<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان ندارد!

  

 

 


تب ترانه: دانلود آهنگ 




نظرات 5 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 01:02 http://Shadi-shadi .blogsky.com

عجب چای خوشرنگی

فدای شما عزیز دل م

شادی یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 01:01 http://Shadi-shadi .blogsky.com

لبـخند بـزن حـوصلـه‌ی نـاز نـدارم
نـازک‌ دلـم و جز تـو هم‌ آواز نـدارم

یک عمر نشستم ، که سرانجام بیایی
بی تـو، هـوسِ لحظه‌ ی آغـاز ندارم

تـا اوجِ رسیدن بـه تـو، آرام گرفتـم
بـا بـودنِ تـو، حسرتِ پـرواز نـدارم

درصفحه‌ٔ شطرنجِ دلم ماتِ تو گشتم
فرمان بده از هـولِ تـو ، سرباز ندارم

شورید خیالم، بـه تمنای تـو رقصید
ای وای که من مانده‌ ام و ساز ندارم

نقطه سرِ خط ، عشق از آغاز غلط بود
پیغمبـرِ احسـاسـم و، اعجـاز نـدارم

#بهناز_سمیعی_نژاد

بسیار زببا
درود ها و سپاس ها شادی بانوی عزیز دل ام

باشماق شنبه 19 تیر 1400 ساعت 19:11

با درود
رباعیات خیام را خیلی دوست دارم
یک لذت خاصی از خوندن آن می برم مخصوصا وقتی در مورد پوچ بودن زندگی باشد
در گارگهه کوزه گری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگه یکی کوزه بر آورد خروش
کو کوزه گر و کوزه خر کوزه فروش ****
مادر مرد صد میلیونی کرونایی شده
دکتر گفته اگه بخوای بستری بشوی باید صبر کنی تا تخت خالی بشه
امشب شب خاص است شهادت جواد الائمه
برایش دعا کنید لطفا

درود بر شما
من هم همین طور.خیام را دوست دارم.و خوانش رباعیات اش لذت خوشمزه و دوست داشتنی ای ست.

فیلم دل شکسته رو دیدین؟!
بیتا بادران این رباعی رو خوانده بود

عزیزم چطور آخه کرونایی شدن
خیلی ممنون از یادآوری.
براشون دعا کردم و
می کنمتوکل به خدا....

مهرداد شنبه 19 تیر 1400 ساعت 16:13

شکلاته مارکش چیه

آیدین

باشماق جمعه 18 تیر 1400 ساعت 19:02

با درود
بالاخره فن جان است یک عمر خدمت کرده همین طوری که نمیشه کنارش گذاشت

درود بر شما،
این اون فن جان نیست .همونیه که سارا خریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد