<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به کودک خلاق و رویاپرداز درون تان اجازه ی بروز و ظهور بدهید!

در مقاله ای تحت عنوان "نحوه کمک به رشد کنج کاوی در کودکان" خوانده بودیم که:

 اجازه دهید قدرت تخیل فرزندان تان آزاد باشد.تخیل برای رشد و ساخت دنیای پر از شگفتی و یاد گیری کودکان ضروری است.اگر فرزندتان چیزی را تصور می کنید ویا اصطلاحا"دیوونه بازی درمیآورد"تو ذوق او نزنید.با اوهمراهی کنید و او را به ساختن و تصور کردن چیزهای جدید تشویق کنید.


                                


چند خط اون طرف تر مقاله نوشته بود؛"اجازه دهید فرزندانتان اشتباهات خودشان را مرتکب شوند."



"خیلی ها
خیلی وقت است
که رویاهای خود را در ایستگاهی دور جا گذاشته اند
به عمدآمده اند زندگی کنند
می گویند بی خیال هرچه که بود و
بی خیال هرچه که...
تو هم مثل خیلی ها از اشتباه نترس
اشتباه یکی از عالی ترین علائم اثبات آدمی ست!..."
#سید علی صالحی


پ.ن؛زیاده عرضی نیست.فقط اینکه بچه ها آینه ی زندگی اند.اونا رو دعوا نکنید لطفا



نظرات 7 + ارسال نظر
moradesvand57 چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 17:53 http://دیار بختیاری

نکنه تا بچه ها فضولی کردن با برنو یا داس رفتی سراغشون . خدا به دادشون برسه

فوضول نبودن و نیستن.خصوصا مهمان که هستن.آروم و مودب اند و
شکر خدا همه.خصوصا میزبانان دوستشون دارن.

مهرداد چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 08:56

اول اینکه حاضری درسته
بعدش همینه که هست
هی لوس کنین اینها ره ره مثل مادرهای مهربوووووون

چشم.آقای معلم.
بعدش م. درست میشی ان شاءاله
ابدا بچه ها لوس و بی تربیت بار نمی یان.لوس اون طفل معصومیه که .قبلترها ازش یاد کرده بودین.که والدین بی فکرش.می خندیدن.یادتون هست؟ضمن.مادرهای مهربان با خرد.بامادرهای مهربان بی خرد.خیلی باهم فرق میکنند.

مهرداد چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 08:18

ولی من می خوام دعوا کنم ...
خصوصا دخترارو بایپ شهید بشن در صورت ارتکاب جرم

باورک بلخ لاخ.
وآن وقت .کسی نمیاد دختراتو بگیره کاکو.چرا؟چون اونقدر کتک خوردن.آنقدر سرکوب شدن.دیگه خودت تصور کن .چی تربیت کردی.اصن خودت حاظری؟دختری رو بگیری.که پدرش.شبیه ی خودت باشه؟به تلافی عقده های خونه ی پدری.می دونی باهات چکارمیکنه؟بله.معلومه که می دونی
آره.مثلا بیای ببینی دیوارخونه ات خط خطیه.کمربند بکشی و
بگی.شهیدت می کنم پدرسوخته ی مجرم

نازی چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 08:08 http://nazanin86rr.blgfa.com

خب خداروشکر من بچه مچه ندارم
اینقدر چندشم میشه بعضی پدر مادرا بچه هاشونو میزنن
تامام!!
پ ، ن : دستتون درد نکنه واقعا. من خودم بچه بودم (البته الانم هستم. خردسالیمو میگم) واقعا از ترس اینکه خانوادم مسخرم نکنن فکرامو به زبون نمی‌آوردم.
همشون نه... ولی یه سریاشون، الان که فکر میکنم عاقلانه بودن

ایشالا به وقت و زمانش.خداوند بچه ها و نوه ها یکی از یکی گل تر،بهتون ببخشه

بله.خصوصا والدین بی اعصاب.خیلی رو مخند.واصن آدم دوست داره.ازشون بپرسه.حوصله نداشتین؟چرا بچه دار شدین؟

پ.ن؛فدا مدای نازی بانو
(من ام همین طور.الانم خردسال ام نازی جون)بله.همشون نه...بعضی هاشون میخندن و میگن،تو کی میخای بزرگ شیمن ام میگم.فِت میتونم.پیرال سال

باشماق چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 08:08

با درود
من زیاد از بچگی بچه هایم خاطره ندارم
از اولی بیشتر
ولی از دومی و سومی کمتر خاطره در ذهن دارم
وقتی دور همی میگیریم بچه ها خاطره تعریف می‌کنند من میگم نه ! واقعا
مثلا بزرگه می گفت کتاب می نوشتم ازم گرفتی و خواندی
بعد گفتی چرت و پرت بود.
نوه که خیال پردازی می کرد برام غیر. طبیعی بود
از روانشناس پرسیدم گفت خیلی هم خوبه
خیلی ورجه ورجه می کرد گفتم. شاید پیش فعال است
گفتند رو پنجه اگه راه نمی ره انرژی اش زیاده داره تخلیه می‌کند

درود بر شما
آخی.طفلی بزرگِ.

moradesvand57 سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 21:44 http://دیار بختیاری

کی دلش میاد بچه های کوچیکو دعوا کنه باید وجه ووجه بکنند و از دیوار راست بالا برن تا بچگی نکنند بزرگ نمیشن

درود بر شماالبته .فقط خونه ی خودشون اینجور باشند.

ستار سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 21:14

و بر طبق همین اصل
پوریا
پسرم
از دیوار راست بالا میره و عین اسب چموش آروم و قرار نداره

سلامت باشند و
باشیدسلام گرم ما رو خدمت آقای پوریا برسانیدو
بفرمایید.عمه به قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد