهم

من توان دارم

در هوایی آزاد

پر احساس م را پرواز دهم

با چنین پنداری

گاه خندان می گریم

گاه گریان می خندم . . .


                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
صحرا یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 02:04 http://Sahra95.blogsky.com

چه پستهای دلچسبی میگذاری خانم

خیلی عزیزین صحرا بانو ی بلامیسرررر

باشماق شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 08:10

با درود
چه توصیفی از یک سوال. من در آورده ای
جواب همان بودند که در انتها اشاره شد
یعنی مناظر از یک عکاس خودی است
نه یک تصویر دان لود شده
این کلمه ی دان لود ( down load ) را اولین بار که نوه ام بکار برده فکر کنم سه ساله بود
چقدر ذوق کردم !

درود بر شما
الهیخداوند مغزبادوم و به همراه عزیزان عزیزش حافظ و نگهدار باشه
ممنون از توجه و حضور همیشه خوب تونخوشحالم پاسخ ام درست بوده
ممنون از شما بابت سوالی که فرمودین.چون باعث شد همزمان به چند موضوع فکرکنم.ولیکن توصیف ام مستند طور شد

من ام از لحن حرف زدن بچه ها،کلی ذوق می کنم

باشماق جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 10:18

با سلام
آسمان آبی. و خاکستری
فکر کنم غروب است
بهر حال تصویر زیبایی است
تصاویر را می گذارید
یا اول میگیرید بعد قرار می دهید ؟
شاعر را من نمی شناسم
البته چهرتا

سلام بر شما
بله،غروبِ سرزمین پدری /نرسیده به دالان اقاقیاهاست.
سپاس از دقت و توجه و
لطف بسیار شما

راستش متوجه سوال شما نشدم؟ذهن ام رفت روی
نام شاعر ؛محمد ابراهیم جعفری/نقاش نوگرا،شاعر معاصر.رفت روی چهرتا؟معمولن کسانی که از عشق و دوست داشتن میگن و می نویسن و..به لطف صداثیما،ثانثورمیشن. والبته که بابت برنامه های خوب شبکه ۴/ممنون و سپاسگزاریم.
مجدد سوال شما رو میخوانم،
"تصاویر را می گذارید
یا اول میگیرید بعد قرار می دهید؟"

باز متوجه نشدم؟!!واین بار حواس ام رفت پی صدای شاعر!
که گفت؛"در فراق؟فراق بهترین وسیله اس تا تو خودت بشی!"
دارم به این جمله فکر میکنم.ببخشید که سوال شما رو متوجه نشدم ونمیشم
اول عکس رو می گیرم،
بعد تصویر رو اینجا آپلود میکنم و
میگذارم.
امیدوارم پاسخ ام درست بوده باشه

میم! پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 21:25 http://www.nasimkoohsarph7.blogsky.com

به به به به به به به به به به به به به به به به به به
سلام و درووووود حضرت باران
چقدر حس خوبی داره شعرخوندن شون ، و چقدر خوبه که این شعر خوندن رو در وبلاگ شما ببینیم

سلام و درود بر شما دکتر میم جانسپاس بسیاااااااار بابت لطف بیکران تان
بله دقیقاااا.حس خوب،عالی،ماه، حس
شوق انگیزی داره شعرخوانی شون.خدا رحمت شون کنه❤
راستی دکتر جان،مرسی که این حس رو ذکر کردین.وممنون از همراهی سبز تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد