<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آستینِ یقه اسکی !




"خلاف آنچه عقل می گوید،در لحظاتی که آدم دچار ناامیدی یا نگرانی می شود،نیاز به اعصابی آگاه و هوشیار دارد."


#کوری



پ.ن؛

من یک معذرت خواهی به شما بدهکارم.باید اعتراف کنم که امشب زیادی سر زنده ام.به شراب و این طور چیزها نگاهی انداخته ام.

#یوجین_اونیل


پ.ن؛

بله دوست عزیز.اینجانب به شعرهای کودک و نوجوان بسیار علاقه مندم.و اعتراف می کنم.که امروز با خواندن چند شعر،خصوصا" دامن دامن فروردین" شنگول و نوروزی شدم.لاکن صد سال به این سالها،نوروز تون پیروز.عید تون مبارک؛))




نظرات 10 + ارسال نظر
moradesvand57 شنبه 27 دی 1399 ساعت 05:24 http://دیار بختیاری

پس بقیه این لباسو به کی قرض دادین بریم پس بگیریم

به درد کسی نمی خوره که.لابد زیر قابلمه ای درست کردن

ستار جمعه 26 دی 1399 ساعت 17:53

دوران خدمت آبجی از این لباسا داشتیم.
چون محل خدمتم زمستونش سنگ میترکید از سرما
ولی خب لباسه به جذبی یقه اسکی نبود
اما
رفتم خونه بابام اینا باید داخل لباسهایی که برا اون دوران هست و مادرم دلش نمیاد دور بریزه
یقه اسکی رو پیدا کنم و برش بزنم و بپوشم تا ببینم چی میشم

اگه موفق شدم لباسه رو بیابم و اینا
حتما عکسشو براتون میفرستم
راستی
هفته قبل عکس پوریا رو فرستادم
دیدینش آبجی؟
اراذل و اوباش بدوس
جوونیام اراذل بودم

مرد شریف و چوپان .دوران خدمت شون از همین هایی که فرمودین.یقه گردش رو داشتن.خیلی ام.بامزه بود

دست شما درد نکنه.بخدا راضی به زحمت تون نیستم.

واقعا؟هفته ی پیش؟عکس فرستادین الان می گین؟
بعدا نوشت؛
رفتم چِک کردم کاکو.هیچ عکسی برام ارسال نشد
لطفا مجددن بفرستین

ستار جمعه 26 دی 1399 ساعت 17:25

سلامت و شاد باشی نازنین آبجی
راسیاتش از اون عهد بوق تا حالا از یقه اسکی نفرت داشتم
عینهو دارن آدمو پرس میکنن
یا مثلا وقتی میپوشیدم انگار یه گونی شپش ریخته بودن داخل لباس
قشنگ تنمو میخورد
لباس باید گشاد باشه
اینقد گشاد که احساس بشه چیزی تن آدم نیست.

پی نوشت:
اینم یکی از آپشنهای شیرازیاس لابد

دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااا.همین اینکه.درست و میزان .آن وقتی که آدم یقه اسکی می پوشه رو .توصیف کردین.هم اینکه.لباس باید راحت سایز باشه.

میگم حیف دوران خدمت.یا سرباز وظیفه نیستین.وگرنه.ازتون خواهش می کردم.لباس یکی از بروبچ رو.آستین اسکی برش بزنید.ببینیم چطو میشه کاکو
می دونید کاکو؟به مامان ام گفتم.ای کاش چهارتا برادر داشتم.گفت.آره.با خودت می شدین پنج تا ارازل و اوباش

ستار جمعه 26 دی 1399 ساعت 17:12

چرا من نمیتونم تصور کنم این آستین یقه اسکی روی تن چطور بنظر میاد؟

به گمونم.باید یه دونه یقه اسکی بخرین.بعد با قیچی.از این تصویر.الگو برداری کنین و
سپس ها.بپوشین و مقابل آینه.خویش تن را نظاره کنید.
البته.به گمانم.خودتون و خویش تن تونو .کودک درون و
روح مبارک تون.اجماعن بزنین زیر خنده


ایشلا همیشه سلامت باشی و
بخندی کاکو جان

مهرداد پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 14:15

مابقی لباس کجا رفته

نازانم کاکو

دلسوختگان پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 10:53 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

یکی درد و یکی درمان پسندد
یک وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد


بابا طاهر

به به!





ستار چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 21:31 https://oldjavoon.blogsky.com/

الان با هدفون دارم یه ترانه بندری رو گوش میکنم و گمونم تا حالا سی بار تکرار شده..
ایشالا همیشه شاد و خندون و سرافراز باشی نازنین آبجی

به به.چه خوب .موسیقی غذای روحِ.بی موسیقی زندگی ناشنواست

خیلی ممنون عزیز برادرم.شما هم درکنار عزیزان ،شاد و خندان و سلامت و سرافراز باشید همیشه

باشماق چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 21:29

کوری
منظور نام کتاب است که یهو همگی کور شدند
فقط یک خانم می دید ؟
چیز خاصی من توی خواندنش دستگیرم نشد
در ارتباط با سریال قورباغه آیا دیدنش محدودیت سنی ندارد ؟

بله.
همین.فقط میخواسته بگه که،ما کور نشدیم.کور هستیم.کور بینا .کورهایی که می تونن ببینند.اما نمی بینند.به قول اَجی،واگوده کور=کور بینا.

معمولن محدودیت ها رو گوشه موشه های فیلم و سریال می گنجانند.نه .من چیزی ندیدم.فقط میدونم ژانر جنایی،درام،معمایی،دلهره آورِ

باشماق چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 21:23

با درود
همیشه خوش و شنگول باشید
از یقه اسکی که بیزار بودید
از آستین اسکی چی
من که برایم سخته چون بالا زدنش برای وضو گرفتن تقریبا امر محالی است

درود بر شما
قربان لطف و محبت تان
بله،هنوز ام از جفت شون بیزارم.
منتهی مراتب،تو تن کسی یا پشت ویترین ببینم.بابت جریان آن دو یقه اسکی های گم گور شده. نیشخندِ مایل به خنده ام می گیره.واین آستین اسکی؟به اش میخوره؟سیصدو پنجاه هزارتومن قیمتش باشه؟

بله،من ام برام سخته.همیشه ام به لیلا می گم.آستین مانتوها رو اونقدری آزاد بزار که،بالازدنش واسه فشار خون گرفتن و سِرم زدن و
وضوگرفتن.راحت باشه.

چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 21:05

درود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد