<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 12 + ارسال نظر
archer یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 13:08 http://mnevesht.blogsky.com

خیلی ممنون از حضور عزیز و گرامی تون

َAmir یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 08:31 http://mehrekhaterat.blog.ir/

بلا دور باشه؟ خدای نکرده کسالت دارین؟

سلامت باشید و بمانید.بله .از ۱۵ ژوئیه.دلتا گرفته بودیم.
هنوز از تن مون خارج نشده.که سرتق و شروره.
مرسی از احوالپرسی و حضور عزیز و گرامی تون

َAmir یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 08:30 http://mehrekhaterat.blog.ir/

کرفس سرخ کردین؟ مثل همون سبزی سرخ کرده؟ ما تا حالا یه همچین حرکتی پیاده نکردیم ولی سبزی های دیگه رو سرخ کردیم و البته که من عاشق سبزی سرخ کرده با تخم مرغ هستم و البته اب کرفس هم گرفتیم خوردیم که بد نبود.

+چقدر کار کردین!خداقوت ، خسته نباشین

از کاکتوس نه خیلی ، خیلی خبر ندارم ، قبلنا یه کلاس زبان داشتیم هفته ای یه روز ولی دیگه بعد اون ماجرا با توجه به شرایط ایشون ، دیگه نشد که بیان خیلی ازشون خبر ندارم خلاصه یعنی دورادور هستم ولی مثل قبل نه

گل دختر هم که همین روزا برمیگرده دانشگاش تا تکلیف استادا رو مشخص کنه که چیکار بکنن

از باغچه که نگم براتون ، من همون موقع که متوجه شدم مادرم حالشون خوب نیست برگشتیم تهران و اون گل و گیاه ها رو تحویل همسایه دادم و اخرین خبرها حاکی از این بوده که بخااطر گرمای زیاد از بین رفتنخیلی دلم سوخت و با خودم میگم کاش یه حرکت دیگه انجام میدادم ولی باز از یه نفر دیگه پرسیدم ، اونا گفتن که گوجه و خیاری که داشتن و بزرگ بود اونام از بین رفتن چون عمرشون تموم شده بود ، ببینم مگه اینا عمرشون تا اخر شهریور تموم میشه که از بین میرن و در شرایط ایده ال اب و هوا و ابیاری و اینا بازم از بین میرن؟ من که اولین بارم بود میکاشتم چیزی نمی دونم.شما می دونید؟

یادمه گفته بودین مادرتون یه سبزی چندساله داره؟ درسته؟ اون وقت اون ماجراش چیه؟

بله،
ساقه ی کرفس ها رو.به اندازه ی یک بند انگشت خُرد می کنیم،بعد توی تابه،با شعله ی ملایم .به اندازه ی سیب زمینی خلال شده، سرخ می کنیم .برشته نه ها؟یه حالتی که،سبز بودنش .محفوظ باشه.
وقت هایی که.
قرمه سبزی می پزیم.
هوس کردیم‌.یه قاشق از این کرفس های سرخ شده.به قرمه می افزاییم و
طعم خوش تری به قرمه سبزی.القا می کنیم.کسی هم متوجه ی کرفس ها نمیشه.فقط تناول می کنن و
به به .به دست پخت مان می گویند.
پس یاد تون باشه.
به این حرکت،کلک رشتی می گن

بله.من ام ساقه ی ترد کرفس رو،مث هویج.قژ قژ کنان تناول میکنم.
ولی آب کرفس و هویج نمی خورم.
آب؟فقط آب انار.با گلپر کوهی

+قربان محبت شما.مرسی از انرژی مثبت و خوبِ تون


دل ام براش تنگِ.لرزانه

الهی که،خیر و خوشی پیش روی گل دختر و همه عزیزان تون باشه.....


بله متاسفانه.امسال.سالِ خشک و کویری بود.به قدری که،بوته خیار و گوجه و...باغچه ی ما هم سوخت .حتی بوته ی نعناع و خالواش

بله.در هر شرایط عمر اینها چند ماه اس و
اینجا،معمولا،آخر شهریور باغ واچینی میکنن.
همین از بین رفته ها رو.از باغ خارج می کنن.بجاش باقلا و ترب و سیر،برای پاییز و زمستان می کارند.


بله.مادر ساقه ی جعفری رو می کنه. ریشه اش.مجددن.برگ جعفری های تروتازه سبز و چتری میکنه.
این بوته.توب شیب،دیواره استخر ماهی کاشته شده.که از زمین.نم آب استخر.ریشه هاش رو نگه داری میکنه.
زمستون هم که.نیاز بود.پدر بهشون آب میده.

کیهان شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 20:02 http://Mkihan.blogfa.com

لطفا زود خوب شوباشه؟
اون انگشتر بابا گیان هم نگینش حجر الشمس هستش
پشتش هم یه هرز هست که باید در یکی از روزهای فروردین ناه با اداب خاصی برای صاحب انگشتر نوشته بشه.زرتشتی هم که خط خاصی نداره

با سپاس فراوان.از همه مهر و معرفتت،به روی چشم؛همه سعی ام رو می کنم.
بله،دقیقاً همینی هست که فرمودین،شمس تابان و بیضی و زیباست.چوپان هم تاکید کرد.به نیت باباگیان و
آخه چطور ممکنه؟!خط اوستایی؟خط خاصی نباشه

َAmir شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 19:42 http://mehrekhaterat.blog.ir/

ممنون بابت اشتراک گذاری این کلیپ هاپخدا خیرتون بده
بارون این چند روزه؟

سلامت باشید.خیلی ممنون از حضور عزیز و گرامی شما،وهمچنین سپاس از توجه ی تان
بله.صبح امروز،یعنی سپیده دم .بارون و رگبار و باد.شروع شده.به عبارتی.رشت آب بیگیت

َAmir شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 19:24 http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خوبی؟ چه خبر؟ چیکار میکنی؟

سلامُ علیکم Amir آقای گل.
شکر خدا ،بد نیستم.همه سعی ام رو می کنم که،خوب باشم.
امروز؛طبق معمول شنبه ها.خونه رو تمیز کردم.البته قبلش از بارون فیلم گرفتم.ناهار پختم.موسیقی گوش کردم.پله و نرده و سرامیک و سینگ و ...تمیز کردم. صدای اذان می آمد...گرد گیری و جاروبرقی کشیدم.کاسه بشقاب شستم.کرفس سرخ کردم.انگور های دون شده رو،تبدیل به مربا=خمس کردم.با یک لیوان چای لاهیجان،پشت پنجره ایستادم و؛فکر کردم،فکر کردم و فکر..
آها!!
مامان ام گفت.با دختر دایی تماس بگیر.گفتم نمی تونم حرف بزنم.گفت،الان داری با من صحبت می کنی.با اون ام صحبت کن.قبل تماس مادر.یک عالمه گریه کرده بودم،بعد تماس هم...واصلا به اش نگفتم.یه پنج شنبه و جمعه ی وحشت ناکی رو پشت سر گذاشتم.
دیگه همین دیگه.
شما چه خبرا؟از گل دختر جان چه خبر؟از کاکتوس عزیز ؟!از باغچه و پرتقال داران؟!

سینا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 18:07 http://sinadal.blogsky.com

سلام
حال و احوال ؟ خوب هستین؟

سلام و عرض ارادت
بله شکرخدا ،بعد گذراندن پنج شنبه و جمعه.امروز بهترم .والبته دروغ چرا؟واقعا خسته و کلافه شدم.بس که ،هربار ،شرحال ام تغییر می کنه و
قافلگیر میشماحساس می‌کنم.ریه ام درگیره.ولی به اش محل نمیدم.
خیلی ممنون از حضور عزیز و گرامی تان.با خواندن نام شما،خیلی خوشحال شدم،یاد خواهر زاده و خواهر کوچیکه تان افتادمسپاس از حضور تان؛آقای دکتر سینا گیانِ ئازیز

باشماق شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 13:01

سلام
این بار حرف شیطونه را گوش بده گردنبند عقیق زمان نامزدی به عیال کادو دادم
هنوز هم داردش

سلام بر شما
به به
دست شما درد نکنه.در کنار هم ۱۲۰ سال.بخیروخوشی زندگانی را زندگی کنید
ایشالا قیمت طلا،سقوط کنه.حتما به حرف شیطونه دل می سپارم

باشماق شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 11:06

سلام
آن تصویر باید غروب خورشید باشد با اشعه ی طلایی
گوگوش می گفت
بهترین رنگی مه دیدم رنگ زرد کهربایی
موقع تحصیل
راجع به رنگ کهربایی مطلبی داشتیم
هیچ کس نمی دونست که کهربایی چه رنگی است
من هم همین آهنگ یهو به ذهنم خطور کرد و آهسته خوندم
استاد گفت کهربایی یعنی یک نوع رنگ زرد است

سلام بر شما
بله این ترانه رو دوست دارم.
همچنین زرد و
ایضا کهربایی.

چوپان
از یزد که بر می گشت.
واسه بابا گیان،
یه انگشتر نقره.با نگین زرد خوش رنگ .سوغاتی آورد.
پشت نگین.یه دعائی ام نوشته اس. به ام گفت،این خطِ زر،تشتیِ.تو بلد نیستی بخونی
شیطونه میگه.ببرم جواهری آقای بابایی ،بسپارم.دورش رو قاب کنن.پلاک یا انگشتر اش کنم.واسه خودم.

باریکلا به شما و
زمزمه خوانی و استاد دانایِ تیز گوشِ شما

مهرداد جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 18:19

بیچاره سینگلا

ایضا اونایی که،تو قرنطینه و
دور از هم اند

باشماق جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 12:07

سلام روزتون پر انرژی باد
انواع و اقسام غذا های رنگی و خوش طعم
هنر خانمان ایران است
الان خونه مرد صد میلیونی هستم
کوچولویی که برای داشتنش کلی حرص خورده شد
سپاس خداوند خالق توانا
که همین بچه ی سه کیلویی نمونه ای از قدرتش است
تا دنیا می آید دهنش برای خوردن باز است
و غذایش هم خداوند برایش له ودیعه گذاشته است

سلام و سپاس فراوان
خیلی خیلی مبارک شما و خانواده محترم و
مامانِ مرد شهریور ماهی باشه؛الهی خوش باشید و
خوشی به تصویر بکشید همیشه
بله،
قدرتیِ خداوند سبحان را حمد و سپاس...

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 20:37 http://www.fala.blogsky.com

پاییز نزدیکه!

صنوبرها؛ برگ ریزان رو شروع کردن.

خیلی ممنون از حضور عزیز و گرامی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد