<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!



عشق او باز اندر آوردم به بند 

کوشش بسیار نامد سودمند


عشق دریایی کرانه ناپدید

کی توان کردن شنا ای هوشمند؟


"رابعه بلخی"



پ.ن؛

در این آشفته بازار شاد.بحمدالله مدارس عشایر ماسال پابرجاست.

نظرات 5 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 21:07 http://fala.blogsky.com

تصویر و شعر هردو زیبا هستند، به ویژه تصویر.

اون گلهای زردِ توی تصویر رو خیلی دوست دارم.
همچنین تخته سیاه و
پایه اش.
تصور کنید،
آموزگار مشغول تدریس باشد و
پروانه ای همراه زنبور وز وزویی،
روی گل ها!
اجازه آقا؟!
میشه ما تمرین رو ؟ ول کنیم؟ بریم سمت گلها؟

بمبوره آقا.
زور سپاس ازحضور و توجه شما

مهرداد یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 21:57

خوبه خدا رو شکر

الهی شکر

باشماق یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 21:06

عجب شعر با. حالی بود از شهریار



moradesvand57 یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 20:28 http://دیار بختیاری

انشاالله که هر چه زودتر این کرونای لعنتی از بین بره . شاهد بازگشائی مدارسمون باشیم

ان شاءالله...

دلسوختگان یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 19:54 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

شب گذشته شتابان به رهگذار تو بودم
به جلد رهگذر اما در انتظار تو بودم
نسیم زلف تو پیچیده بود در سر و مغزم
خمار و سست ولی سخت بی قرار تو بودم
همه به کاری و من دست شسته از همه کاری
همه به فکر و خیال تو و به کار تو بودم
خزان عشق نبینی که من به هر دمی ای گل
در آرزوی شکوفائی و بهار تو بودم
اگر که دل بگشاید زبان به دعوی یاری
تو یار من که نبودی منم که یار تو بودم
چو لاله بود چراغم به جستجوی تو در دست
ولی به باغ تو دور از تو داغدار تو بودم
به کوی عشق تو راضی شدم به نقش گدائی
اگر چه شهره به هر شهر و شهریار تو بودم

استاد شهریار

درود خدا بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد