<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

از میان هاتویی هایِ اویتامن

 

 گلدون توت فرنگی،به گل نشسته:)


.


تو در کدام پنجره هستی ؟

خوب معلوم است

پشت همان پنجره یِ گوشه ی قلب ام

که فقط ؛

خودم می بینم:*....

.

بفرمایید چای تازه دم:)

.....

.....پتوس طلایی یا ابلق


پونه ی وحشی ببوئیم و

باهم بشنویمhttps://m.soundcloud.com/shakeronly/hezar-jahd-bekardam

...

بله،به قول مرحوم ویگن،همینم یه امیده:)


هوا مست و ملس است...

نشسته ام  تو بالکن.دادا آمد بالا سرم.پرسید چه کار می کنی؟!با لبخند به اش گفتم، با خورشید خانم بازی می کنم.خیلی بامزه،سعی کرد نخنده .ولی من بلند خندیدم.

...

تماما مخصوص؛ هیشکی به اش لب نمی زنه:الا خودم:)


آلو سیاهhttps://www.ashaorganic.com/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%A2%D9%84%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/

.

یه کم هوای مست و ملس تناول کنیم و

بریم که ‌کلی کار داریم.




نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 11:05

سلام مادر باران گرامی
دیدم در کامنتها از میگرن نوشتید
می خواستم بگم لطفا عبارت توصیه هدی طب سنتی برای میگرن رو سرچ بفرمایید شاید مفید باشه
البته یک باردر سایت نی نی دوستان نوشته بودند چهل شب شبی یک استکان شیره انگور میل بشه میگرن خوب میشه.
این بود انشا ما

سلام ها و درود ها بر شما مهتاب بانویِ عزیز دل
خیلی لطف کردین .خیلی.بی نهایت بابت توصیه تون ممنون و سپاسگزارم.
فدای شما و مهرورزی و معرفت تانوهمچنین خیلی ممنون از حضور همیشه عزیز و گرامی تان

archer دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 04:26 http://mnevesht.blogsky.com

به به سلامتی و تندرستی باشه. اون الوها رو اینجا بعضی ها از جمله ما میگیم آلوی پاچه گاوی و خیلی هم کمه. عاشق این مدلش هستم ولی حیف که کمه.

قربان لطف و محبت شماچه جالب،آلوی پاچه گاوی.خیلی ممنون بابت واژه ی جدید.

در بازوان جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 17:00

چه عکسایی و چه فیلمی به به

به به؛به وجودِ عزیز و نازنینِ شمایِ نازدارِ لاکو گیانمخیلی ممنون از حضور و وجود همیشه عزیزِ دل تون

باشماق جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 15:40

روز آخرین جمعه ی تابستان ۰۰ به خیر
بله من عادت به نوشیدن چای پر رنگ‌دارم
البته از بچگی با نوشیدن چای پر رنگ و با شکم خالی
سر درد های میگرنی ام شروع می شد
و با شروع سر درد از چای بدم می آید

سلام بر شما
خیلی ممنون و مچکرم،همه ایام شما بخیر و خوشی.
آخ.از سردرد های میگرنی.
https://www.google.com/amp/s/biptc.com/%25D9%2585%25DB%258C%25DA%25AF%25D8%25B1%25D9%2586-%25DA%2586%25DB%258C%25D8%25B3%25D8%25AA/amp/
من هم
با شروع سردرد
از همه ی غذا ها آب و دیگر نوشیدنی ها و..بدم می‌آد.
فقط،
یه اتاق سرد و تاریک.سر و صدا موقوف،پیشونی بسته،استراحت و استراحت و استراحت.
وقتی بیدار میشم. آشپز خونه ی،پر ظرف و ظروفِ نشسته.به ام <--میزنه و میگه ؛صاحت خواب.
وآن وقت.می شوم و بو می‌کشم و
می چینم.
آی ننه یا ننه...آی ننه...

اسماعیل بابایی جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 09:02 http://www.fala.blogsky.com

به به!
چه خبره اینجا...

خیلی ممنون از لطف تون.
سپاس از حضور همیشه عزیز و گرامی تان

باشماق پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 15:57

سلام
اینچاکه خیلی گرمه
البته امروز یک کم خنک تر شده ولی دیروز فکر کنم نزدیک چهل بود
راجع به آلو سیاه خوندم جالب بود
البته به قول عیال زود می آید و زود هم تمام می شود
فکر کنم امسال یک بار بیشتر نخریدیم
هرچه میوه ها ریز تر باشد درخت آن تنومند تر است
به قول آن همشهری ما
درخت گردو به این بلندی
درخت خربزه الله و اکبر
با وجود اینکه چای ما خوش طعم است
احساس می کنم نوشیدنش باعث سردرد من می شود
یک نصف لیوان بیشتر ننوشیدم

سلام بر شما
چهل درجه،من با سرما و خنکا.خوش ترم.

بله،زود می آید و
یک خودی،در میان میوه ها نشان می دهد و تمام که شد. خشک اش را می خرم.

امسال
درخت های گردو .
( خونه ی آقاجان)
محصول خوبی نداده
همسایه باباجی،
گردو .کیلویی ۶۵ تومن می فروشه.

چایی خوش طعمی که باعث سردرد میشه،
چه نوع چایی می تونه باشه؟
جسارتا چای پر رنگ نوش جان می کنید؟
چای لاهیجان.خصوصا کوه پایه اش،گس و گیرایی بالایی داره.
واسه همین.کمر باریک سرو میکنن.که همه اش.یه پیاله اس:
خیلی ممنون از دقت و توجه و حضور همیشه عزیز تونایشالا که همیشه سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد