<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دیالوگ!


 لئون:

وقتی انتقام بگیری،می فهمی اصلاً خوب نیست.باور کن.بهتره فراموش کنی،..



 

 


هیژا موزیک 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 14:53

انتقام خوب است.

در حد شهادت

کیهان سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 23:33 http://Mkihan.blogfa.com

بابا جان؟لایی کشید؟
خوب اخه برای هر کار خطر ناک باید یه پلن بی و حتی پلن سی هم داشته باشی
راسیاتش من هم یه نموره از این کا ا می کنم.گاهی هم فقط برای سر به سر گذاشتن پلیسا
از دور نگاه می کنم اکر ماشینشان سمند بود خوب به گرد وام نمی رسند.
یک بار از پل زال تا نرم اباد یکیشان دنبالم کرد سرعت را کم می کردم نزدبک نی شد گازشو می گرفتم

بلی.این کنترل نامحسوس را چندین و چند بار ،تو جاده دیدیم.حتی از کیا سراتو،مشکی شون،عکس هم گرفتم.
سرعت آنچنانی نداشت،حرکات پرخطر داشت.که جناب سرهنگ ایست داد.وآن وقت،خودش پشت فرمان نشست،به اتفاق رفتن تو پارکینگ
به به.دم شما بابت این مدل راننگی،گرم.خیلی وقته،آدرنالینِ سرعت،نزدیم بر بدن

دیار بختیاری سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 22:34

بله فراموش کردن بهتره به به دل دیونه ای دل احسنت به این انتخاب زیبا خسته نباشی خاخور

سلام و سپاس از توجه ی تان،مراد برارم

باشماق سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 20:19

سلام

ماشین که بره پارکینگ باید یک کلاس توجیهی هم صاحب ماشین برود
یعنی باید صبر کند که تعداد رانندگان لایی کش به حد نصاب کلاس برسد
وگرنه برای یک نفر صرف نمی کند کلاس بگذارند
شاید چند روز بی ماشین بماند
****
ترانه را باید بعدا برم گوش بدم
اون تندیس خانم تپل مپل خارجکی جالب بود البته به چشم برادری

سلام بر شما
من وقتی شنیدم،ماشین رفته پارکینگ.گفتم چطور شما رو نبردن بازداشتگاه؟!گفتند.اتفاقا،با جناب سرهنگ،خییلی کل کل ،بد صحبت کردم.
امروز چهار شنبه اس،برای جناب سرهنگ و عزیزانش هم دعا می کنم.
من بودم،حتما حتما،یه ۴۸ ساعتی،بازداشت می کردم.البته که،اعمال قانون،برای همه ی عزیزانم،منجمله مردشریف و چوپان می بود
روح دکتر مصدقشاد.وقرین رحمت الهی.

***
از دست شما

کیهان سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 19:16 http://Mkihan.blogfa.com

تندیس زیبایی ست
لا اقل به طبع ما خوش می ایید.مخصوصا با ان ترانه مرحوم هایده تکمیل می شه

می دونید امیر کیهان برارم؟!این کامنت تون .منو به خنده وا داشت.یاد خان دایی هم.افتادم.ولیکن بلند بالا خندیدم.والان.فرصتی مناسبی واسه خندیدن نبود.آخه.کنترل نامحسوس،سر صبحی،باباگیان را،بدلیل حرکات پرخطر،لایی کشیدن.تو اتوبان ،متوقف نمود و
ماشینُ برد.پارکینگ.
ها برارم.مخصوصا با ترانه هایده بانو.

کیهان سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 19:13 http://Mkihan.blogfa.com

بله انتقام یه چرخه خشونت رو به افزایش و باز مانده از دوران توحش بشر است
سپاس از خاخور جان با سواد و اهل مطالعه مان


جان تان بی بلا و
دل تان خوش،برار جانه که م

سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 11:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد