<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیالوگ!



چه نماز باشد آن را....


شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد

تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

عجبست اگر توانم که سفر کنم ز دستت

به کجا رود کبوتر که اسیر باز باشد

ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت

که محب صادق آنست که پاکباز باشد

به کرشمه عنایت نگهی به سوی ما کن

که دعای دردمندان ز سر نیاز باشد

سخنی که نیست طاقت که ز خویشتن بپوشم

به کدام دوست گویم که محل راز باشد

چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی

تو صنم نمی‌گذاری که مرا نماز باشد

نه چنین حساب کردم چو تو دوست می‌گرفتم

که ثنا و حمد گوییم و جفا و ناز باشد

دگرش چو بازبینی غم دل مگوی سعدی

که شب وصال کوتاه و سخن دراز باشد

قدمی که برگرفتی به وفا و عهد یاران

اگر از بلا بترسی قدم مجاز باشد


پ.ن؛

با تشکر از استاد عزیزhttps://sepideh-motevalli.blogsky.com/profile/7137982896


نظرات 4 + ارسال نظر
باشماق جمعه 11 تیر 1400 ساعت 11:30

میگه می زارن یک گوشی که هیچ یک جفت کفش بگو‌
جوراب ها مثل جگر زلیخا وصله خورده

دقیقاً
مامان ام.همیشه،یه جوراب نو به اش میده.وخوب.چند روز پیش.بابت خرید کفش و کتونی،دعواش کردم.
البته که.درحضور خانومش.فردا روز با هام تماس گرفت.ادرس مغازه ای رو که.بابا گیان کتونی میخره رو گرفت.ده دقیقه بعد اش.گفت منظریه ام.صدای خانومش می اومد.می گفت،بگو من ام هستم.

باشماق جمعه 11 تیر 1400 ساعت 08:25

با درود
کلیپ را الان دیدم
آخه تو اونذگوشی کلیپ باز نمیشه
کامنت هم برای بلاگ فا نمیشه گذاشت

درود بر شما
خیلی ممنون که وقت می گذارید
ماجان واسه خانومش گوشی خوب خریده.گوشی خودش،مث گوشی شماست.ان شاءالله هر دوتا تون.گوشی خوب بگیرید.

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 17:11 http://www.fala.blogsky.com

شعر عالی،
دیالوگ خاس!

خیلی ممنون از دقت و
وقتی که می گذارید

باشماق پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 14:47

سلام
شعرش که حرف نداشت
اراباطش با استاد سپیده متولی را نیافتم
اما
خصوصیات اردیبهشتی ها
چون دخترم اردیبهشتی است مثل هم یافتم

سلام بر شما

توضیح اینکه
من این ویدئو رو از کانال نماشای ایشان برداشتم.همچنین شعری که حرف نداره.
واما اردی بهشتی ها
چون مامان من ام اردی بهشتی هستند.با شما موافق ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد