<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(بنفشه های سرزمین پدری_۲۸ دی ۹۹)

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 21:11

پس بنفشه خانوم ایشون هستن، بسی خوشگل هست

بله،خوشگل و خوش عطر و بووووو.وقتی باد.عطرش رو برمیداره و
بی هوا به صورت می رسونه.تو قلب آدم توپ در میکنن.
چرا؟چون آخرهای اسفند و
نوروز بنفشه گل میده.والان که .آب هوا تغییر کرده و
روز میلاد و سال نوی شما مبارک کاکو

donya سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 20:59

زخم آنچنان بزن که به رستم شغاد زد
زخمی که حیله بر جگر اعتماد زد

باور نمی کنم به من این زخم بسته را
با چشم باز آن نگه خانه زاد زد

با اینکه در زمانه ی بیداد می توان
سر را به چاه صبر فرو برد و داد زد

یا می توان که سیلی فریاد خویش را
با کینه ای گداخته بر گوش باد زد

گاهی نمی توان به خدا حرف درد را
با خود نگاه داشت و روز معاد زد

# محمّد علی بهمنی

درود ها و سپاس ها،عزیز نازنین ام

donya سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 20:45

هنوزغصه خودرابه خنده پنهان کن!
بخند!گرچه توباخنده هم،غم انگیزی

#فاضل نظری


درغلغه ی جمعی وتنهاشده ای باز
انقدرکه درپیرهنت نیزغریبی

#فاضل نظری


دگربرای کسی درددل نخواهم کرد
دگر ز دست خودم دردسرنخواهم دید

#فاضل نظری


هنرعشق فراموشی عمراست،ولی
خلق راطاقت پیمودن این صحرانیست

#فاضل نظری


گفتم این غم به خداوندبگویم،دیدم
که خداوندجداکرده زمین راازماه

#فاضل نظری


من وتواتش واشکیم دردل یک شمع
به سرنوشت تووابسته است تقدیرم

# فاضل نظری

خودقضاوت کن اگردرمان دردم عشق توست
این سراشفته واین قلب ناخرسندچیست؟

#فاضل نظری


قصدمن ازحیات،تماشای چشم توست
ای جان فدای چشم تو،باقصدجان بیا

#فاضل نظری


کناربسترم بنشین ودستم رابگیرای عشق
برای اخرین سوگندهاوقت زیادی نیست

#فاضل نظری

عزیزم
درود هااااااااااااااا و سپاااااااااس ها بلامیسر









donya سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 20:44 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود زیبااا بود گلم

سبزباشی

درود بر شما عزیز دوست داشتنی ام
خیلی ممنون از حضور سبز و
همیشه قشنگ تون

دلسوختگان سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 17:02 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم
فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم
به کام و آرزوی دل چو دارم خلوتی حاصل
چه فکر از خبث بدگویان میان انجمن دارم
مرا در خانه سروی هست کاندر سایه قدش
فراغ از سرو بستانی و شمشاد چمن دارم
گرم صد لشکر از خوبان به قصد دل کمین سازند
بحمد الله و المنه بتی لشکرشکن دارم
سزد کز خاتم لعلش زنم لاف سلیمانی
چو اسم اعظمم باشد چه باک از اهرمن دارم
الا ای پیر فرزانه مکن عیبم ز میخانه
که من در ترک پیمانه دلی پیمان شکن دارم
خدا را ای رقیب امشب زمانی دیده بر هم نه
که من با لعل خاموشش نهانی صد سخن دارم
چو در گلزار اقبالش خرامانم بحمدالله
نه میل لاله و نسرین نه برگ نسترن دارم
به رندی شهره شد حافظ میان همدمان لیکن
چه غم دارم که در عالم قوام الدین حسن دارم

حافظ






moradesvand57 سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 14:44 http://دیار بختیاری

به به بسیار زیباست دست عکاسش درد نکنه

درود ها و سپاس ها

باشماق سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 08:35

سلام
بنفشه بنفشه به جویبار آمد و ۰۰۰
ترانه ی بنفشه یادم آمد
سوال
شما که طرفدار سند ۲۰۳۰ که نیستید !
آب مروارید را که برداشتند
از شامپو فیروز گندم استفاده می کنم
چه شامپوی خوبی است

سلام بر شما

اون قسمتِ.من از چشات می ترسم/از اون نگات می ترسم/
وآن /فلونی گفتنش و
ایشلااااااا....
خیلی بامزه اس:))
سپاس از یادآوری ترانه

والا در جریان سند ۲۰۳۰ نیستم.
والبته.به قول شیخ فلانی.نه چپ ام.نه راست.نه بالا.نه پایین.حرحرم.

بله.خونه ی ما هم.شامپو گندم هست.
جریان خریدن صابون بچه از این قرار بود که
به اجبار.رفتیم هایپر.وآن وقت .ازکنار قفسه های شامپو و صابون بچه ها می گذشتیم.عطر بوی بچه .پیچید تو سرم.
عطر بوی بچه ای که از حموم دراومده و
حوله پیچِ و
بوی خوشی داره.وآدم دوست داره به آغوش بگیرتش و
بچلانتش.
اون صابون ام.دقیقا بوی بناگوش و
گلوی نوزاد رو داره و
آخ ،چه گلویی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد