<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.






 همرفیق با کارگردانی شهاب حسینی و

اجرای این بازیگر معروف،هر هفته پنج شنبه شب ها در شبکه خانگی پخش می شود و...ما بسی بسیار به این برنامه علاقه مند شدیم.

 .




نظرات 7 + ارسال نظر
moradesvand57 جمعه 12 دی 1399 ساعت 20:05 http://دیار بختیاری

ببینم اگه اصلاع رسانی نکنم نمیخاین وب ما بیاین و آپ جدید ببینین و 20تا نظر بدین

تکبیر!خیلی ممنون از اطلاع رسانی تونبه روی چشم.خدمت می رسیم

یه بنده خدا جمعه 12 دی 1399 ساعت 18:27

توی دوسال گذشته سرجمع دوساعت تلویزیون نگاه نکردم.چه وطنی و چه غیرمجاز
تلویزیون داخلی که صرفا دروغ میگه و کلهم اجمعین مخاطبین حکم بلانسبت دارن براش
اونور آبی ها هم که به حزب باد شباهت دارن.
علی ایحال خداوند راه کج را بسوی ما راست بفرمایند
شهاب حسینی رو دوست دارم.باشخصیته.
مرسیانیکم الله بر شما نازنین خاخور مهربون
و لعن الله علی کل الاهل تی وی از شبکه یک تا آی فیلم و الی الآخر الی یوم القیامة....





قربان شما عزیز برادرمسلامت و شاد باشید همیشه

دلسوختگان جمعه 12 دی 1399 ساعت 17:25 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

هر چه باشیم و هر چه شویم و در هر جایگاهی قرار بگیریم، هرگز نباید هویت و داشته های خود را فراموش و یا کنار بگذاریم.

سلام مهربان بانوی شمالی
ممنون از اتنخاب زیبایتان
شاد و همیشه در پناه حق باشید

دقیقااااا...

سلام و عرض ارادت خدمت شما عزیز گرامی
خیلی خیلی ممنون از حضور همیشه عزیز شما
سپاسگزار نظرات همیشه سبزتان هستیم و
شرمنده نظرلطف تاندرپناه الله.سلامت و شادو سربلند باشید همیشه

moradesvand57 جمعه 12 دی 1399 ساعت 16:05 http://دیار بختیاری

وای نکنه دلخوریتون فقط با برنو هستش بیچاره اویکه شما ازش دلخور باشین خدا بهش رحم کنه (البته بعضی ها با وجود وای فای دلخور نمیشن )

نت وای فای کلنگی و گازوئیلیه.واینجوره که ،ما ازبسته بلندمدت نتی استفاده می کنیم و
هرکجا باشیم.4G باماست
راجب برنو.خب.من تعارفی نیستم و نبودم. یک بار یه حرفی رو میزنم و
تمام.
وآن وقت یکی رواعصاب ام اسکی بره.سلاح گرم.ازنوعه برنو گزینه ی مناسبیه

بله.بیچاره اویکه من ازش دلخورشم.رحم خداوند براوباد

moradesvand57 جمعه 12 دی 1399 ساعت 14:11 http://دیار بختیاری

بسیار برنامه خوبیه دعوت از هنرمندان کشور عزیزمون احسنت به این انتخاب شما

خیلی ممنون از حضور و نظر لطف بسیار شما

moradesvand57 جمعه 12 دی 1399 ساعت 14:08 http://دیار بختیاری

سلام خواهش میکنم . اتفاقا جوک شنیدن که خوبه ادمو به خنده وا میداره به شرطی که به کسی توهین نشه . ولی خودمونیم بخاطر نداشتن وای فای قهر نکرد و یه شام خوب هم درست کرد ها

سلام بر شما آقا مراد عزیز.خیلی ممنون از بزرگواری تون
بله.خنده خوبه.وآن شرطی که به تصویر کشیدین.خیلی ام عالیه.توهین و تمسخر ممنوع.
قضیه اینه که من از قهرها زنونه خوش ام نمیاد.مث آقایون دلخور میشم.

باشماق جمعه 12 دی 1399 ساعت 13:52

با سلام
یعنی چیزی شبیه دوراهی و یا خندوانه
البته این دو تا را من خیلی کم دیده ام
علتش دیر پخش شدن است
کلا شهاب حسینی را من خیلی دوست دارم چیزی در مایه ی بهروز وثوقی است؟

سلام بر شما
برنامه ی دوراهیُ ندیدم.ولی به نظرم خیلی بهتر از خندوانه اس.
یه سری از آیتم های خندوانه،رواعصاب بود.ولی این برنانه همه اش عالیه.
بله،من هم مثال شما آقای حسینی رو خیلی دوست دارم.فیلم ها و سریال اش رو دنبال می کنم.
والله من فقط چند عکس از بهروز دیدم.فیلم هاش رو.شخصیتش رو نمی شناسم،ولی آقای حسینی رو از برنامه ی نیم رخ شناختم
قدری رفتارش.شبیه ی عموعلیِ مامانمه.خصوصا خنده هاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد