<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

از میان هاتویی هایِ اویتامن

 می خوام سالاد کاهو درست کنم،با مرغ ترش و 

پلو زعفرانی  و

ته دیگ نون طلایی.در کنارش؛تدارک  شام رو هم ببینم و

بساط تاس کباب به راه باشه و...سر قولی که به دادا گفتم؛کولبا هم بپزم و





 

 ...



گاه گداری ام 

از پنجره ،آسمون و صنوبران و نارونان و آزا دارُ دید بزنم...


معلوم نیست چه خبره که...،ابرها؛تندو تند در حرکت اند...



پری شب 

با  رعایت پروتکل های بهداشتی،

 گوجه ها رو رنده کردم.

همراه نمک و  گرانولhttps://hajmohamadjalali.com/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%84-%D9%81%D9%84%D9%81%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/،با شعله ی ملایم پختم ..به قدری که همه ی آب گوجه ها..،تبخیر شد.

سرد که شد.

توی ظرف در دار جا ساز کردم و 

یه شیشه فلفل ترشی  وچند تا دونه خیار بوته ای هم گذاشتم کنارش؛به پاس تشکر و سپاس،بابت خرید هایی که آقای آبدارچی انجام داده بودن.

قبل تر هم،براشون آش رشته فرستادم.خوششان آمدو پیغامِ  تشکر فرستادن.

خدا دامن خانومش رو سبز کنه.ایشالا حواسش، دوباره پرت شه و

شلنگ آبُ باز بزاره.سیستم ها،میز و صندلی و... تا خرخره  برن توآب*_*ارباب رجوعای  پرمدعای اون منطقه،بمونن،تو آمپاس،


به دادا گفتم،اسپیلت رو بزار رو توربو.

بخوابم.بلند شم.کلی کار  دارم.

بعد یادم اومد.سی ما جون مامانِ امیر علی،بغچه به بغل آمده بود ، منزل ما.من فکر کردم.آب گرم کن شون خراب شده.اومده دوش بگیره.آخه قبل تر .همین شکلی آمده بود.

بعد که نشست و لا به لا،بچه رو باز کرد.گفت،کولبا پختم و

طرز تهیه اش رو توضیح گفت،https://ejiga.com/m/uQHJNIw

سی ما جون گفت،ما تو دهات مون.کولبا رو،توی خاکستر می پزیم.


ویدئویی از حضور لیلا حاتمی در یک تبلیغ

موسیقیِ این تبلیغ خیلی قشنگِ، مگه نه؟!:)