<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه جوری برایت دلتنگی کنم؟

نظرات 9 + ارسال نظر
صبیره سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 20:50

سلام عزیزم
خدا رو شکر انشاالله سارا جانم زود خوب بشه

سلام به روی بهتر از ماااهتون:***
فدای مهر و معرفتتون.گل دختر جانمجون و دل تون سلامتعزیز دلمی

باشماق سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 09:52

با سلام
باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
السلام علیک یا ابا عبدالله
دیشب اولین شب از محرم را بعد نماز
با سخنرانی ده دقیقه ای امام جماعت
شروع شد
و با نوحه سرایی مداح اهل بیت بد صدا خاتمه یافت
*****
چند روز پیش میکروفن حاجی خراب شده بود
یک پسر بچه از حاجی اجازه خواست که مکبر بشود
حاجی گفت بشرطی که هر شب‌ بیایی
پسرک گفت نمی توانم چون خونه ام دور است
خود حاجی یهو غیب اش می زند و می رود
آنوقت اتتظار داشت این طفل معصوم بگه باشه
ولی نگفت

السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام بر شما
اتفاقا.دیشب خواستم.صدقه اول ماه رو بگذارم.یاد تون کردم.که قطعا.آقای امیر علی خان مسجد تشریف دارن.وخداوند براش ثواب بنویسه
....
از دست شما و توصیفات تون.خنده ام گرفت.

باشماق سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 09:40

با درود
دیروز رفتم واکسن دوم را هم زدم
دو ساعتی تو صف بودم
خود رو را تو کوچه پارک کرده بودم
گفتم برم‌سری بهش بزنم
رفتم دیدم
نیست
به خودم گفتم یعنی‌ به این سرعت آنرا بردند
یا اشتباهی کوچه را آمده ام
خونه همان بود با یک درخت که یک پژو‌ ۴۰۵ زیرش پارک شده بود
که حالا نبود
یادم آمد سمت چپ آنور کوچه دیوار سیاهپوش محرم بود
ولی خب الان فقط دیوار بود
مطمئن شدم کوچه را اشتباهی آمده ام
******
مطلب بعدی هم را خوندم
علت تب‌دادا و سارا و شما چه می تواند باشد؟
البته همان که مامان گفته بود
چون دقیق نفهمیدم
چی به چی شد

درود بر شما
سازگار باشه براتون.
من از پژو ۴۰۵ خیلی خوش ام میاد.بعضی از مدل هاشون.خیلی خوب در اومدن و نفس موتور شون.خیلی میزانِ.

یعنی اشتباه رفته بودین؟
من ام .دیروز .یه عنوانی رو.اشتباه خوندم و
قدری فکر کردم.بعد توذهنم مرور کردم و
بلند خندیدم.

****
والا گفتند سرما خوردگی معمولیِ.تب.لرز.کمر درد و پا درد.سردرد و سرگیجه و حالت.
غیر معمولی اش چی هست؟الله اعلم.
مثلا چهار ساعت خوبیم.یهو سروکله ی علائم سرما خوردی و کسالت پیدا میشه.
هرچه استراحت کنیم.زودتر خوب میشیم.واز بین ما.شکر خدا دادا بهتره.سارا هم رو به رشدِ.می مونه من.با توجه.به ناایمن بودن سیستم ایمنی .دیر تر خوب میشم.وممکنه.طی درمان.مجدد همون علائم برگرده.یه وقت هم می بینی من خوب ام.منتهی عزیزی.کسالت داشته باشه.من هم اون کسالت اش رو .خود ب خود دارم.مثلا باباجی سرش درد بگیره.سر من ام درد میگیره.


مطلب بعدی.دختر زینت خانم.بعد سالها ناباروری.نفس دار شد و
الهی شکر بابتش.
باقیش،بله.همان که مامان گفت

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 08:12 http://www.fala.blogsky.com

چه خوبه این عکس.

عزیزانتون تندرست باشن همیشه.

یِ مادر غرب گیلانیِ .
هشت پری ها،گلیم های قشنگی می بافند.

شیمی معرفت قوربان؛زور سپاس.
عزیزان عزیز شما هم ،همیشه سلامت و تندرست باشند و
باشید
و خیلی ممنون از حضور همیشه عزیز و گرامی شما.

کیهان سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 04:40 http://Mkihan.blogfa.com

امیدوارم حال خوشکل خاخورم خوب خوب باشه
بهترینها را برایتان آرزو می کنم

فدای شما می گولِ برار جان بشم.
سپاس بیکران بلامیسر

صبیره دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 23:18

این روزا میگذره ولی به سختی
بانو جانم؟
حال سارا و دادا چطوره ؟
تبشون اومده پایین؟

عزیز دل ام،درست میشه ان شاءالله. توکل مون به خداباشهکه پس از رنج و سختی ها،آدم به گنج می رسه.
جون دل ام،
دادا خوبه،سارا قدری تب داره.
شکر خدا رو به پایین اومدنِ.
خیلی ممنون از حضورهمیشه عزیز و احوالپرسی تون

صبیره دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 23:13

منم دلم خیلی تنگ شده.. واسه خانواده م..

فدای دل مهربون و با معرفتت....بلامیسر.

مهرداد دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 20:40

انشاءالله این روزا رو هم پشت سر می ذاریم.

انشاءالله..والهی آمین ،کاکو گیان

دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 18:30

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد