<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شرح در ویدئو!



نظرات 5 + ارسال نظر
کیهان چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 17:21 http://Mkihan.blogfa.com

درود ها نثار هاخور جانمان❤❤❤♥️♥️♥️

درود ها و سپاس ها عزیز برارِتا همیشه وهنوزم.

مهرداد چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 01:56

اومدن دزدی
یه داد کوچیک می زدین که : بگیرش
اون وقت هرکدومشون یه وری می رفتن
امتحان کنین

خودم در شیشه رو براشون باز گذاشتم.
ببین کاوکو!
معمولا همچین وقت هایی.بابا گیان داره شطرنج بازی می .اونوقت یه داد کوچولو،کیش و ماتش میکنه و
شما خوشتون میاد؟!من و مورچگان .راهی حیاط،شیم
ببین کاکو.
واسه تحقیقات.در خونه ی ما آمدن.بهشون میگم به کاکو دختر ترین.مورچگان آزاری داره

amir دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 16:19 http://mehrekhaterat.blog.ir/

مورچه ها دنبال یک راه هر چند کوچک و ریز برای نفوذ هستن ، باورت نمیشه من سر شیشه قند رو بستم معلوم نیست از کجا رفتن تو !!! هیچی دیگه منم شیشه رو گذاشتم تو یخچال

نچ.نچ.
آقای amir خان!
میآزار موری که حبه کِش است.

باشماق دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 09:23

سلام
کاشکی ما آدم ها هم مثل مورچه ها فعال بودیم
همه کار می کنند مورچه ی تنبل پیدا نمی شه سرشان هم تو کار خودشان است موقع جا به جایی تخم ها حرکتشان جالب است
خدا هر چه را که آفریده زیبا است

درود خدا بر شما آقای امیر علی خانِ همیشه عزیزسپاس از نکته نظرات همیشه خوب تون

صبیره یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 23:54

میدونید چیه؟
ترسناک بود و در عین حال قشنگ و جالب...
من اگه جای اون فرد توی ویدیو بودم دست به ظرف نمیزدم...
بچه که بودم یه فیلم دیدم مورچه های ادم خوار... بعد اون وقتی مورچه چیزی رو جمع میکنه میترسم دست بزنم

سلام بانو جانم
حالتون خوبه؟
خدا قوت و خسته نباشید میگم عزیزم
مراقب خودتون باشین بانو جانم

صبیره❤بانوی عزیزم
من هم اون فیلم رو دیدم.موریانه های آدم خوار قرمز بودن.
وخوب.مورچگان توی ویدئو.حیونای خونگی آن فرد هستند:
وخوب تر اینکه؛
مورچه ها که اجتماعی و بی تعارف اند و چیزمیز جمع میکنن و همیشه خوراکی دارن/من خیلی خوش ام میاد،
https://ardabil.iqna.ir/fa/news/3382732/%D8%A7%D8%B9%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B1%DA%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86



سلام،
سلام به روی بهتر از ماهتون،عزیز دل ام
جونت بی بلا،دلت خوش بلامیسر
الحمدالله بد نیستم.ولی خیلی خسته و کم حوصله ام.
خیلی ممنون از همه لطف و محبت و معرفتت
عزیز دلی،
به روی چشم.لطفا شما هم مراقب خودتون باشیدجون دلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد