<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بگو که از هزار پرستو:مهاجر تر است. . .

 

 اگر پرسیدند 

بگو رفته شالیزار

به چیدنِ باد

یا اینکه رفته رو به موج ها بایستد

با تخته سنگی در ...


نظرات 4 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 17 مهر 1399 ساعت 07:49

با درود
کارت پستال ها را که دیدم و عنوانش یاد فیلم
پرستوها به خانه برمی گردند افتادم
خارج هم که می رفتیم
حراست می گفت :
مواظب پرستو ها با شید

درود بر شما
پرستوها به لانه باز می گردند،محصول سال ۱۳۴۲.
راجب اش خواندم.
آنجا که علی همراه نامه خاک وطن رو برای جلال میفرسته دوست داشتم. وهمچنین آذر شیوا را.
واقعا ام همین طور بود.که تحصیل کرده های خارجه به وطن بازمیگشتن.یکیش پروفسور کردوانی.

"اسم تو رو گذاشتیم پرستو، من در به در شدم..."دیالوگ /زندگی با چشمان بسته/

/حراست/ازاین واژه خوش ام نمیاد.

amir چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 18:59 http://mehrekhaterat.blog.ir/

من مشکلی ندارم که ادرس وبلاگ بذارم ولی متاسفانه بلاگفا با بیان لجه و اگه من ادرس وبلاگم رو چه تو باکس کامنت و یا کادر سایت بذارم اصن هیچ رقمه کامنت منو برای ارسال تایید نمیکنه.

دلیلشم بخاطر اینه که اون سری که بلاگفا ترکید خیلی ها رفتن بیان و لجش از اونجا در اومده.بخاطر همین این سیاست رو پیاده کرده

با این اوصاف،
بلاگفا یه وب تاسیس کن
آدرس وبلاگت رو فقط برای دکتر بنویس،
تا پل ارتباطی بین شما و ایشان باشه.

amir چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 18:39 http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
براشون پیام گذاشتم
اما اونجا هیچ کامنتی نبود؟ یعنی اصن کامنت تایید نمیکنه؟ من ایمیلمو گذاشتم براش

جواب میده یعنی؟

سلام
کار خوبی کردین.
بله،ایشان اصلن کامنت تایید نمی کنن.ولی حواسشون به همه ی کامنت ها هست.بجز ایمیل آدرس وبلاگ تون ام بگذارید.
ان شاءالله که جواب میدن.

مهرداد چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 15:31

من من، آقو من

مامان؟کاکو گربه دست زده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد