<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 9 + ارسال نظر
باشماق یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 09:42

با درود
قصه ی پر غصه ی دلاور مردان کرد و کوله باری آنها.
ملت مظلوم کرد برای یک لقمه نان همیشه جنگیده اند
و همیشه هم فدا شده اند
یکی مثل ملا حسینی از طریق مذهب کاله سرشان می گذارد
و یکی هم مثل قاسملو با وعده ی زندگی بهتر
یعنی برای تبادلات مرزی تنها راه کولبری است ؟

درود بر شما
بله.قصه ی پر غصه ی دلاور مردان و
دلاور زنان کرد....که همیشه هم فدا شده اند....

moradesvand57 شنبه 13 دی 1399 ساعت 20:11 http://دیار بختیاری

والا من حرف به گبم .حال و حوصله داس ندارم بده بدنم سالمه مگه ز جونم سیر شدم

بله.خیلی ام مشخصه.که چقدر حرف به گبید.من ام همین طور.واینجاست که ضرب المثل؛من .مره قوربان=خودم فدای خودم.کاربرد داره،
وآنجا که فرمودین."حال وحوصله ی داس ندارم...."
ضرب المثل ،سری که درد نُکنه.دسمال دنودیدی.بیخود خودمونو تو درد سر نندازیم

moradesvand57 شنبه 13 دی 1399 ساعت 18:17 http://دیار بختیاری

ضرب المثل کسی که جوک بگه و شما ازش دلخور بشین تنبیهش کنین چه میشه

کسی که جوک می گه.به اش میگم من از جوک خوش ام نمیاد.تمام.
اگه توجه ای به آنچه که گفتم.یا گفتین.یا گفتند نداشته باشه.وادامه بده.این ضرب المثل رو به اش میگن؛آدم به گبِ.آدم حرف سرش میشه.
واگه بخوام تنبیهش کنم.بادهواگب بزه.سبز سره داز بزه.جوک گفتش.باعث شده که /سر سبزش رو با داس ببرن
تکرار کنین.
باد هوا گب ب زه.سبز سره داز ب زهیعنی من گفتنی ها رو گفتم. خودش باعث شده که سر سبزش بریده شه
داس جزءسلاح سردِ.وخوب.تا امیرکیهان برنو بیاره.طول میکشه.لاکن با همین داسِ تیغه فنری که .چندسال پیش هدیه گرفتم.کارم راه می افته.چه کاریه سلاح قرض گرفتن.و چه بهتر. امیر درگیرقضایانشه

صحرا شنبه 13 دی 1399 ساعت 17:16 http://Sahra95.blogsky.com

خیلی این عکسه خوب بود
آبجی کوچیکه ی من اون‌ موقعها که تو سن این ‌گل پسر بود کلاس درس داشت با حضور تموم عروسکاش و خودش هم خانوم معلم پای تخته

عزیزم
خداوند شما رو به اتفاق همه ی عزیزان عزیزتون همیشه سلامت نگهدار باشهبلامیسر

moradesvand57 شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:52 http://دیار بختیاری

سلام عصرتون بخیر به به عجب پستی و عجب گل پسری ازش قبول باشه . هر جا هست خدا نگهدارش باشه . ضرب المثلها را معنی کردین ؟همه را فکر کنم با اداب و سنن شما هم بی ارتباط نباشن

سلام بر شما.عصر شما هم بخیروخوشیسپاس از حضور تون
بله دقیقا.ضرب المثلها همه شون عالی بودن و
هستن.دست شما درد نکنه
به کسی که محاسباتش درست و دقیقه.یعنی تیزهوشه میگن،فلانی آغوز دارِ جئور .ایشماره.یعنی گردوها رو بالای درخت می شماره

باشماق شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:49

زمان سربازی
یک یقه اسکی کرمی داشتم
خیلی هم دوستش داشتم
آنرا شستم و روی بند انداختم
ولی یکی اشتباهی بردش
میگم نسترن خانم هفت سال از من بزرگتر است
والله چه خوب مونده
امروز که خودم را توی آینه نگاه کردم
به خودم گفتم فلانی چقدر شبیه مرده های داخل تابوت هستی
بعد هم کلی خودم را سرزنش کردم
آنهم به خاطر چسبیدن به دنیا

دست اونی که برش داشت.درد نکنه
مامان ام.بابت متورم نشدن لوزه ها.یقه اسکی تن مون می کرد.وانگار یکی دستش رو گذاشته روی گلوی آدم و
به قول همایون،از گلوی من دستاتو وردار..

اون ویدیو.جوونی های نسترن خانومه
دور از جون تون.خداوند شما رو به اتفاق همه ی عزیزان تون زنده سلامت نگهدار باشه
چندماه پیش.کبلایی به ام گفت.کافیه قدری حواست به این ور باشه.اونوقت رفتن به اون ور.مث آب خوردنه برات.گفتم.بله.من رفتم و برگشتم.وخداکنه که.مجددن ،همون جوری باشه که،بوده.
چند روز پیش.مادرم گفت.کبلایی گفته.رفتن سخته.دل ام نمیخواد برم.گفتم.بله.مرگ خوبه.دور از جون همسایه

باشماق شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:34

با درود
چه نمازی
موقع نماز من هم مثل همین ربات. های بی روح و احساسم
واله بچه‌های کم اصلا خوب نیست
آدم باید زنگوله. پای تابوت داشته باشد

درود بر شما
بله.وچه پیش نمازی
من از نماز عید فطر خیلی خوش ام میاد.خیلی

پسرعمه ی مامان ام.بعد دوا درمون های بسیار.خداوند یه پسر به اش داد.وقتی کلاس اول ثبت نامش کردن.روز دوم مدرسه.به مادرش گفت.شما ها چرا مثل مامان باباهای همکلاسی هام جوون نیستید؟من با زن عمو می رم و میام

خداوند شما رو به اتفاق اولادهای گل تون حافظ و
نگهدار باشه
والا با اون شاهکارتون (بچه رو تو ماشین گذاشته بودین)و
به فکر بودن گل دختر تونخواهشا بیخیال زنگوله منگوله باشین:
لاکن بلا به دور

مهرداد شنبه 13 دی 1399 ساعت 14:03

برا همه شون هم مهر گذاشته

یه عمر گفتن.فرزند کمتر.زندگی بهتر.لاکن باید ام همه ی نمازگزارها مهر داشته باشن

شنبه 13 دی 1399 ساعت 13:57

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد