<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به دست بسته ام ای مهربان؛ نگاه مکن. . .


"اسمت رو یادم نیست-ولی یادمه خیلی دوستت داشتم!"


#دیالوگ رضا کیانیان در فیلم سینمایی کفش هایم کو؟



☆>>> زنی با گلابی ها؛ اثر بنیان گذار جنبش هنری فراانگاشت ؛گیتی نوین.


☆>>>؛در خبر ها خواندیم_مهرداد خوانساری مدیر اجرایی انجمن آلزامیر گفته است _متولدین دهه شصت همیشه با بحران روبه رو بوده اند.و این بحران پایان نخواهد  داشت _و در مرحله بعد _تا سال 1420 بحران سالمندی گریبان آنها را خواهد گرفت.

خوب!

میگن تمرینات فکری ،مث جدول حل کردن،شطرنج و ....میگن؛30 دقیقه ورزش و نرمش/پیاده روی و 

 باغبانی و رفت روب  منزل؛میگن؛تناول سبزیجان و ماهی ...،تماس گرفتن با دوستان و آشنایان،..یا مثلا خوراندن نُت ها به مخیله،...باعث پیشگری از این بیماری میشه.میگن شعرو موسیقی بنیه ی حافظه رو قوی میکنه.میگن شاعر گفته ؛دوای درد بشر یک کلام باشد و

بس!

که من برای شما فریاد می زنم،باعشق!

خوب.بااین اوصاف...؛آلزایمر کیلو چنده؟


.


.

.

.



پ.ن؛توضیح اینکه آواز کلیسایی یک و دو/قرون وسطیِ!

یعنی بعد بیدار شدن وتحقیق و تفحص/فهمیدم  خواب دیدم رفتم به دوران قرون وسطی...واین آواز خوانده میشد و

مثال لالایی را می مانست... /من ام /بعد یک دل سیر خوابیدن/بیدار شدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
donya چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 18:54 http://www.bloodorange94.blogfa.com

سلام عزیزم خواهش می کنم وظیفه ام هست

لذّت وبهره می برم ازپست های زیبا ومفهومی ات

وبت عطر شمال میده عطر دریا عطر شالیزار...

سبزباشی

سلام به روی بهتر از ماهتووون
محبت دارید عزیز دل نشین ام

قربان لطف و معرفتتون
فدای شما بشم دنیا بانوجان

باشماق چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 06:46

صبح به خیر
بندگان خدا می آیند نرمش می کنند
و بعد ظاهرا می رقصند
چون من پشتم به آنها هست دقیق نمی دانم
ولی آهنگ های بلند و جیغ های متد آنها برای من که نیاز به تمرکز حواس دارم خوشایند نیست
و متاسفانه تنها جایی هم هست که صندلی و میز برای مطالعه دارد همین قسمت هست
البته دو تا گربه سمج هم دارد که خودشان را لوس می کنند که به پاچه ی شلوار آویزان کنند
ما هم از ترس چسبیدن مو مرتبا می گوییم پیشت پیشته

همه اوقات شما بخیر
بله،من ام از جیغ های بلندو
ناخوشایند خوش ام نمیاد.سارا همراه عروس ها مون باشگاه میره.وقتی از اونجا تماس می گیره،صدای جیغ و
ونگ خانم ها گوش فلک می رسه.می پرسم چه خبره؟میگه ورزش هوازیِ.
پشت در باشگاه نوشته،ورود آقایان ممنوع.
تاحالا توی باشگاه دنبالش نرفتم.همین پشت در مثل آقایونی که آمدن دنبال دختر یا خواهر،یاهمسر شون/تماس می گیرم می گم/بیرون منتظرتم.
دادا می گفت،همراه مادر عمران برو پیاده روی.گفتم،خیلی بلند صحبت میکنه و
تند راه می ره.گفت ،عمران گفته مامان ام میخواد چربی بسوزونه.گفت/۱۵۰کیلوعه.گفتم،یادته بچه بودی؟پیش دبستان بودی؟لقمه ات رو نخوردی و
آوردی خونه.ازت پرسیدم چرا لقمه ات رو نخوردی؟گفتی آوردم تو بخوری بزرگ شی.خنده ام گرفت،گفتم بزرگ شم؟گفتی،آره،قد مادر عمران شی.ازخنده غش رفتم.
بعد پرسیدی،تو کی؟بزرگ میشه؟
خلاصه اینکه،
دنیای بچه ها دنیای فره خاسیِ

باشماق سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 09:54

با.درود
کلیپ خوبی بود
البته اگه دعای ما را همان گروه کر باز خوانی کنند معنویت اش بیشتر می شود
سمت چپ من یک مشت پیر زن آمده اند دارند آهنگ مستیم حال منو ۰۰۰۰
با صدای بلند می خوانند
فکر کنم یاد جوانی های قبل از انقلاب خود افتاده اند

درود بر شما
از دعاهای ما،دعای عهد رو خیلی دوست دارم.دعای کمیل و
ندبه را نیز هم.دعای سحر.مناجات شعبانیه و/دعای سمات

خوب!
وقتی می فرمایید؛"آمده اند"یعنی شما حضور داشتین.
بله،قطعا با دیدن جوان قبل انقلابِ یکه و
سر در تلفن همراهی/باعث یادآواری یادها و به چشم آشنایی شدو
لابد دلشان خواست/سر حرف و بازن کنن و...
خدایا امیرعلی خان رو به خودت می سپاریم.لطفا مراقبش باش و
از شر مکر و حیله آن یک مشت نسوان ذکرشده؛...درامانش دار.آمین.

به بزرگواری خودتان ،گذافه گویی های مان را ببخشایید؛ آقای امیرعلی خان.

مترسنج سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 05:16 http://dar300metri.blogsky.com

سلام
چقدر شاخ و برگ بلاتکلیف. در مجموع، این درخت چطور به تعالی برسه! راهکار چیه؟

سلام بر شما
متوجه شاخ و برگ بلاتکلیف نشدم؟ولی حِس ام به ام میگه،این شاخه برگ های از نظرآقای مترسنج ؛بلاتکلیف/مراحل سیرو سلوکِ.و برای رسیدن به تعالی روح و تکامل انسان لازمه.انسانی که قراره از پنجره های منطق،فلسفه،فیزیک،نجوم و...ده ها شاخه علمی دیگه/به تماشای جهان بشینه و
به معرفت برسه.یا سالک ی باشه که برای رسیدن به قله منیع انسانیت،که همان آخرین مقصد سیر و سلوک عارفِ=توحید برسه.
والبته،لازم به ذکرِ که،متاسفانه من درجایگاهی نیستم که/راهکارم به درد کسی بخوره.چرا که امام صادق ع فرمودن؛ هرگز با انسان مستبد و یک دنده و
لجوج مشورت نکن!

اما اینو می دونم که درخت همان قدر که به نور مناسب احتیاج داره،زهکش مناسب هم.برای همینِ که درخت هایی که در شیب ملایم ،توسط کلاغ ها ،بادو ...کاشته شده اند،بدون شاخ برگ اضافه اند. چتری و
خوش حالت و
سالم و قبراق و سرحال اند.

ببخشید که خیلی حرف زدیم.

مهرداد دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 16:15

آلزایمر بگیرم ،برم ،خلاص شم از این چاردیواری

گلریزون می کنیم واسه کسی که؛آزاد میشه از این چاردیواری!
که همه ی دنیا _چار دیواریِ!!

ها روله گیان,
دیالوگ مرحوم فتهی در فیلم اعتراض بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد