<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دلم خواست!


                                        

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 08:11

ما دلمون پرواز تو اون آسمون آبی رو میخواد
آش نه . اون برگا چین؟

اتفاقا صدای پاراگلا یدر می اومد.

کدوم برگا کاکو؟

Sabireh پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 00:12

خدا رو شکر که خوبید
الحمدالله

نوش جونتون بانوجونمقطعا خوشمزه س دسپختتون

فدامدای گل دخترم بشم
جووونت سلامتتتتتتدل ت خوش خُرم
تی بلامیسر
ممنون از لطفت عزیز دل ام

moradesvand57 چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 22:11 http://دیار بختیاری

اگه شبیر برنج درست کردی شبیه همن فقط بجای شیر دوغ باید بریزی

جسارتا.شما تو شیر برنج؟حبوبات؟سبزی جات؟ پیاز داغ و نعناع داغ می ریزین؟ که من.شیر رو حذف کنم.دوغ بریزم

moradesvand57 چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 18:01 http://دیار بختیاری

سلام کدبانو کم کم داری آشپز ماهری میشی ها نمیدونم شاید هم شدی این اهالی خونه را زیادی غذا نده چاقشون میکنی شما که همه غذاها را درست میکنی تا حالا چرا اش دوغ درست نکردی که بخوری خیلی خوشمزه میشه ها

سلام بر شما.اول باری که پلو پختم.۸سالم بود.اونقدر شفته شده بود که.مرغ و خروس های حیاط آقاجان.میلی به اش نداشتنبعد همراه خاله کوچیکه .یه چاله ی کوچولو کنیدم.پلوها رو چال کردیم
دوازده سال ام بود.انواع غذاهای محلی و پلو خورشت رو به لطف خاله ی مرحومم بلد شدم.وآن وقت ها.روستا زندگی می کردم.سه سال بعد. شهرنشین شدیم.واینجوره که زندگی درشهر و روستا رو بلدم.
به نظر شما؟میشه به کسی زیادی غذا داد؟خودشون استعداد چاقی دارن.تازه .دیروز در خبرها خواندیم.دانش آموزان گیلانی.رتبه ی نخست چاقی کشور رو دارا می باشند.
من بلد نیستم.باید از رو دست نگاه کنم.یا یکی که خودش آش دوغ درست می کنه.برام توضیح بگه.تا من ام بلد شم.

باشماق چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 15:27

با درود
آسمان دود آلود تهران

درود بر شما
چه حیف.
امروز.
آسمان رشت،آسمان آبی آرام روشنِ

باشماق چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 15:14

با درود
برحسب اتفاق
همسر جان هم آش رشته بار گذاشته بود
با شلغم خام خوردیم
خدا کند باد کنک نشوم
البته چای نبات هم نوشیدم

درود برشما
من اما برای خودم.
کوفته فسنجان پختم.
می دونستم،بعد آش میان سروقت پلوخورشت.سهم اونا رو هم+سبزی خوردن و زیتون باقالی گذاشتم.
سر آخر بابا گیان گفت،همه اش تقصیرتوعه که، اون دوتا کت شلوار واسم کوچولو شده:))
نوش جان تون.دست همسر جان درد نکنه.

Sabireh چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 11:51

آش دوغ؟!

تا حالا نخوردم اما توی این هوای سرد عاشق آش و حلیم و ابگوشت و کشک زرد محلیمونم

سلاام بانو جانم خوبین؟

بله.آش دوغ ساری
وجدانن من ام تا حالا نخوردم
دلتون نخواد.دیروز کله ی سحر،آش رشته بار گذاشتمبابا گیان بالحن خنده داری گفت.مث همیشه عالی شده.
باریکلا به شما و ذائقه داش مشتی تون


سلااااام.
سلام به روی بهترازمااااهت،گل دخترم
بله.شکر خدا خوب ام .وخیلی خسته:

خیلی ممنون از احوالپرسی ت عزیزممم

باشماق چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 10:17

با سلام
درجه حرارت الان ۶ است
پس سرد نیست
این آش داغ وقتی خیلی خیلی می چسبد
که درجه حرارت مای نس. ۶ باشد

سلام بر شما
چه عرض کنم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد