<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

فرزین!

 

شبدر قرمزhttps://www.parsine.com/fa/news/509796/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

 


گاهی وقت ها.

ماشین های گذری که رد میشن،آدم کنج کاو میشه،کل ترانه ای رو که،گذری شنیده.بشنوه.

سال ۱۳۸۰ بود.

زیر پنجره .

به ابر هایی که،کم و زیاد میشدن نگاه می کردم...

هنوز ب این صورت،تلفن همراه و نت و سرچ.اختراع نشده بود.

به چوپان گفتم،می ری واسه خودت فیلم بگیری.بپرس ترانه ی/ عشقِ من،عشقِ من/کدومه.

گفت ،الان زنگ می زنم به فیروز.اون می دونه.

فیروز،پسر عمو بزرگه اس.رئیس پاس گاه(بازنشسته شده).وعاشق و دایرتالمعارف فیلم و ترانه و .. قبل و بعد انقلاب،

شماره ی خونه اش رو گرفت و

به اش گفت.اونم خندید.گفت عاشق شدی رِی؟!

گفت.نه.یه ماشین رد شد...

گفت،شام منتظر مون باش.برات سی دی می زنم میارم.




هیژا موزیک 
نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس جمعه 11 تیر 1400 ساعت 21:53

اهنگ خیلی قشنگ بود
اهنگ و شعر قبلم خیلی دلنشین بود

قشنگ و دلنشین توئی می عزیز کاکتوس
می دیل ام،تی واسی...:

مهرداد جمعه 11 تیر 1400 ساعت 20:19

عکس گلو ولی قشنگه

خیلی ممنون از لطف تون

اسماعیل بابایی جمعه 11 تیر 1400 ساعت 18:55 http://www.fala.blogsky.com

کلا فرزین با دو ترانه شناخته می شه؛ یکیش همینه که معروف تره و دومی ترانه ای که برای پرسپولیس خوند.

من فکر می کردم،ترانه ی "مهربون باش"اش معروف تر از همینه.

مرسی از توضیحات تون

باشماق جمعه 11 تیر 1400 ساعت 17:10

با درود
پس یک شام در مقابل یک ترانه ی سی دی شده

درود بر شما
بله،شام در مقابل سی دی

مهرداد جمعه 11 تیر 1400 ساعت 16:38

ای جینگولگ بازی‌ها چیه

چه عرض کنم کاکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد