<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیانِ هاتویی های اویتامن!

 

 سرظهر رفتم حیاط.یعنی از پنجره ، نهال لیمو رو دید زدم،....


دیدم وقتش رسیده .

باید رفت حیاط و برگ سیرهای پای نهال رو  چید...


دلتون نخواد.باهاشون سیرقلیه درست کردم.بعد به ذهنم رسید شیرین خورشت هم بپزم.

کوکوی عدس با پونه ی وحشی هم درست کردم.

از جمعه تا حالا هوا عالیه.خصوصا دم غروب ها،هوامحشره.جون میده واسه پیاده روی.به قول اجی.حیف که من لنگ ندارم زای.

دیشب ام. تا خروس خون. از این پهلو به اون پهلو شدم.


    

               
نمی دونم بابت تماشای این فیلم بود؟یا چی؟کلهم تا سپیده دم بیدارم بود و....شمردن مرغ و جوجه و گاو و گوسفندها ... افاقه نکرد که نکرد ....