<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تی شو آفتو زنه. . .

 

 

به کویر خواهم رفت
با سطلی از باران لاهیجان
پیراهنی سوغات خواهم برد
از مخمل سبز برنج برای خواهرم شن‌زار



شعر و عنوان؛"بیژن نجدی"


پ.نhttps://sevilmusic.com/article/2682/



نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 09:07 http://www.fala.blogsky.com

اهیجان من رو یاد دوست دوران دانشجویی ام "رضا" می اندازه؛ از شهرهایی هست که دوست دارم ببینمش.
موسیقی هم جالبه.

ان شاءالله هر کجا هستند سلامت و موفق باشند و
باشید.

من لاهیجان رو خیلی دوست دارم.خیابان هاش،حوالی کاشف،دور استخر،بام سبز،باغ های دور اطراف چای؛عطر و بوی لاهیجان رو دوست دارم.
ان شاءالله ،در فرصت مناسب،سفر بیخطر براتون فراهم شه؛لاهیج گردی کنید و حسابی به شما و عزیزان همراه،خوش بگذره.

موسیقی،بیتِ گل انارش رو متوجه شدم.بقیه اش رو نازانم چی گِه

سپاس از توجه و حضور همیشه عزیز شما

باشماق سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 20:30

سلام
بعد از ظهر رفتم خونه دختر
بالاخره کلی مقاومت کرد که کرونا نگیرد
ولی امروز شش روزه که گرفته ولی به لطف خدا خوبه
حس بویائی ندارد
ولی چشائی دارد
می گفت امروز روز دختر است
خب من فقط براش میوه بردم با یک قابلمه آش
نوه هم اصرار می کرد بابائی بیا روی دستت با حنا نقاشی بکشم
گفتم آخه من مسجد برم نمیگن این خالکوبی چیه
گفت خب روی پنجه پات می کشم
این یکی دختره هم خونه ی ماست
واقعا همه دست به سینه در حال خدمت گذاری هستیم
خرید دارو و شیر خشک که باید کلی بگردیم تا پیدا کنیم
این درد دل امروز من
دعا یادت نره

سلام بر شما
الحمدالله که خوب اند.وان شاءالله که،هر چه زودتر.سلامتی و تندرستی.جایگزین کسالت شون باشه
برای حس بویایی.برگ اکالیپتوس،از پارک و بوستان بچینید.روزی سه بار.توی قابلمه،بجوشونید.تا حدود ،بو یایی رو بر می گردونه.

بله.واین روز رو.خدمت شما و همه ی باباهای گل دختر دار.تبریک عرض میکنم.زنده سلامت باشید و
باشند
دست شما بابت لطف و زحمات تون.خوشخداوند به شما سلامتی و خیر و برکت و طول عمر باعزت ببخشه.
به روی چشم.و از صمیم قلب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد