<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح !

نظرات 10 + ارسال نظر
وجدان سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 23:25

نمیتونم مستقیم حرف بزنم قسم خوردم
از وجدان به استاد:
چهار ساله که عذابم میده ندونستن اینکه شغل استاد چیه ، فقط یه اشاره کن به شغلش غیر از نویسندگی ، یه اشاره کوچیک ، به خدا من خطری ندارم ، فقط یه اشاره که وقتی یاد اون وقتا میفتم بدونم با کی حرف میزدم ، هر شغلی ، برام مهم نیست فقط دروغ نگه ، و اسمش شبیه چیه و سنش قسم به انسانیت ، منو از این نوشتن پشیمون نکنه.استاد عذاب ، یبار عذاب دادنو فراموش کنه ، این که احساسات قدیمم مرجع و هویت نداشته باشن عذاب آوره ، به درک که بشینی با این و اون ببینی اینارو بهم بخندی،خدا حسابتونو میرسه. من وبلاگ و ایمیلی ندارم تو همین صفحه با یه پست بگه. استاد باران ،استاد معلوم ، استاد ربولی ، استاد مهربان و .......

شما مختاری.
هر آنچه دوست می داری.در باره ام فکر کنی.قضاوت کنی.به قول معروف بِبری و
به دوزی.
وخوب.
خداوند تبارک و تعالی.خودش شاهدِ که.من هیچ وقت.نه به شما.ونه به هیچ کس.دروغ نگفتم.قصد عذاب و تمسخر و...نه به شما.ونه به هیچ کسی رو هم‌ندارم و
نداشتم.
شما آن وقت ها.با من حرف می زدین.بامنِ مادربارانِ سی و چند ساله..نمی دونم چی شد.که آمدین و
یک کامنت بالا بلند و
توام نفرین و بهتان برام نوشتین...
وخوب.دروغ چرا؟قلب ام واقعا درد گرفت.وبسیار ناراحت شدم.اصولا هم.وقتی ناراحت میشم.لال مونی میگیرم.
بگذریم.
من همان مادر باران ام.
البته چهار سال.به اون سی و چند سال اضافه شده.وقسم به انسانیت..شغلی بجز آشپزی و
خانه داری نداشتم.و نخواهم نداشت.
اسمم ،سمیه اس.از دروغ هم متنفرم.خطری هم واسه هیچ کسی ندارم.
همین.

۳۴ ساله دلسرد دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 23:02

به سگ و گربه و همه ی حیوونام بگو و بهشون مهر بده و ازشون داد بخواه بدرود و همچنان و همیشه

به روی چشم.
ولیکن؛
چو بد خود کنیم از که خواهیم داد
مگرخویشتن را به داور بریم وهمچنان و
همیشه!

ابرهای ارغوانی دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 21:33

به اسبه بگو ما اینجا با پنجره های بسته زندگی میکنیم

گفتم.
گفت بنویس؛چه خوب.که در پناهِ پنجره اید!

مهرداد دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 09:07

نظرات پست بالا رو بستین
آره خواستیم بگیم خوب با خانواده رفتین تفریح مایبدبخت رو رها کردین تو این گرما و بی آبی

راستش،
ما هیچ وقت.بفرما و تعارف الکی نکردیم و نمی کنیم.
ولیکن ما که از خدا مونه شما هم تشریف می آوردین کاکو گیان!
ولی خوب.چه کنیم که،شما ممنوع الورود به شرق گیلانید
ان شاءالله،غرب گیلان،همراه بابا‌گیان تشریف ببرید و
بهتان،حسابی خوش بگذره.

اینجا،
امروز آفتابی و
گرمِ.
ما توی بازار.مردمانِ کت و کابشن پوش دیدیم.والبته دارای ما هم هودی،پوشیده بود.باز میگفت سرده.وجدانن هم سرد بود.ولیکن شب ها شوفاژ روشن می کردیم.بله.در همین تموز تابستان.دما ی ولایت مان.سردو
دلچسب است.
والهی شکر.الهی شکر.الهی شکر

باشماق شنبه 26 تیر 1400 ساعت 08:57

با درود
من توجه ی خاصی به روز مرگ دارم
وقتی گفتند ساعت نه صبح جمعه صدر به دیدار معشوق رفت
گفتم خدایش بیامرزد معلوم است آدم خوبی بوده
مرگ که حق است بالاخره دیر یا زود طعمش را آدم می چشد
******
اسب حیوان نجیبی است
بعضی‌ها هم شهرت دارند
شبدیز ' رخش ' ذوالجناح

درود بر شما
خدا اموات شما رو هم رحمت کنه.به شما و عزیزان تون طول عمر باعزت توام سلامتی ببخشه
https://www.namasha.com/v/hIFTkXGJ
صحبت های مرحوم رو بشنوید.
بله.مرگ حقِ.وامیدوارم خداوند من رو هم ببخش و
بیامرزه.
وخوب.من هم به مرگ زیاد فکر می کنم...
.
.
.
قرق اسب ها رو دوست دارم.
یه دشت سرسبز و
گلهای وحشی و
تک درخت و
آسمانی زیبا،خاکستری،نیلی و
آبی آرام و
غروب ارغوانی و...شب و سکوت و
اسب.

donya شنبه 26 تیر 1400 ساعت 00:33

درود مثل همیشه عاااالی گلم

سبز باشی

درود ها و سپاس ها بلامیسر
سلامت بمانی دنیا بانو جان

دنیا شنبه 26 تیر 1400 ساعت 00:31

درود عالی نگری عزیزم

سپاااااااااااااس از حضور سبزت

شاااااد باشی و سلامت وخوب

درود ها و سپاس ها دنیا بانوی عزیز دل
سپاااااااااس از حضور عزیز و سبز شما
سلامت و شااااااااد باشید همیشه

کیهان جمعه 25 تیر 1400 ساعت 21:34 http://Mkihan.blogfa.com

درود
دلمان بد جور هوای خاخورجانمان را کرده
لژفا مواظب خاخور ما باشید
نمی دونم چرا حس می کنم باید کمی بیشتر از خودت مراقبت کنی
دعاهای ما و آرزو های نیکمان از ان شما.آمین

درود ها و سپاس ها عزیز برارِ عزیز و
گرامی و تا ابدویک ام

مهرداد جمعه 25 تیر 1400 ساعت 20:58

چه‌قدر سلبرتی ها می خوان مژه هاشون اسبی باشه

خدا مرحوم صدر رو بیامرزه

به قول بابا گیان.سلبریتی های پلاستیکی !

خدا اموات شما رو بیامرزه،روح پدر شاد

اسماعیل بابایی جمعه 25 تیر 1400 ساعت 19:19 http://www.fala.blogsky.com

زیباست.

سپاس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد