<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت...

نظرات 5 + ارسال نظر
دیار بختیاری شنبه 1 آبان 1400 ساعت 11:20

سلام چسان زیباست این عکس شاهدیست بر زندگی ساده وشاد البته ایمنی اگه رعایت میشد حرف نداشت

سلام بر شما،سپاس از دقت و توجه ی تان

مهرداد جمعه 30 مهر 1400 ساعت 08:38

اول ایمنی بعد کار

پیرمرد غرقرو

باشماق پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 08:58

سلام
آهنگش ملایم بود ولی نفهمیدم به چه زبانی بود
رفتم برای مادر قند عسل آبجو اسلامی خریدم با مارک HEY DAY انواع چند میوه
وقتی خودم هم نوشیدم یاد آب استخر افتادم که گاه گاهی وارد حلقم می شد
فکر کنم از همان آبهای استخر دور ریز پر می شود
بعد رفتم همان را از شرکت دلستر خریدم
دیدم واقعا درست فکر می کردم

سلام بر شما
سپاس از توجه ی تان؛به زبان فرانسویِ.

کیفیت ها خیلی پایین اومده.بیست سال پیش،دلستر تلخ و شیشه ای؛بهنوش بهترین بود.اما حالا.انگار سراچین رو .تو آب خیسوندن.شیشه از کولوش آب =آب کاه پر شده

https://www.istgah.com/fireview/kid_321/1886512.html
لطفا این مارک رو هم تست کنید

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 08:19 http://www.fala.blogsky.com

عجب عکسی!
یاد بچگی هام افتادم

درود و سپاس

ما بهمراه مرد شریف و چوپان،بر بالا بلندای کُپه ی سراچین رسیدیم.بعد بین چوپان و مرد شریف.که من اینجا بشینم.نه من اینجا بشینم،خلاصه گلاویز شدن و؛سه تایی توی شالیزار دِرو شده؛ کله ملق شدیم.دی روز که فیلم دی دی می تازد پخش شد.آن وقتی که توی کپه ی کاه، فرود آمد.یاد قدیم افتادم.

باشماق چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 14:28

سلام
التماس دعای فراوان برای مسافران مشهد
ان شاالله زیارتش نصیب همه ی ما بشود
حالا با چیه رفتند
من که قیمت بلیط هواپیما را نگاه می کنم شاخ در می آورم
آخه دو سال پیش با صد و ده هزار تومن مشهدی شدم
کرمانشاهی ها به مشهدی میگن مه شیء
به کربلایی میگن ک لای به فتح ک
*****
یک دعا هم بکن پیش بینی هواشناسی درست باشد و اینجا هم مثل اونجا بارون بیاید

سلام بر شما

الهی آمین.
اول قرار بود با قطار برن.با اتوبوس رفتند.
وقتی برگشت.ازش می پرسم چقدر کرایه پرداخت کردی.
دیروز با سارا
تماس تصویری گرفت.
من هم باهاش حرف زدم.گفت که خیلی شلوغ و پر زائره...
ما سیزده سال پیش،با چوپان و ماشین خودمون رفتیم.
دل ام برای قم تنگ شده.
مه شیء
ک لای
سپاس بابت واژگان نو
***
خداوندا به اذن شما،
تهران باران ببارد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد