<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

 

 توی این سکوت شبانه،توی بالکن ،

دارم ؛https://deltamusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D8%AF/به این موسیقی گوش میکنم و

هزار سال دلتنگ  اجدادم شدم...




نظرات 8 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 18:59

با درود
یک غم نهفته در شعر های شهریار هست
که همه کس نمی تواند احساس اش کند
پشت بندش هم صدای علی نصیریان
داغ آن حس را زنده کرد
یادشان به خیر

درود بر شما
بله،حق باشماست.کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ/...

جناب نصیریان رو
از هزاردستان می شناسم.والبته کفش های میرزا نوروز.
بله،لحن صداش ...
منم گریه ام گرفت و
گفتم:آی می جانِ مأرُ،می جان مأر.چره بزایی مره....

کله پوک دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 13:46

سلام
اولشو شنیدم دلم گرفت دیگه گوش ندادم باقیشو

سلام
خیلی هم عالی،که وقت گذاشتی و
اولش رو شنیدی.
دست گوش هات درد نکنه بابتش.

سعی کن.کمتر حرف بزنی.بیشتر شنونده باشی.
اون دل گرفتگی هم.قطعا نشونه ی خوبیه و
خداوند در خیرو رحمت رو همیشه به روی کله ی پوکت باز نگهدار باشه.

افق بهبود دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 10:51 http://ofogh1395.blogsky.com

غصه دار شدم از آهنگه
البته باید بگم غصه دار بودم بعد آهنگه اشکامو در اورد نمیدونم چرا

ببخشید بابتش
فدای اشک های مامان افقِ فندق جان
راستش.این اولین آهنگِ فارسیِ ..که تو چند سالگیم شنیدم و های های زدم زیر گریه.طوری که.بزرگترها خیال کردن چه اتفاقی واسم افتاده.مدام می پرسیدن چی شده،؟؟من ام غصه دار و دلتنگ شده بودم.
بعد که گفتم.
پرسیدن تو ازش چی فهمیدی؟منم گفتم هیچی نمی دونم.فقط می دونم دلتنگ شدم

مهرداد یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 22:28

هومممم موافقین پس
اتفاقا خیلی هم قشنگه و عالی هست

بله،موافقم
اتفاقاً باز هم موافق و
مچکرم

مهرداد یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 08:40

عکسه هیچ هم قشنگ نیست ! سرمان گیج رفت

باهات موافق ام کاکو!

باشماق یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 07:03

سلام
آهنگ ملایم خوبی بود
که شنیدنی همراه با رانندگی در پیچ و خم های جاده هاست گیلان لذت بخش خواهد بود
*****
در نماز یکشنبه این ماه
ما و بچه ها دعا کن
با سپاس

سلام بر شما،
سپاس از یادآوری؛
و محتاجیم به دعا؛بیشتر وقت ها.به یاد شما و بچه ها هستم


****
خیلی ممنون از توجه ی شما.پیچ و خم جاده و
برف پاکن ی ....

باشماق شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 10:13

با سلام
روز دختر و آغاز هفته ی کرامت مبارک باشد

سلام بر شما آقای امیر علی خانِ عزیز و گرامی
خیلی ممنون و مچکرم؛روز دختر رو .خدمت شما . بابایِ گل دختران نازار، تبریک عرض میکنمخداوند شما رو به اتفاق همه ی عزیزان تون.سلامت و خوش نگهدار باشه

کیهان شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 00:09 http://Mkihan.blogfa.com

مرسی برای عکسهای بسیار زیبا


قربانت لطف و محبتت برار جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد